login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

'Films' downloaden (Flash script)

Offline Nielzie - 01/06/2012 10:51
Avatar van NielzieLid Hey allen,

Een klant had graag de filmpjes waarin ze zijn product verkopen op zijn eigen website en YouTube-kanaal geplaatst.
Eerste vraag: Mag dit? Op ieder filmpje zou vanzelfsprekend een verwijzing staan naar de originele website.

Tweede vraag: Hoe krijg ik die filmpjes daar af...? Ik heb reeds zovele programma's en manieren geprobeerd (denk dan maar aan o.a. FlashGot etc.) maar telkens zonder succes.

Misschien kan iemand van jullie mij hiermee helpen?

1. http://reshet.tv/Shows/Odetta/videomarklist,202276/
2. http://www.city...t#VideoTag

Alvast bedankt!


Niels

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Yourgamecrew - 01/06/2012 11:51
Avatar van Yourgamecrew Lid Vraag 1: Ja dit mag gewoon, het is immers zoals jij zegt zijn product

Vraag 2: Bedoel je gewoon dat je de bestandjes wilt? Dit is simpel met de browserplugin Easy Youtube Video Downloader
Offline Nielzie - 01/06/2012 12:29
Avatar van Nielzie Lid Ik wil inderdaad gewoon de bestandjes net om deze op YouTube te gaan plaatsen. Momenteel staan deze daar nog niet op dus vrees ervoor dat voorgestelde browserplugin gaat werken..
Offline Pieter - 01/06/2012 16:39
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Vraag1: neen, dat mag niet altijd zomaar, want ook al zijn het zijn producten, hij zal ook de rechten van het filmpje moeten hebben. Legaal gezien kan hij anders in de problemen komen.

Vraag2: er zijn tal van rippers,screeners te vinden, maar er zijn er slechts enkelen die effectief werken. Veel Googlen, met veel frustraties vrees ik.

De gemakkelijkste manier is om de originele versie op te vragen bij de persoon die het filmpje gemaakt heeft. Veel gemakkelijker.
Offline christophe195 - 01/06/2012 22:50
Avatar van christophe195 Lid ooit al eens "youtube to avi" ingegevens op google of een ander formaat? moet je zeker eens doen, tal van die dingen zijn online.
Offline Pieter - 02/06/2012 08:16
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Christophe195, je hebt zijn antwoord niet gelezen, hij WIL geen youtube omzetten naar filmpje, hij wil de filmpjes van in zijn starttopic downloaden om op youtube te zetten.
Offline Ontani - 03/06/2012 22:40
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Filmpje nr 1 (178 MB): http://switch43..._e080_full
Bedankt door: Nielzie
Offline Pieter - 04/06/2012 08:01
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Ontani, hoe heb je hem nu kunnen downloaden? Kwestie dat niet iedereen die zo'n topic opstart verwacht dat iemand het voor je doet .
Offline Ontani - 04/06/2012 08:17
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
In de source gekeken. Al lijkt het niet hetzelfde filmpje te zijn wat in firefox afspeelt als in chrome. Gekke site.
Bedankt door: Pieter
Offline Nielzie - 07/06/2012 10:50
Avatar van Nielzie Lid Toevallig nog iemand een idee voor het 2de filmpje?
Een mogelijkheid is een screen-recorder, maar dat is niet altijd hetzelfde resultaat natuurlijk..
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s