login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Flash ASX webplayer

Offline haro1power - 10/02/2009 11:26
Avatar van haro1powerNieuw lid Hallo, ik zoek een ASX WebPlayer.
Waarschijnlijk moet het Flash zijn.

Het moet niet via WMP ofzo gaan, want ik wil niet dat het afhankelijk is van een programma dat geïnstalleerd is op je computer, want als het er niet is, of je hebt een andere versie dan is de grootte ook verschillend en is erg irritant.

Het is voor op een website, extensie maakt niks uit.
Het moet wel gratis zijn.

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 10/02/2009 11:36
Avatar van vinTage Nieuw lid asx, is dat geen streaming audio (webradio bv) ?

Ik heb een keer een webradio playertje gemaakt, maar dit gaat niet online werken zonder crossdomainpolicy files (flash staat het niet toe om data vanaf een ander domein te lezen).

Eea is wel op te lossen DENK ik, door een asx=>mp3 converter te draaien op je eigen host en flash de output (die dus dan op je eigen host zit) in te laden.

Geen idee of dit echt kan, ik denk maar hardop 
Offline Kevin - 10/02/2009 13:13
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Is dit niet mogelijk met de JW Player?
http://www.long...lv-player/
Offline Ontani - 10/02/2009 13:17
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Die player ondersteund ASX playlists dus is zeker de moeite waard om eens te bekijken
Offline vinTage - 10/02/2009 17:06
Avatar van vinTage Nieuw lid Hmm, die player ondersteund playlists, maar niet van andere domeinen 

Citaat:
Loading playlists (or SWF files, ID3 data, etc.) from another web server is not permitted by the Flash Player security model. You can circumvent this by placing a crossdomain.xml file in the root of the website that contains the media files. If you don't have access to the external site, you can use a proxy (example).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s