login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

projector (.exe) als desktop

Offline vinny - 25/07/2006 15:11
Avatar van vinnyLid hellow SiteMasters.

ik heb een hele lange tijd niet meer gespost omdat ik druk bezig ben om flasg te leren, ik ben al aardig onder weg nou heb ik een mooie active desktop gemaakt met behulp van fscommands en heb hier van een projector exe van gemaakt die projector werkt perfect maar ik weet niet hoe ik die projector exe als desktop kan gebruiken? want als swf doet hij niks maar als ik de swf als html opsla en dan de html pagina open in frontpage en dan bij settings swf in exe verander dan krijg ik geen beeld.
dus weet iemand hoe ik mijn projector exe als desktop kan gebruiken?
alvast bedankt

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ece - 25/07/2006 15:44 (laatste wijziging 25/07/2006 18:05)
Avatar van ece HTML interesse 2 dingen die zouden kunnen werken.

1. Als je het bestand hebt opgeslagen (voor het gemak op je bureaublad) dan staat er : flasbestand.swf.
Als je dan de naam wijzigd in : flashbestand.exe misschien dat dat werkt. Bij afbeeldingen wel dus misschien ook wel bij flashbestanden.

2. Misschien met een converter. Daarmee open je het bestand dat je wil converteren en misschien kan je het dan naar een .exe bestand converteren.

vinTage edit : pls shut it, wilde fanasieën zijn voor jezelf, flash kan gewoon projectors (exe) publishen.
Offline vinny - 25/07/2006 16:31 (laatste wijziging 25/07/2006 16:32)
Avatar van vinny Lid ik vat uhmm niet echt..
kan iemand mij uitleggen wat converteren is?
en/of een andere mogelijkheid vertellen hoe ik mijn projector exe als desktop kan gebruiken?

alvast bedankt
greetz vinny
Offline ikkedikke - 25/07/2006 17:54
Avatar van ikkedikke PHP expert volgens mij is het helemaal niet mogelijk om een exe-bestand in een webpagina te laden. zou nogal riskant zijn als iedereen zo zijn programmaatje uitvoerbaar kan maken op z'n site.
aangezien een active desktop gewoon een internet explorer is maar dan zonder balken en gedoe, denk ik niet dat het gaan lukken.
Offline svm - 25/07/2006 18:09
Avatar van svm PHP ver gevorderde Sla heb gewoon op als swf, deze zet je in een HTML pagina (height="100%" width="100%") en dan gebruik je die HTML pagina als achtergrond.
HTML pagina's kun je namelijk ook als achtergrond gebruiken, als je daar dan die swf inlaadt, heb je de swf als achtergrond.

Dit kost trouwens ook een stuk minder ruimte dan *.exe.^^
Offline vinTage - 25/07/2006 18:11
Avatar van vinTage Nieuw lid
Citaat:
flash help

The exec command can contain only the characters A-Z, a-z, 0-9, period (.), and underscore (_). The exec command runs in the subdirectory fscommand only. In other words, if you use the exec command to call an application, the application must reside in a subdirectory named fscommand. The exec command works only from within a Flash projector file.


Als je gebruik maakt van javascript dan werkt het alleen via je browser.

Offline vinny - 25/07/2006 18:28 (laatste wijziging 25/07/2006 18:31)
Avatar van vinny Lid @ ikkedikke: ik zet het ook niet online ;)

@ SVM: als swf doet hij het niet en ik wist al dat je een html pagina als desktop kon gebruiken..

@ vinTage: ik snap niks van javascript..

en als mijn swf nou de exe inlaad denk je dat het dan wel lukt?
zoja hoe doe ik dit?
Offline vinTage - 25/07/2006 18:31
Avatar van vinTage Nieuw lid hm, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar volgens mij is het niet onmogelijk.
Je moet alleen even mn bovenstaande post doorlezen.

Als ik tijd heb zal ik eens wat gaan prutsen.
Offline vinny - 01/08/2006 14:08
Avatar van vinny Lid oke 
alvast bedankt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s