login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > HTML & CSS

vraagje over frontpage

kurtje21 – 09/05/2005 19:09
Hoe kan je ervoor zorgen dat je bij frontpage precies tekst kan zetten op de plaats die je wil? Hij springt altijd vanzelf naar een bepaalde plaats. Bij Flash kunt ge snap to objects uitzetten. Is er ook zoiets bij frontpage want ik vind het niet. Alvast heel hartelijk bedankt aan degene die me hier mee kan helpen.

Pagina:

25 antwoorden

Gesponsorde links

jopiegoekopi – 09/05/2005 19:11
frontpage is een heel slecht programma voor domme en luie mensen.
het is van microsoft en levert html die alleen door IE te begrijpen is.

leer gewoon html, is niet moeilijk en dan kun je precies doen wat je zelf wilt. hier en op talloze andere sites kun je cursussen vinden.

Simeken – 09/05/2005 19:13
frontpage is een program voor mensen die geen moeite willen doen om HTML te leren ;)

b4nkr0bz0r – 09/05/2005 19:14
of een begin van je webmaster carriere

BigBug – 09/05/2005 19:14
gewoon tabellen zonder rand neerzetten en daarin typen

vinTage – 09/05/2005 19:15
ehm, nee dat gaat niet.
html is iets meer ingewikkeld dat de grafische kant van flash.
flash is grafisch, maar html is code, en in die code moet je weergeven waar je plaatjes/tekst moet komen.
Lees een paar html tutorials door.

Fréderic – 09/05/2005 19:15
Citaat:
frontpage is een program voor mensen die geen moeite willen doen om HTML te leren ;)

Doe toch een normaal man! Meeloper... Iemand geeft een gil en je doet direct mee. Als FrontPage zo slecht was zou het toch niet meer verkocht worden? MS maakt er nu nog genoeg winst op, en voor de beginnen webmaster is het echt een ideaal pakket...

Mythic – 09/05/2005 19:35
zoals bankrobzor en fredric zeggen frontpage is het ideale begin om te starten als webdesigner. je leer er de domme basis mee

jopiegoekopi – 09/05/2005 19:38
Citaat:
zoals bankrobzor en fredric zeggen frontpage is het ideale begin om te starten als webdesigner. je leer er de domme basis mee
niet dus, het is de reden dat veel mensen geen html kunnen en ms verdient er alleen maar aan omdat mensen lui/dom zijn en het makkelijk vinden.

gewoon html leren is veel beter.

Shifty – 09/05/2005 19:41
Ik vind jouw instelling wel een beetje erg aan de vreemde kant jopiegoekopi. Frontpage doet alles voor je. Je hoeft niet aan de code te komen. Dit kan handig zijn voor mensen die er geen behoefte aan hebben om een scripttaal te leren, die het te moeilijkvinden etc. Je moet je instelling een beetje bijdraaien, want je doet net of iedereen die Frontpage gebruikt lui en dom is.

Gewoon html leren is inderdaad beter, misschien kan jij dat ook doen?

Mythic – 09/05/2005 19:43 (Laatst gewijzigd op 09/05/2005 20:13)
ik heb begonnen met webdesign door gewoon domme site met ingekleurde tabellen te maken in frontpage. enja kben gebeten door de bug. heb dan gekekn om html te lern enz....

Gesponsorde links

Pagina:

Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.029s