login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Internetsite maken

Offline jopiegoekopi - 28/04/2005 11:26
Avatar van jopiegoekopiOnbekend Ik wou dus een internetwebsite maken, maar ik wist dus niet wat ik moest doen. Dus toen had ik dat aan mijn opa gevraagd, die dat zei. Dus toen ging ik aan de slag met html ofzo, en dat moest dan zo:
<font></font>

Nu is mijn vraag, als je het begrijpt, of ik dat wel zo moet doen. Want als het niet werkt, tja, dan kan ik net zo goed niks doen haha. Maar kan iemand mij helpen? Mijn opa had me ook naar deze internetwebsite laten zien omdat ik daar dan dit kon vragen.

Groetens,

Joop Koopmans

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thijs - 28/04/2005 11:37
Avatar van Thijs Crew hosting De basis van internet site's is HTML. Het lijkt me erg verstandig dat je de tutorials hiervan op deze site eens aandachtig gaat doorlezen.

http://www.site...p;type=int

Succes!
Offline Cazey - 28/04/2005 11:39 (laatste wijziging 28/04/2005 11:40)
Avatar van Cazey HTML interesse Als ik het goed begrijp, snap je het websitemaken nog niet. Je kan om te beginnen hier wat tutorials doorlezen.
http://www.site...1&id=1 deze zal je denk ik zowizo even goed moeten lezen/begrijpen om verder te kunnen. Voor de rest zijn eigenlijk bijna alle html-tutorials met de moeilijkheidsgraad makkelijk en normaal voor jouw wel handig denk ik zo.

edit: extor was me voor:s
Offline xSc - 28/04/2005 12:50 (laatste wijziging 28/04/2005 12:51)
Avatar van xSc Onbekend Jammer Joop, zit je nu al in de Knoop? ^^ 

Maar afijn, hoe leer ik een website maken? Leejoo biedt tientallen miljarden artikelen, voorbeelden, etc. aan op het gebied van HTML & JavaScript.
Offline Ontani - 28/04/2005 12:55
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
als je toch vanaf 0 moet beginnen, raad ik je aan om te starten in kladblok, hiermee leer je het meeste van html, eens je dan met php aan de slag zou willen heb je de html codes toch al onder de knie, wat je niet kan zeggen van veel personen die een website maken met dreaweaver of andere website creatie programma's
Offline Steven - 30/04/2005 09:22
Avatar van Steven HTML interesse Hmz, ik werk dan wel met dreamweaver, maar ik edit gewoon in de bron hoor, niet in het preview deel zelf, en ook NETJES scripten is moeilijk, daar ben ik nu voor aan het streven.
Offline Robin - 30/04/2005 11:02
Avatar van Robin Grafische interesse Ik gebruik ook dreamweaver maar daar heb ik spelende wijs ook heel veel van geleerd. Ik denk inderdaad wel dat het veel langer duurt bij dreamweaver om iets te leren omdat het een makkelijk programma is om te gebruiken.

Maar mijn advies aan jopiegoekopi is dat hij goed de tutorials moet gaan doornemen en het gewoon moet gaan uitproberen op bijv. dreamweaver of andere creatie progamma's.

Veel succes jopiegoekopi..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s