login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Formulier - Wachten voordat hij submit (Opgelost)

Offline Kwarde - 25/04/2011 20:59
Avatar van KwardeNieuw lid Hoi,
De titel zegt het eigenlijk al, maar is het mogelijk om, zodra er op de SUBMIT knop is gedrukt in een <form> om te wachten voordat hij submit?
Dat is alles wat ik moet weten, korte post.

Mvg,
Kevin

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 25/04/2011 21:04
Avatar van vinTage Nieuw lid je form laten submitten door javascript na een timeout, of met php sleep()
Offline Kwarde - 26/04/2011 15:25
Avatar van Kwarde Nieuw lid Hoi,
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet.
En over die sleep() -> PHP wordt toch alleen aangroepen als de pagina laadt, dus als je daarna submit heb je toch niks meer aan PHP? Ik bedoel nl. dus als je op de submit knop (input type="submit") drukt, dat hij dan 3000 milliseconden (3 sec.) wacht, en dan pas submit bijvoorbeeld.
Offline Ontani - 26/04/2011 16:29
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
javascript, settimeout en document.formname.submit
Offline valles10 - 26/04/2011 20:59
Avatar van valles10 HTML interesse ja idd. Maak van je type="submit", een type="button" en met een onclick="wachtenVoorVerzenden();" erbij in de input tag. Vervolgens maak je een js functie, die hetzelfde noemt als in die onclick. 'wachtenVoorVerzenden()' in dit geval. In die functie zet je dan een timeout van 3000 ms en dan document.formNaam.submit();
Offline Kwarde - 01/05/2011 12:52
Avatar van Kwarde Nieuw lid Bedankt voor jullie reacties, en het is gelukt. Ik was de 'document.{form_naam}.submit' vergeten ;)
En hij staat nu dus in het verkeerde board. However, [opgelost]
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s