login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

CMS systeem (Opgelost)

Offline Babsmolleke - 05/09/2010 10:43
Avatar van BabsmollekeNieuw lid Beste,

Ik ben op zoek naar een eenvoudig CMS systeem, het enige wat de klant moet kunnen is foto's en tekst toevoegen of aanpassen. De site is gemaakt in Studio Webdesign 4 pro, kent iemand zo een programma of hoe ik dit kan doen?
Ik vind dat CMS systeem installeren nogal ingewikkeld.
Alvast bedankt!

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline urqbz - 05/09/2010 11:19 (laatste wijziging 05/09/2010 11:19)
Avatar van urqbz PHP interesse Als je moeite hebt gehad met het installeren van een CMS systeem dan zou je ook de problemen kunnen posten waar je tegen aan loopt natuurlijk... 

Als je er niet uitkomt bij de grote, conventionele, systemen als Joomla en WordPress of Drupal zou je het simpelere CMS GetSimple kunnen gebruiken. Dit is een xml based systeem, gebruikt geen mysql en heeft relatief weinig poespas (ik denk dat dat ook is wat je wil, afgaande op je omschrijving, toch?) het nadeel is natuurlijk dat er weinig extensies (uitbreidingen) voor zijn en het is niet geschikt voor community's. Voor simpele informatie websites is het echter uitermate geschikt. Kijk er eens naar!
Offline Babsmolleke - 06/09/2010 09:52
Avatar van Babsmolleke Nieuw lid
urqbz schreef:
Als je moeite hebt gehad met het installeren van een CMS systeem dan zou je ook de problemen kunnen posten waar je tegen aan loopt natuurlijk... 

Als je er niet uitkomt bij de grote, conventionele, systemen als Joomla en WordPress of Drupal zou je het simpelere CMS GetSimple kunnen gebruiken. Dit is een xml based systeem, gebruikt geen mysql en heeft relatief weinig poespas (ik denk dat dat ook is wat je wil, afgaande op je omschrijving, toch?) het nadeel is natuurlijk dat er weinig extensies (uitbreidingen) voor zijn en het is niet geschikt voor community's. Voor simpele informatie websites is het echter uitermate geschikt. Kijk er eens naar!



Bedankt voor de info maar blijft nogal ingewikkeld, ik snap heel de installatie niet met de ftp en zo.
Toch Bedankt!
Offline gnotrgnotr - 06/09/2010 20:05
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid pas op getsimple is niet goed hij verwijdert zijn eigen bestanden als je die nog nodig hebt niet goed en hey domme is dat hij zegt dat het gelukt is
Offline Jointjeff - 07/09/2010 09:51
Avatar van Jointjeff HTML interesse Als je niet met een ftp overweg kan gaat het erg lastig worden...
Offline Ontani - 07/09/2010 10:29
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
gnotrgnotr schreef:
pas op getsimple is niet goed hij verwijdert zijn eigen bestanden als je die nog nodig hebt niet goed en hey domme is dat hij zegt dat het gelukt is
WTF!? "hebt niet goed en hey domme is!?"
Offline gnotrgnotr - 07/09/2010 19:16
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid
Ontani schreef:
[..quote..] WTF!? "hebt niet goed en hey domme is!?"

zo leek het maar die stomme htaccess heeft deze reactie gegeven sorry
Offline marten - 07/09/2010 19:20
Avatar van marten Beheerder LOL ?  
Offline gnotrgnotr - 07/09/2010 19:22 (laatste wijziging 07/09/2010 19:23)
Avatar van gnotrgnotr Nieuw lid
marten schreef:
LOL ?  

ja toen gaf hij server error
toen verwijderde ik de htaccess 
Offline marten - 07/09/2010 19:35
Avatar van marten Beheerder waar haal je die htaccess? Eentje die zelf zinnen schrijft?
Offline Koen - 07/09/2010 19:45
Avatar van Koen PHP expert
Ontani schreef:
[..quote..] WTF!? "hebt niet goed en hey domme is!?"


Ik heb het ontcijferd volgens mij.

Citaat:
Pas op! Getsimple is niet goed, dit programma verwijdert zijn eigen bestanden wanneer je die nog nodig hebt. Niet goed. Het domme is dat het programma zegt dat het gelukt is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s