login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Formulier redelijk in Firefox - Slecht in IE

Offline Webcreatorz - 17/10/2009 14:56
Avatar van WebcreatorzNieuw lid Hej allemaal

ik heb een klein formuliertje gemaakt in HTML, echter de opmaak ervan krijg ik allesbehalve volledig inorde...

Wanneer ik in Firefox en IE ga kijken, dan zijn de knoppen 'Upload file', 'Leveranciers', 'Algemeen' en 'Verwijderen' goed, net zoals ik ze wil hebben.

Echter de knop 'Bladeren...' staat in IE heel klein, en het tekstveld ervoor heeft een grijze achtergrond en is veel te kort...

In Firefox daarentegen is het tekstveld ervoor wel inorde, maar ook daar zie je dat de knop 'Bladeren' een ander lettertype heeft, en dat de knop niet even groot is als alle andere knoppen.

Hoe kan ik dit oplossen?


Alvasts bedankt!

Mijn code:

http://www.plaatscode.be/137838/

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline TheSpartan - 17/10/2009 15:03
Avatar van TheSpartan Nieuw lid Ten eerste,,, Maak een apart CSS bestand ;) Das overzichtelijker 
En gebruik om op te maken klik
Dit is een goede generator waarmee je je css kan opslaan!
Offline Webcreatorz - 17/10/2009 15:11 (laatste wijziging 04/11/2009 08:43)
Avatar van Webcreatorz Nieuw lid Het opmaken van een formulier (de standaardvelden etc) lukt me wel.

Maar het is enkel dat stuk script om een file te uploaden, die knop die daar bijhoort (meestal 'Browse...') die wil zich niet aanpassen aan mijn opmaak...

Iemand nog een andere oplossing?
Offline Ontani - 04/11/2009 09:05 (laatste wijziging 04/11/2009 09:06)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als je gegoogled had, had je dit geweten. <input type="file"> ondersteund geen CSS opmaak.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s