login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tr:hover op specifieke tabel. (Opgelost)

Offline dingske - 28/04/2009 13:49
Avatar van dingskeNieuw lid Hallo,

ik zit met het volgende probleem ik gebruik een externe .css file om mijn webpagina wat optemaken met css.

nu zit ik met het volgende probleem ik wil dat in een specifieke tabel door tr:hover de background color wijzigt van die rij.
Dit lukt mij wel maar als ik dan ook nog andere tabellen op één zelfde pagina heb dan is dit ook zo bij deze tabellen en het lukt me niet om dit te wijzigen.

Hopelijk is het wat duidelijk en alvast bedankt.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline NataschaV - 28/04/2009 13:52
Avatar van NataschaV PHP interesse Plaats de code op Plaatscode.be en geef een voorbeeld.


Natascha
Offline dingske - 28/04/2009 14:02 (laatste wijziging 28/04/2009 14:02)
Avatar van dingske Nieuw lid ja bedankt voor de snelle reactie maar misschien is het niet zo moeilijk ik kan nu wel al een kleur instellen voor de rijen dat ik niet wil dat ze een andere kleur krijgen als je er over gaaat met de muis.

Maar nu zou ik graag hebben dat deze transparant zijn ipv een bepaald kleur. Misschien kan je mij hier makkelijker mee helpen.

ik bedoel dus welke code mij een transparante achtergrond heeft.
Offline vinTage - 28/04/2009 14:02
Avatar van vinTage Nieuw lid
  1. <tr onmouseover="this.className='activeRij'" onmouseout="this.className=''">
Offline NataschaV - 28/04/2009 14:09 (laatste wijziging 28/04/2009 14:10)
Avatar van NataschaV PHP interesse Bedoel je zoiets?
  1. background-color: transparant


of zoiets?

  1. <style type="text/css">
  2. <!-- BODY {background:none transparent;}-->
  3. </style>
Offline dingske - 28/04/2009 14:45
Avatar van dingske Nieuw lid aan iedereen bedankt en het was de laatste die de oplossing gaf.

Bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.284s