login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[opgelost]plots css probleem

Offline bayp - 17/09/2006 14:56 (laatste wijziging 17/09/2006 19:24)
Avatar van baypNieuw lid hoi, ik heb plots wat problemen met css
alles heeft totnogtoe gewerkt maar nu ineens niet meer.

het gaat hem om de site: http://www.bayp.be

en als je gaat kijken zie je dat er geen background is in het middenste gedeelte

de css code die erachter steekt is:

Code:
#content { float: left; width: 793px; min-height: 100%; background: url('../afbeeldingen/bodyback.gif') repeat-y; }
* html .container {height: 250px;}
.container { float: left; width: 793px; background: url('../afbeeldingen/bodytop.gif') no-repeat left top; min-height: 250px; padding-left:10px; padding-right:10px; padding-top:15px; padding-bottom:15px}


de html code die deze css oproept is niet gewijzigd dus daar kan geen fout inzitten. Ziet er iemand hier een fout in?
het rare van de zaak is dat ik ook niets aan de code heb veranderd die de background oproept, maar toch verschijnt hij plots niet meer.

alvast bedankt!


EDIT:
ik heb de css code opnieuw geschreven en het werkt nu. wss ergens een typfoutje dat ik steeds over het hoofd bleef zien.
iedereen die moeite heeft gedaan: bedankt!

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 17/09/2006 15:09
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde waarschijnlijk heeft de hoster wat instellingen veranderd of een versie geupdate, ik denk dat je daar het probleem moet zoeken
Offline Rik - 17/09/2006 15:33
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Je gebruikt in je stylesheet nogal wat achtergrond plaatjes.

Ik heb ff gekeken maar afbeeldingen/menu1.jpg bestaat niet, ik weet niet of dat het plaatje is wat als achtergrond bedoeld is, maar daar zou het aan kunnen liggen.
Offline bayp - 17/09/2006 17:29
Avatar van bayp Nieuw lid dankje om al even te kijken, maar het plaatje dat jij bedoelt noemt menul (van menulinks) en niet menu1, daarom vind je het niet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s