login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[C++] Het weer op je PC

Offline Geerios - 04/09/2005 16:45
Avatar van GeeriosOnbekend Eey

Ik kwam dit net op internet tegen, http://adopt.hbmediapro.com/contents/1310/589.gif.
Mijn broer doet veel met elektronica dus leek het ons een uitdaging om dat nat te bouwen, er zijn alleen wel 2 problemen:
-De data doorsturen
-En het weergeven
Hoe kan ik dat maken?

Thanx, Geer

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 04/09/2005 16:47
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Door ons al het werk te laten doen?
:s

Ik denk dat de gegevens via xml worden online gezet, dus via C++ uitlezen is de boodschap.
Offline Maarten - 04/09/2005 16:54
Avatar van Maarten Erelid Omg, waarom vraag je nog niet gelijk:

Ik ga een spel maken dat mij veel miljoenen gaan opbrengen, alleen heb ik 2 problemen:
- het maken van het spel
- het verkopen van het spel
Hoe kan ik dat maken?
Offline Geerios - 04/09/2005 17:16
Avatar van Geerios Onbekend @Murfy: Dit is alleen voor mij zelf bedoelt en ik kan het ook nie verkopen want dan zou ik een weer station paar keer moeten maken (reken dat daar veel tijd in zit)!
En het weergeven, voor het weergeven in de balk naast start is een speciale map: C:\Documents and Settings\Gebruiker\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch (xp gebruikers). Is dit ook nie voor dat rijtje onderaan rechts? Daar heb ik al iets voor gevonden, maar ik probeer het wel ff op een andere site.
Offline cracker - 04/09/2005 17:20 (laatste wijziging 04/09/2005 17:34)
Avatar van cracker Onbekend
Citaat:
ik kwam dit net op internet tegen, http://adopt.hbmediapro.com/contents/1310/589.gif.

Manneke toch, weet gij niet dat dat prog WeatherCast SPYWARE is ?

note: die site linkt naar hotbar, wat ook SPYWARE is !
Offline MothZone - 04/09/2005 17:56
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde dus, gij denkt da da in die map sta? dan zit ge toch fout, want daarin zitten uw iconen van 'snel starten', en op uw afbeelding staat het icoontje naast de klok
Offline Ontani - 04/09/2005 19:39
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
@Geerios: zoek teneerste al eens op notifyicon
Offline Geerios - 04/09/2005 20:27
Avatar van Geerios Onbekend @cracker: Ja maar je kan het toch ook proberen in het echt te maken .
@crew: sluit dit topic maar, ik heb al zinnig antwoord.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s