login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

excuses en uitleg

Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:08 (laatste wijziging 31/08/2005 20:24)
Avatar van blokexcusesOnbekend geachte mods,admins,members van sitemasters.

ik wil mijn excuses beginnen met de nadruk op dat ik niet zielig wil gevonden worden.

en dat ook niet probeer te doen dus lees plz!

mijn voorgaande moddelen op de kawasaki na zijn door mij zelf gemaakt.

en ik weet door die kawasaki heb ik mijn reputatie verpest.

deels is dit wel mijn eigen stomme kschuld maar ook deels de handicap waarmee ik ben geboren ben.

ik ben licht autistisch en ik heb pdd-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai.

dus ik wil mijn excuses aanbieden en vragen of ik een 2de kans zou mogen hebben.

tibs ook tegen jou mijn excuses dat ik zo uitviel tegen jou in de reactie.

ik heb er echt zwaar spijt van.

en ik had hier een fijne tijd op sima.

ik snap dat jullie het me waarschijnlijk niet vergeven maar ik wil jullie toch vragen ofdat jullie me mischien een 2de kans gunnen.

met vriendelijk groet
ben langendoen

Citaat:
Vrij vertaald uit het blokhoofds door Murfy:

Beste moderators, admins en leden van Sitemasters.

Ik wil mijn excuses beginnen met de nadruk te leggen op het feit dat ik niet zielig wil gevonden worden, en ik dat ook niet probeer te doen, dus lees aub verder.

Alle modellen, behalve die Kawasaki, zijn door mij gemaakt, en ik weet dat die Kawasaki mijn reputatie heeft verpest. Deels door mijn stomme schuld, maar ook deels door de handicap waarmee ik ben geboren. Ik ben licht autistisch en heb PDD-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai. Dus ik wil mijn excuses aanbieden en vragen of ik een 2kde kans kan krijgen.

Ook mijn excuses aan Tibs voor mijn reactie waarin ik zo uitviel tegen je, ik heb er spijt van.

Ik heb een fijne tijd gehad op Sitemasters.

Als jullie me niet kunnen vergeven begrijp ik dat, maar als jullie me een 2de kans kunnen gunnen..

Met vriendelijke groeten,
Ben Langendoen

35 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 31/08/2005 20:10
Avatar van Maarten Erelid Kan je even dat bericht herschrijven met een paar leestekens en hoofdletters, ik snap er namelijk geen hol van 
Offline nemesiskoen - 31/08/2005 20:13
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
mm...
en wil je dan ook je fantastische verhaal, zonder leugens, over Halo3 hier even kwijt? Misschien dat ik je dan wat meer geloof...
En RIP-Off's en autisme hebben niets met elkaar te maken!
Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:15
Avatar van blokexcuses Onbekend halo3 is een mod die ik aan het maken ben
ik ben niet werkzaam bij het huidige bungie
maar er is hier nog een loser die dat beweert maarja

en door autisme ga ik leugens vertellen en 1 van die leugens was die kawasaki
Offline Maarten - 31/08/2005 20:17
Avatar van Maarten Erelid Verbaast het je dat ik je niet geloof?
Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:18
Avatar van blokexcuses Onbekend neej dat zei ik ook al de keus ligt bij jullie
Offline nemesiskoen - 31/08/2005 20:22
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
halo3 is een mod die ik aan het maken ben
ik ben niet werkzaam bij het huidige bungie
maar er is hier nog een loser die dat beweert maarja

op MSN raaskalde je toch iets anders...
Offline Fenrir - 31/08/2005 20:23
Avatar van Fenrir PHP expert Voor mij gaat het erom dat het in de toekomst goed gaat. Dus als het nog eens gebeurt zal dat voor mij een teken zijn dat het weer fout zal gaan.

Ik accepteer je excuses, maar ik spreek niet namens de Sitemasters-crew, dat moet de rest zelf doen.

Dus wat mij betreft mag je blijven, als het in de toekomst goed gaat.
Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:24
Avatar van blokexcuses Onbekend ik beloof dat het goed gaat
en nemesis ik zeg toch nu de waarheid ik beloof nooit meer een leugen/rip*off te posten
Offline Maarten - 31/08/2005 20:25
Avatar van Maarten Erelid Uuhm, je kan het niet beloven aangezien je er zelf niet aan kan doen..
Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:25
Avatar van blokexcuses Onbekend ik beloof me in te houden en ik beloof alleen wat te posten met bewijs dat het mijn creatie is
Offline vinTage - 31/08/2005 20:27
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik ben niet van zinnens mijn mening over jou te veranderen.
Imo zijn leugens the limit.
Een prutleugentje hmzz...maar dit is er dik over.
Offline nielsvdwal - 31/08/2005 20:29
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik wil me nergens mee bemoeien.. maar als hij weer iets fout doet dan kunnen jullie hem toch gewoon een ip-ban geven:?: 
Offline Fenrir - 31/08/2005 20:33
Avatar van Fenrir PHP expert Ik vind dat als iemand zelf inziet dat hij fout was, en belooft dat het niet nog een keer zal gebeuren, je hem een 2e kans moet geven.

Een 3e NIET, want kun je ook: 4e, 5e, 6e.
Offline nielsvdwal - 31/08/2005 20:34
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde ik snap het probleem niej.. trouwens.. hij is nou toch ook op de site.. wat is probleem?:s
Offline Maarten - 31/08/2005 20:34
Avatar van Maarten Erelid @blok:

hoe kan je bewijzen dat het van jou is? Door wireframe te posten? Oeps, dat deed je met die kawadinges ook..
Offline Fenrir - 31/08/2005 20:36
Avatar van Fenrir PHP expert @murfy: hij plaatste dat om populair te zijn. Nu merkt hij dat het omgekeerd werkt.
Offline blokexcuses - 31/08/2005 20:40
Avatar van blokexcuses Onbekend ik post vanaf nu af aan alleen nog mijn nwe moddelen(mijn eigen) want mijn oudere moddelen ben ik kwijt en als bewijs zal ik de 1ste request uit die post(bijv kleur) inwilligen om te bewijzen dat het mijn moddelen zijn
Offline ftpfreak - 02/09/2005 18:21
Avatar van ftpfreak Nieuw lid Dit is dus de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!!!
Ja ik heb zelf ook pdd-nos dus weet het als geen ander.
Je gaat daardoor geen leugens vertellen!!!! het enige wat kan gebeuren is dat je soms niet goed nadenkt wat je doet en soms de gevolgen ergens van niet inziet maar leugens praten daardoor is echt onzin!!!
Offline Gerard - 02/09/2005 20:46
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik vind dat iedereen wel een tweede kans verdient, de rest is up2thecrew
Offline Duikboot - 02/09/2005 20:50
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Volgens mij heeft hij al wel meerdere kansen gehad...
Offline MechaVore - 02/09/2005 21:06 (laatste wijziging 02/09/2005 21:08)
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
Citaat:
ik ben licht autistisch en ik heb pdd-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai.
Is dit echt waar of heb je net de waarheid verdraaid ?
anders vind ik dat je wel mag blijven als gebruiker n00b met status n00b . Of misschien iets anders .. Je bent iniedergeval echt een blokhoofd ;)
Offline Stijn - 02/09/2005 21:27
Avatar van Stijn PHP expert *Schadevergoeding kan dan weer geïnvesteerd worden in prijzen en kunnen we weer wedstrijd(en) houden 

maar jach een beginneling maakt wel fouten *lol*. Van mij krijg je die 2nd chance maar nooit kijk ik naar je om of die "creaties". Let's hear what the crew say...
Offline Steven - 02/09/2005 21:36
Avatar van Steven HTML interesse Ik weet niet wat hij moeilijk doet, hij had net zo goed een nieuw account aan kunnen maken onder een andere naam, hij is nu ook op de site en je zou het denk ik niet zo snel herkennen. Dit heb ik zelf ook een keer gedaan op een site genaamd rctholland eerst heete ik Joop wibra, ik werd gek van de ruzies. Later wilde ik toch nog wel eens terug keren, maar omdat ik mijn afscheid had ingediend kon ik natuurlijk niet meer verschijnen via mijn oude accout. Ik heb me toen een andere naam gegeven, en heb daarna nog een paar maanden gepost zonder dat men het merkte Dus wat let je?

geef die gast nog een kans 
Offline Frederic - 02/09/2005 23:04
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Ik vind niet dat je je gedrag kunt steken op die ziektes... Dat is bewust gedaan, heeft niks te maken met licht autistisch zijn en pdd-nos hebben...
Offline blokexcuses - 03/09/2005 00:51
Avatar van blokexcuses Onbekend ik ben geen andere naam gebruiken omdat ik eerlijk wil zijn
Offline thyssimonis - 03/09/2005 03:39 (laatste wijziging 03/09/2005 03:47)
Avatar van thyssimonis PHP interesse Je bent een ongeloofelijke SLIJMBAL!!!
Geachte... (slijm)
Ik beloof.. (slijm)
slijm etc......
Offline delta_004 - 03/09/2005 08:08 (laatste wijziging 03/09/2005 08:11)
Avatar van delta_004 Onbekend jong doe normaal.
Dat kan toch als je zo iets hebt!
En uh de regels van je site heb je geript van www.wmcity.nl
http://www.hardcore-underground.nl/


Offline thyssimonis - 03/09/2005 08:24 (laatste wijziging 03/09/2005 08:39)
Avatar van thyssimonis PHP interesse Ja;) Moet ik nog vervangen, had me maat(crewlid) neer gezet.
Haal het weg asl ik vervanging heb, maar die heb ik nog niet gemaakt. Geen tijd voor gehad anders was hij al weg.

Weer ontopic:
hij kan ook liege dat hij een handicap heeft, maar het blijft geslijm.
Offline Keith - 03/09/2005 09:38
Avatar van Keith Grafische gevorderde Ik kon het nooit egt goed vinden met blokhoofd en helemaal niet toen ik zijn rip's zag.. Alleen hij bied wel zijn excuse´s aan en misschien moeten we die gewoon aanvaarden..
En dat hij dan zijn ziektes er bij haald vind ik dan weer over dreven en doeloos want dat maakt voor mij egt nix uit..

[Offtopic]
Murfy waarom zeur jij altijd over leestekens en hoofdletters enz?
Offline thyssimonis - 03/09/2005 09:42
Avatar van thyssimonis PHP interesse Dat is echt irritand hoor. Zonder leestekens en hoofdletter.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.187s