login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Computer fout

Offline HumanX - 20/06/2005 16:10 (laatste wijziging 20/06/2005 16:13)
Avatar van HumanXHTML interesse ik zit met een rpobleem op mijn computer namelijk.
als ik me computer opstart geeft die een fout klik ik ok komt ern og een fout weer ok en daarna start windows (xp) op maar dan blijkt dat mijn computer soort van geformateert is er zijn geen bestanden verwijdert maar alles is gewist en dat doed die nu namelij elke keer als ik me computer opstart.

ik heb al systeem herstellen gedaan maar dat hielp ook niet
kan iemand me helpen.

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline leendert - 20/06/2005 16:22 (laatste wijziging 20/06/2005 16:22)
Avatar van leendert HTML beginner zet eerst een bij:

Eigenschappen Deze computer --> Geavanceert --> Opstart & herstelinstellingen --> de computer automatisch opstarten UIT.

Nu zal de computer in iedergeval niet de hele tijd opnieuw opstarten.

Wat voor fout geeft die?

Ben je er al in Veilige modus in geweest? Zo niet dit doe door tijdens het opstarten F8 in te drukken en dan veilige modus te kiezen uit het menu wat dan verschijnt.
Offline HumanX - 20/06/2005 16:35
Avatar van HumanX HTML interesse nee ik bedoel niet dat die steeds somaar opneiuwe opstart decomputer maar als ik de computer opneiuwe start dat de computer eigenlijk de dingen heeft gewist wat ik toen had aangebracht.
Offline Gerard - 20/06/2005 16:48
Avatar van Gerard Ouwe rakker welke fout? welke errorcode? wat voor files? service packs? xp home of pro?

iets meer informatie is wel gewenst.

Daarnaast is er een afspraak gemaakt om computer problemen zo'n beetje te bannen van het forum.
Offline ece - 20/06/2005 18:46
Avatar van ece HTML interesse @Proximus.
Ja dat is alleen voor Hardware dit valt onder software. Maar ja meer informatie graag. Misschien dat we je dan beter kunnen helpen.

- Welke error
Enz enz.
Offline Stijn - 20/06/2005 19:47
Avatar van Stijn PHP expert Heb dit ook al meegemaakt.
Citaat:
Couldn't load C:WINDOWSSystem 32system32.exe
Serieuse fout, vind je niet  . Heb dan tijdje met die fout gewerkt en nooit de bron gevonden hoe dit gekomen is. Maar welke fouten geeft hij weer?
Offline Gerard - 20/06/2005 23:36 (laatste wijziging 20/06/2005 23:36)
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
@Proximus.
Ja dat is alleen voor Hardware dit valt onder software.


Wanneer men hardware problemen niet tolereert maar software wel denk ik niet dat je reëel bezig bent. Tenzi je zegt dat software problemen alleen mogen als het betrekking heeft tot het opzetten en onderhouden van een web omgeving. Wat hier dus niet ter sprake is.

http://got.tweakers.net/ is mijn advies, iets meer mensen die er echt verstand van hebben.
Offline HumanX - 21/06/2005 16:50
Avatar van HumanX HTML interesse ok ik heb me compuer effe vaak moeten opstarten omdat de fout beriocht maar 30 sec wordt vertoont.

1e bericht duurd 30 sec

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden dit wordt mogenlijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrecht of een beschadigt lokaal profiel.Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

klik je ok en daarna komt het 2e bericht

2e bericht duurd 30 sec

Kan het lokale profiel niet vinden u wordt aangemeld met een tijdelijk profiel.Wijzigingen die indit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeld.

dus klik ik ok en dan is me computer omgestart maar als ik aanpassingen aanbreng zoals in het bericht wordt gezegt dan wordt het weer verwijdert als ik me computer afsluit hoe kan ik dit probleem fixen.
Offline Ontani - 21/06/2005 16:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
probeer eens aan te melden als administrator en dan alle profielen te verwijderen en nieuwe aan te maken, best wel een backup maken van documents en settings
Offline HumanX - 21/06/2005 17:02
Avatar van HumanX HTML interesse ik heb geen account op mijn computer dus als je de compuetr start dat je gewoon kan doen vanalles enzo
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s