login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tv kijken via internet

Offline jvs - 14/06/2005 20:39
Avatar van jvsHTML beginner Weet iemand van jullie of het mogelijk is om via internet naar tv te kijken. Ik bedoel dan wel live en liefst ook alle zenders (Beligië). Ik heb al gezocht via google en ik krijg allemaal sites maar de meeste live zenders zijn van andere landen. Voor België is er blijkbaar alleen maar vtm "on demand" en dat is dan alleen het nieuws en niet live. Ik dacht misschien met de komst van de digitale televisie dat dit toch mogelijk moest zijn of vergis ik mij?

Alvast bedankt

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline funtonez - 14/06/2005 20:40
Avatar van funtonez HTML interesse onlinewebtv is een goed programma, kent kei veel zenders vooral uit de VS, maar van NL heeft ie er maar weinig
verderwel een goed programma
Offline TheSilent - 14/06/2005 20:42
Avatar van TheSilent HTML interesse Dit is zeker mogenlijk!
Grote bedrijven als belgacom en telenet werken hier 'volle bak' aan.
Je kan bijvoorbeeld ook canal + geel bestellen (heb ik onlangs nog op reclame gehoord^^ )

Maar Uhm, het komt erop neer dat als je dit wil, je wel zal moeten betalen...

Offline jvs - 14/06/2005 20:48
Avatar van jvs HTML beginner Ok, weet er iemand misschien nog hoe het gratis kan?^^
Offline Gml - 15/06/2005 11:39
Avatar van Gml HTML beginner tv kaart kopen, zijn heel goedkoop tegenwoordig, hebbie live tv op je pc...
Offline jvs - 15/06/2005 14:25
Avatar van jvs HTML beginner Ja wou ik eerst doen maar dan zit ik met het probleem dat ik hier op een laptop op zolder zit en als ik me niet vergist moet je in zo'n tv kaart toch een kabel van de televisie steken (weet niet hoe zo'n ding juist heet). Maar blijkbaar is het toch ni mogelijk om dit via internet te ontvangen. Dus ik zal het anders moeten oplossen he:D
Offline Dennis - 15/06/2005 15:01
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Je kan ook via zo'n kastje je tv kabel insteken, en dan via USB laten weergeven op het scherm.;-)
Offline zointer - 15/06/2005 18:05 (laatste wijziging 15/06/2005 18:06)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Citaat:
Grote bedrijven als belgacom en telenet werken hier 'volle bak' aan.
Je kan bijvoorbeeld ook canal + geel bestellen (heb ik onlangs nog op reclame gehoord )

Het is niet omdat bedrijven er mee bezig zijn dat het er ook is?
lees dit eens
als je in het brusselse woont en upc is je provider dan kan dit wel via Be.tv anders niet
deze heeft 500 betaal channels
deze zeggen dat ze de grootste lijst hebben?

onlinewebtv ken ik niet en vind direct hier niks van terug
Dit is de enige...inloggen??
Conclusie internet tv is nog niet voor vandaag zeker in dit continent waar alles al compact op elkaar zit, daar om beste ts doe zoals dennis zie schaf je een kastje aan en plug deze op je lap en vertroken ben je.
ik heb mij een van pinnaclegekocht
Offline nathanael - 15/06/2005 18:26
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Citaat:
ik heb mij een van pinnaclegekocht


Haha die heb ik laatst besteld via internet en krijg hem van de week binnen... bevalt die je:?:
Offline Dekin - 15/06/2005 19:22
Avatar van Dekin Nieuw lid Zie hiero.
Heel eenvoudig. Die kabeltjes kosten volgens mij rond de 20 euro dacht ik.

Suc6:cool::p.
Offline nathanael - 15/06/2005 19:52
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
ja ik heb ze gekocht voor: €27 (NL) 
Offline zointer - 15/06/2005 21:44
Avatar van zointer HTML gevorderde @dekin
Citaat:
Gefeliciteerd u heeft als alles goed gegaan is nu TVout geïnstalleerd!
Wanneer u nu een film kijkt of een game speelt zal deze goed op de TV weergegeven worden.

dat is voor tv-out en niet tv-in 

en nathanael ben er tevreden van heb zelfs een PCI-kaart van pinnacle
Offline Jazzuka - 17/06/2005 17:18
Avatar van Jazzuka Onbekend En draadloos.

Ik heb die pc uit de aldi (MD 42200) waar er een TV tuner kaart bijzat ne als ik die op de pc aansluit kan ik inderdaad tv kijken (tv kabel erin proppen) ma ga da ook zonder die tv kabel op de één of andere manier?
Offline webstab - 17/06/2005 19:39 (laatste wijziging 17/06/2005 19:39)
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Ik weet het niet. met een gewone tv kan je wel zonder kabel tv kijken, maar dan heb je vanzelfsprekend de kabelzenders niet. (meestal heb je dan enkel de openbare omroep). Of dit met een laptop gaat weet ik niet, maar ik vermoed van wel als je gewoon een tvantenne in je kabelkanaal steekt. (zo werkt dat ook bij den tv)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s