login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Hitman Pro 2

Offline Stijn - 13/06/2005 16:15
Avatar van StijnPHP expert hallo

Ik heb Hitman Pro 2 gedownload en zou die graag installeren. Maar ga ik geen problemen krijgen met mijn Norton Anti Virus scanner? Dat de pc niet meer gaat opstarten na een reboot? Heb dit tegengekomen bij een maat en zou graag niet hetzelfde meemaken.

Zou ik dus Hitman Pro 2 mogen installeren bij Norton Anti Virus?

groeten stijn 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cowbeast - 13/06/2005 16:17
Avatar van cowbeast Onbekend Jep perfect mogelijk. ik doe het ook! En anders moet je maar strarten in veilige modus en dan hitman verwijderen ;)
Offline Dennis - 13/06/2005 16:30
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Ja, kan je rustig installeren hoor!
Offline EclipX - 13/06/2005 16:36
Avatar van EclipX Lid
Citaat:
Ik heb Hitman Pro 2 gedownload en zou die graag installeren. Maar ga ik geen problemen krijgen met mijn Norton Anti Virus scanner?


Dat is nu de grootste zever dak ooit en gehoord

Hoe in godsnaam kan een klein scriptje (hitman pro) nu je AV naar de zak brengen?

Hitman Pro, laat een script draaien, die programma's zoals ad-aware, spy&search... laat scanne, dusja wtf kan er nou misgaan?
Offline Stijn - 13/06/2005 16:45
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Dat de pc niet meer gaat opstarten na een reboot? Heb dit tegengekomen bij een maat en zou graag niet hetzelfde meemaken.


alles lezen bedankt, ga het installeren 
Offline Dekin - 13/06/2005 16:48 (laatste wijziging 13/06/2005 18:16)
Avatar van Dekin Nieuw lid Goedzo:p.
Het gaf bij mij ook geen problemen.
En word het toch niks dan raad ik je
- EasyCleaner
- Ad-aware
aan.

@Surfright????

Niet doen!!!! Dat kan wel problemen opleveren met o.a. Outlook. Maar ook internet word vertraagd. Dit hoorde ik van iemand!!

Die had dat namelijk zelf ook.
Offline Stijn - 13/06/2005 16:50
Avatar van Stijn PHP expert Cool programma, vooral die optie 'SurfRight'. Met 3 anti spyware programma's moet mijn pc nu toch wel veilig genoeg zijn 
Offline Steven - 13/06/2005 18:10
Avatar van Steven HTML interesse Wacht maar tot je de melding krijgt dat je 3 programma's moet registreren, of zijn ze daar vanaf gestapt? Bij mijn hitman pro moest ik na 3 dagen al dingen gaan registreren 
Offline RickyB - 13/06/2005 18:16
Avatar van RickyB Onbekend
Citaat:
Wacht maar tot je de melding krijgt dat je 3 programma's moet registreren, of zijn ze daar vanaf gestapt? Bij mijn hitman pro moest ik na 3 dagen al dingen gaan registreren


helemaal niet! teminste niet bij mij!!

hij is perfect!! ik heb 'm ook! je kan trouwens als je hem start bij opties iets aanvinken dat je computer automatisch uitgeschakeld word!

RickyB;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.273s