login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

CD branden

Offline sponsploert - 07/04/2005 19:26
Avatar van sponsploertOnbekend Halo

Nou een vriend van mij had dus een "Cd brander" zo noemde hij dat. Dan had hij cd's, daar kon hij dan wat opzetten. Dat wilde ik ook, dus ik wilde vragen hoe dat nou precies moest.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Rens - 07/04/2005 19:30
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Daar zul je dus een "Cd brander" voor moeten hebben.
Zo'n cd brander kan vervolgens de informatie op schrijfbare cd's zetten.
Hoe zo'n cd werkt, zal je niet veel interesseren denk ik?

Maar je hebt dus een cd brander nodig, met een gewone cd speler kun je cd's niet branden.
Offline Wim - 07/04/2005 21:07
Avatar van Wim Crew algemeen ik raad je de dag van vandaag een DVD schrijver aan. Deze heb je vanaf 50€. CD-schrijvers vanaf 20€. Het verschil is het echt wel waart....
Offline DownForZ - 07/04/2005 21:09
Avatar van DownForZ HTML interesse je kan ook gewoon een bandje in je diskette station proppen, wel goed doorduwen, als dit lukt kan je er mp3s op zetten 
Offline CeReBro - 07/04/2005 22:21
Avatar van CeReBro Lid Koop een dvd schrijver die ook cd's kan branden. Ik heb een Lite-on DVD brander voor 90€ kan DVD-R,+R,-RW,+RW en cd-r en cd-rw branden tot MAX 40x brand snelheid. En lezen In de carrefour vind je die.
Offline Frisbee - 08/04/2005 09:35
Avatar van Frisbee HTML beginner kan een dvd brander niet altijd normale cd's branden dan? 
Offline Mokka - 08/04/2005 10:48
Avatar van Mokka Onbekend niet altijd, zover ik weet. En dan spreek ik uit ervaring... jammer genoeg:s
Offline CelestialCelebi - 08/04/2005 10:51
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Een DVD brander kan wel gewoon CD's branden.. Of je moet een B-merk brander hebben. 

Ikzelf heb een NEC en die ondersteunt alles wat ik erin gooi... Ook veel firmwares (en firmware hacks ) voor te vinden, dus als je een goeie wilt... 69 euro voor de nieuwste NEC (16x max DVD+/-R & 52x max CD-R).

Als je een firmware upgrade doet (over een jaartje ofzo, als er snellere DVD Media is) kan je die ook sneller branden.
Offline NCube - 08/04/2005 11:13
Avatar van NCube HTML beginner Als het goed is gaat dvd branden niet sneller dan 16x, de snelheden worden dan te hoog voor de dvdtjes oid, maar het DoubleLayer schrijven en het DVDrw schrijven kan nog wel sneller denk ik.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s