login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

auto's

Offline vinTage - 27/03/2005 01:52 (laatste wijziging 27/03/2005 03:07)
Avatar van vinTageNieuw lid luister aub mensen.
DIE AUTO'S KOMEN MN STROT UIT.
Ze zijn totaal niet website gerelateerd, en de hele showcase staat vol met onafgewerkte mislukkingen.

Dat je trots bent op je creatie ala, maar moet je daar 20 topics voor vuilmaken ? kan je niet gewoon die hele meuk in EEN topic zetten ?

Volgens mij was die showcase er om dingen te laten keuren, en niet om vol te raggen met zielige PS creaties, tuurlijk als je iets orgineels hebt dan wil je dat laten zien, maar die autos zijn totaal niet orgineel meer, eentje was leuk, de 2e ook nog wel, maar daarna.......

Laten we onszelf aub een beetje meer op het onderwerp van sitemasters houden, en bouw een website met een soortgelijk idee, maar dan alleen voor autos oid.

Ik zal waarschijnlijk voor mezelf spreken, maar mocht dat niet zo zijn, dan zul je dat hieronder ook wel lezen, en anders heb ik toch in elk geval mn zegje gezegd, en krijg ik nu strafpunten omdat ik een onodig topic geopend heb.

maar plz, maak voor jezelf een siteje met daarop al je creaties, en post die dan ipv telkens een nieuw topic, en als je bang bent dat je site nietmeer bezocht gaat worden open dan een nieuw showcase item met daarin een linkje naar je site oid.


ps, al die figuren die aan die autos bezig zijn hebben niet eens een rijbewijs , lol


nog ps'je : ik wil niemand beledigen oid, maar dis gewoon mijn mening, en ik ben er van overtuigd dat de meerderheid op sitemasters er ook zo over denkt

15 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 27/03/2005 10:36 (laatste wijziging 27/03/2005 10:37)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
ik ben het volledig met je eens, en heb dit al meermaals door reacties in de showcase laten blijken
bij de tien laatste showcase items zitten 7 auto's!
waarvan 5 van Speedster
dat je trots bent op jezelf dat je eindelijk ook eens een tutorial kan volgen is je eigen zaak, maar je moet de boel hier niet mee gaan volgooien, en zeker niet 5 keer op 1 dag 
Ik gebruik speedster nu even als voorbeeld, maar eigenlijk kan ik net zo goed alle andere """""""PS-Tuners"""""" (tss mega quotes omdat dit de slechtste benadering mogelijk is voor jullie) gebruiken!
Het was even leuk, maar graag nu stoppen!!!
Offline dufes - 27/03/2005 10:46
Avatar van dufes Grafische interesse helemaal mee eens , als je je auto's wilt showe , ga dan maar naar

www.tuned-belgium.com

daar zijn der wedstrijde voor
Offline Legolas - 27/03/2005 11:47 (laatste wijziging 27/03/2005 11:49)
Avatar van Legolas Onbekend Inderdaad, misschien kun je in de showcase een deel voor getunede karretjes maken ofzo, dan zit het in ieder geval niet de hele tijd te irriteren bij mensen die er een hekel aan hebben (zoals ik).
Edit: weer een hele zooi getunede auto's gepost in showcase .
@Nemesiskoen:
je zegt: Speedster is een voorbeeld, maar wel verreweg het beste voorbeeld. Hij post ongeveer om de dag wel zo'n getunede kar.:(
Offline delsol - 27/03/2005 11:51
Avatar van delsol Nieuw lid jah en het begon nadat ik 2 auto's erin zette:'(
had ik dat maar nooit gedaan ik ben hier lid om wat te leren over inet en niet auto's 
Offline MechaVore - 27/03/2005 11:51
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
idd, ik word er een beetje ziek van heel de tijd die auto's kijken, nog meer auto's en ik kijk niet meer in de showcase 
Offline CelestialCelebi - 27/03/2005 12:05
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Mja ik ook, jammer dat ik ze niet kan verwijderen, anders had ik dat allang gedaan..
Offline BigBug - 27/03/2005 12:07
Avatar van BigBug PHP expert Ik ga vanaf nu 1 stemmen op die auto's omdat ze mij ook mn strot uit kome, en het niet origineel meer is!
Offline SlashDotCom - 27/03/2005 12:11
Avatar van SlashDotCom Lid Vintage, ik steun je volledig.
1auto was nog leuk en het was een mooie.
Maar je ziet niks anders meer dan auto's.

Ze mogen van mij nog auto's posten maar ze moeten er voor zorgen dat hij deftig afgewerkt is en dat de "tuner" ervan oog heeft voor detail.

Voila, men zegje
Offline Legolas - 27/03/2005 13:05
Avatar van Legolas Onbekend Ey speedster, is het nou nog steeds leuk om bijv. je renault weetiklveel te posten, kun je daar ff mee stoppen (volgens mij zeg ik dit namens vééél).
Offline Ontani - 27/03/2005 13:07
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ik wordt der ook gek van, vooral als je eentje post die nog eens niet zelf gemaakt heb.

kijk naar speedster z'n panda. 
Offline zwobbel - 27/03/2005 13:12
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Yep iedereen zen reactie is totaal terecht.
This echt te veel van het goede!
Ik hoop dat de één van de admin's dit leest en er probeert iets aan te doen.
Offline Mythic - 27/03/2005 13:39 (laatste wijziging 27/03/2005 13:40)
Avatar van Mythic HTML interesse njah niet dat ik een kuddebeest ben hoor maar ik moet toch gelijk geven dit komt echt teveel dit gaat over INTERNET TOEPASSINGEN. ja die autotjes zijn soms mooi maar het is teveel van het goeie. we zijn blij dat je allemaal een tutorial kunt volgen maar laat dit dan toch showen op een site die daarvoor dient. maar niet op sitemasters. dit is hier over sites enzo

:) zo heb mijn standpunt ook keeer gezet
Offline EclipX - 27/03/2005 14:27
Avatar van EclipX Lid nie normaal, ik stem automatisch een 1
Offline Maarten - 27/03/2005 14:39
Avatar van Maarten Erelid Leidies en zjentlemen:

Het is vanaf nu VERBODEN om nog auto's in de showcase te plaatsen. Dit onderwerp heeft totaal niks met webmasters, websites, layouts, of wat dan ook te maken. Er mag wel eens offtopic gegaan worden, maar dit gaat echt ver. Ik ga dit ook nog laten vermelden bij de "Item toevoegen"-pagina. Mocht iemand het toch nog wagen resulteert dit in strafpunten.
Offline Legolas - 27/03/2005 14:41
Avatar van Legolas Onbekend thnx murfy
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s