login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

JenniferLopez.src - Virus

Offline xSc - 07/03/2005 19:52
Avatar van xScOnbekend Hoi,

m'n zusje heeft via MSN het bestand JenniferLopez.scr ontvangen en geopend. Nu wordt m'n IE bij bepaalde sites (Anti-virus-sites, Google, etc.) afsloten, m'n Processen-lijst kan ik niet beheren, regedit wordt afgesloten en er verschijnen rare txt-tjes. Hoe kom ik er vanaf?

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid weer iemand die zo stom is geweest dat te openen, maar goedrnrnwerken met firefoxrnvirusscanner en AdWare runnenrnrnals het dan nog is moet je je pc van een appartement op de 5de verdieping(hoe hoger hoe beter) gooien, succes gegarandeerd!
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde gebeurt het ook in veilige modus
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
probeer een online virus scanner... houscall - is er eentje... [url=housecall.trendmicro.comhousecallstart_corp.asp]housecall.trendmicro.comhousecallstart_corp.asp[url]
Offline biertie - 30/11/1999 00:00
Avatar van biertie Onbekend je moet hem maar eens binnenbregen p nonkel bert weet voor alles raad ;)
Offline delta_004 - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van delta_004 Onbekend ah wrm worden mijn berichten altijd gedelete^^ en 4 bonuspunten er af
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert 'Puntenjager'!rnrnOntopicrnHeb je NAV2005
Offline Christiaan - 30/11/1999 00:00
Avatar van Christiaan Lid ). Is je zusje de zondebok Of dacht je dat je écht Jennifer Lopez te zien kreeg.... D
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend '( M'n zusje deed het ook niet expres '(rnrnHet bestand kan zichzelf via MSN doorsturen zonder dat je het zelf merkt. Firefox ipv IE helpt niet, want bijv. sites als Symantec.com & McAfee worden geredirect naar Google of het scherm wordt afgesloten. Er is geen toegang tot de processenlijst, het register etc.rnrnIn de Veilige Modus is het virus niet actief. Ik heb het geprobeerd te verwijderen, maar de bestanden komen direct terug.rnrnMaar ja, ik zal de boel wel opnieuw installeren.
Offline skyce - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van skyce PHP interesse hmmm van een virus dat zichzelf doorstuurt ZONDER dat je het merkt heb ik nog niet gehoort....er zijn wel virussen die ze versturen die je moet accepteren.....je zusje zalt waarschijnlijk wel geaccepteerd hebben( ook al zegt ze natuurlijk van niet;-) rnrncheck dit misschien helpt het jernhttpwww.planet.nlplanetshowid=74253contentid=553082sc=ae99a5
Offline Joel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Joel Eigenaar httpsecurityresponse.symantec.comavcentervencdataw32.bropia.removal.tool.htmlrnrnKan je het mee verwijderen.
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00
Avatar van zwobbel PHP gevorderde @JoelrnDanku zeer!! cool
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
hoezo joel het is skyce die dat bericht met de link erin vond ...
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Uuh ja ma dankzij joel moest ik ni zoeke p rnMorja alle bedankt dan voor de moeite zo beter 
Offline leendertW - 30/11/1999 00:00
Avatar van leendertW PHP beginner Oh Henri,rnrnvandaar kreeg ik gisteren van je zusje een berichtje met een dik virus erin. Norton hield hem gelijk tegen. Zie httpwww.leentjesweb.nlvirus.JPG.rnIk wist al niet waarom ze virussen aan het door sturen was.rnMaar Henri, had je dan geen virus scanner op je computer @.
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Ai, ik kreeg daarnet ook zoon vaag bestand van een vriend, kzal hem maar gauw op de hoogste stellen
Offline Geerios - 30/11/1999 00:00
Avatar van Geerios Onbekend Henri als je nog geen virus scanner hebt zouk die maar kopen dan voorkom je meestal die shit.rnAls ik dat heb doek gewoon windows er opnieuw op p!!!
Offline Vietnamfreak - 30/11/1999 00:00
Avatar van Vietnamfreak Lid Hey,rnrnIk ben de vriend van Geerios.. en hij helpt jullie niet zo goed zie ik.rnNou ik hep ook dat virus gister ontvangen en heb de hele avond het proberen te verwijderen en hier heb ik de oplossing gevonden.rnrnStart je computer in veilig modus en ga dan naar de harde schijf. rnDoe dan Extra - Mapopties...rnSelecteer dan bij Weergave Verborgen Mappen en bestanden weergeven.rnGa dan naar C en daar zie je heel veel bestandjes staan. Verwijder die allemaal. Behalfe de bestanden die van jou zijn. Ga dan naar CWindows en verwijder daar het bestand genaamt msm... ofzo iets met m er in. Ga dan naar de map CWindowsSystem32 en verwijder daar het bestand formatsys.exe en nog een verborgen bestand met de groote van 17 kb. Zorg ervoor dat je ook het bestand wat je hebt gekregen ook verwijderd. Zoek dan naar het bestand HOSTS en open die met kladblok. Verwijder alle tekst die daar in staat en sla hem op. Start nu je computer opnieuw en kijk of alles het weer doet. Veel suc6 nog vragen mail naar vietnamfreak@hotmail.com of stel ze ngo ff hier.rnrnGr Vietnam Freak
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s