login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Reseller hosting

Offline koosax - 21/11/2011 16:42
Avatar van koosaxLid Hoi,

Ik ben opzoek naar een reseller hosting (servers liefst in NL) die niet te prijzig is en weinig downtime heeft.

Ik zit zelf aan Versio te denken. Alleen lees ik hier naast veel goede ervaringen ook hele slechte ervaringen (voornamelijk ivm de downtime) heeft iemand ervaring met de resellers hosting van Versio of weet iemand een andere goede, niet te dure hoster?

Alvast bedankt!

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline pijke - 21/11/2011 17:54
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik heb zelf geen ervaring met reseller hosting van Versio, maar wel met normale hosting.
Ik zit nu al een aantal jaar bij versio en heb nog nooit last gehad van downtime en bezoekers hebben ook nog nooit geklaagd over downtime. Ik zou zeker voor versio gaan.
Offline koosax - 21/11/2011 18:03 (laatste wijziging 21/11/2011 18:04)
Avatar van koosax Lid
pijke schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met reseller hosting van Versio, maar wel met normale hosting.
Ik zit nu al een aantal jaar bij versio en heb nog nooit last gehad van downtime en bezoekers hebben ook nog nooit geklaagd over downtime. Ik zou zeker voor versio gaan.


Ook geen last gehad van de DDOS aanval op 15 november? (versio nieuwsbericht)

Dit bleek heel makkelijk te gaan door 'blijkbaar' een verouderde firewall, en zo iets vind ik dan weer niet echt professioneel klinken.

En aangezien ik het wil gebruiken voor websites van klanten wil ik wel wat zekerheid.
Heb daarom ook nog even doorgezocht en ben daarbij ServeFX tegenkomen. Iemand daar misschien ervaring mee?
Offline pijke - 21/11/2011 18:05
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik heb geen ervaring met ServeFX.
Van die DDOS aanval heb ik geen last gehad, ze hebben mij echter er niet van op de hoogte gebracht.
Offline Pieter - 22/11/2011 07:59
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru