login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Alles werkt terug?

Offline Pieter - 05/11/2011 09:49
Avatar van PieterGouden medaille

SEO guru
Nu ben ik toch benieuwd wat de downtime van SiteMasters allemaal was. Enige feedback? 

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 05/11/2011 09:50
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
zelfs zo maar even extra puntenn gekregeb bij de actiefste leden
Offline vinTage - 05/11/2011 09:54 (laatste wijziging 05/11/2011 10:02)
Avatar van vinTage Nieuw lid Wat ik van Koen hoorde, is dat niemand meer, behalve Joel, bij de juiste tools kon komen.
Joel zat op zn werk en kon niks doen van daar uit, en de rest kon niets vanwege niet de juiste login gegevens.
Gisteren avond heeft (zover ik het weet) Joel de site wel weer online gekregen, maar dat was maar half gedaan (alles 404)

Koen heeft het net 'in orde' gemaakt.

Ik weet niet of ze het 'lek' hier gaan posten 

edit @ Ontani, ja, soms krijg je ineens punten, ik gok dat je per visits ook pts krijgt ofzo, maar dat punten systeem algoritme wordt vast geheim gehouden 

nieuwspost schreef:
Activiteit wordt bepaald door 2 parameters bepaald. Door het aantal nuttige content dat een lid toevoegt op Sitemasters, en door de aanwezigheid van een lid op Sitemasters. We willen hier niet teveel details over geven omdat het niet de bedoeling is dat dit wordt misbruikt. Dit is een automatisch systeem maar dit kan ook in nood manueel bewerkt worden wanneer een lid zou spammen.



nog edit:
irc schreef:
09:59:44 ~Koen: nu bij de vriendin, zal straks thuis een nieuwsbericht plaatsen. 

 
Offline Koen - 05/11/2011 11:02
Avatar van Koen PHP expert Zie nieuwsbericht. 
Bedankt door: Pieter
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s