login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

System files (Opgelost)

Offline valles10 - 30/04/2011 23:00 (laatste wijziging 30/04/2011 23:02)
Avatar van valles10HTML interesse ik formatteer regelmatig mijn pc eens, zodat alle rommel eraf is. Telkens installeer ik gewoon alles wat ik echt nodig heb opnieuw, zo ook Call Of Duty Black Ops. Maar sinds de laatste keer loopt het fout. In het begin wou hij black ops maar niet installeren omdat een file "Xaudio2_0.dll" genaamd, niet werkte op Windows of een fout bevatte. Ik ben dan maar is gaan Googlen en toen heb ik een Xaudio2_0.dll van internet gedownload en vervangen met die op mijn pc.

Het installeren van Black Ops ging nu wel, maar eens alles geïnstalleerd was en ik het spel wou starten, kwam erop (bij steam) "launching Black ops multiplayer" en Black Ops zelf wou niet starten. Ik ben dan zelf maar eens gaan opzoeken waar mijn toepassings-file van black ops stond, toen ik hem wou starten kreeg ik een foutmelding. "XINPUT1_3.dll is niet geschikt voor Windows of bevat een fout."

Nu kan ik nog eens gaan opzoeken naar deze dll, maar ik zou eigenlijk graag eens willen weten hoe het komt dat die dll bestanden in mijn system32 folder allemaal "beschadigd" zijn.

Is er een bepaald onderdeel in windows die deze bestanden installeerd? zoals Visual C++ 2008 Redistributable ofzo?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 01/05/2011 12:47
Avatar van Koen PHP expert Die bestanden behoren tot DirectX, installeer de laatste versie hiervan en je problemen zijn van de baan.
Offline valles10 - 01/05/2011 15:31
Avatar van valles10 HTML interesse
Koen schreef:
Die bestanden behoren tot DirectX, installeer de laatste versie hiervan en je problemen zijn van de baan.

Laatste versie is geïnstalleerd...
Offline Ontani - 01/05/2011 22:41
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
herinstalleer of reparreer uw DirectX installatie.
Offline Abbas - 02/05/2011 00:43
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
ik formatteer regelmatig mijn pc eens, zodat alle rommel eraf is.
Onderhoud uwe PC, zet er gene rommel op en dan moete die ni ligge formattere.
Offline valles10 - 02/05/2011 21:24
Avatar van valles10 HTML interesse
titjes schreef:
[..quote..]Onderhoud uwe PC, zet er gene rommel op en dan moete die ni ligge formattere.
Ik doe toch wat ik wil... en ik heb de bestanden die niet werkte van internet gehaald en het vervangen met de 'slechte' en alles werkt nu
Offline Abbas - 03/05/2011 00:02
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
Ik doe toch wat ik wil...
En kijk wat je ermee hebt bereikt...
Offline valles10 - 03/05/2011 16:50
Avatar van valles10 HTML interesse
titjes schreef:
[..quote..]En kijk wat je ermee hebt bereikt...

met jouw reactie heb ik nog minder bereikt 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s