login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google richtlijnen 2011

Offline koosax - 18/04/2011 15:07
Avatar van koosaxLid Hallo,

Een tijdje geleden heb ik een website gezien waarop alle dingen staan waar Google in 2011 op gaat letten in verband met het indexeren van een website.

In deze lijst stonden onder andere de laadtijd, afstand tot aan de server enz...

Ik kan deze website/lijst alleen nergens meer vinden. Heeft iemand een link naar deze lijst voor mij?

Ik heb al veel gezocht op google maar kom alleen de standaard lijstjes tegen die ik allemaal al ken 

Alvast bedankt!

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 18/04/2011 15:56
Avatar van Maarten Erelid
http://www.seroundtable.com/archives/016457.html
Offline koosax - 18/04/2011 16:44
Avatar van koosax Lid

Dit is niet precies de lijst die ik bedoel, deze is uit 2008 
Maar toch bedankt!

De lijst die ik bedoel gaat ook over alles waaraan je moet denken om hoog in google te komen.
Offline avdg - 18/04/2011 19:16
Avatar van avdg PHP gevorderde Is die lijst wel recent? Want google is nu hard bezig met het doorvoeren van wijzigingen van hun zoekresultaten, om juist vooral content farmers te slim af te zijn.
Offline koosax - 18/04/2011 19:45
Avatar van koosax Lid
avdg schreef:
Is die lijst wel recent? Want google is nu hard bezig met het doorvoeren van wijzigingen van hun zoekresultaten, om juist vooral content farmers te slim af te zijn.


Klopt, maar deze lijst is recent genoeg hoor daar stond het nieuwe algoritme ook al deels uitgelegd zover dit toen bekend was. Er komen ook voornamelijk technische dingen in voor welke google belangrijk vind.
Offline WouterJ - 18/04/2011 20:46
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Ik heb hier pas een tutorial overgeschreven. Dit fenomeen heet SEO, misschien als je wat googled kom je op jou lijst.
Maar de tutorial is SEO: De basis
Offline koosax - 19/04/2011 18:00
Avatar van koosax Lid
Waldio schreef:
Ik heb hier pas een tutorial overgeschreven. Dit fenomeen heet SEO, misschien als je wat googled kom je op jou lijst.
Maar de tutorial is SEO: De basis


Ik weet wat SEO is, alleen is dit niet precies waar deze lijst over gaat. In deze lijst wordt totaal niet over de standaard, bij iedereen bekende onderwerpen zoals metatags headings enz.., gesproken.

Hierin staan de wat meer verborgen dingen waar zoekmachines op letten. Voornamelijk server-dingen enzo. Google heeft namelijk wat veranderingen (en is daar nog steeds mee bezig) doorgevoerd waarbij je met het goed gebruiken van je metatags enzo niet echt ver meer komt.
Offline WouterJ - 19/04/2011 20:16
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Koosax schreef:
Google heeft namelijk wat veranderingen (en is daar nog steeds mee bezig) doorgevoerd waarbij je met het goed gebruiken van je metatags enzo niet echt ver meer komt.

Inderdaad, de meta tag maakt niet heel veel meer uit. Dat is volgens mij al een aantal jaar zo. Maar andere zoekmachines, zoals Bing, doen er nog wel veel mee.

Ook iets wat interessant is om naar te kijken is MicroData of MicroFormat. Dit is iets waar zoekmachines ook rekening mee houden.

Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.459s