login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Film community

Offline tomate - 09/02/2011 20:07
Avatar van tomateLid Hey allemaal,

Ik ben bezig aan een soort van filmcommunity (niet gigantisch uitgebreid ofzo).

Graag had ik van jullie geweten wat jullie handig zouden vinden op een filmcommunity.
Welke functies moeten er specifiek zijn volgens jullie (standaard dingen zoals forum en andere standaard community stuff mag je achterwege laten)?
Welke informatie vinden jullie handig?

Kortom wat zou je graag terug vinden op een dergelijke site?

Greetz,
Thomas 

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 09/02/2011 20:26 (laatste wijziging 09/02/2011 20:27)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zou elke communitie bekijken die aan je voorwaarden voldoet en die erin/na maken 
Offline ArieMedia - 10/02/2011 08:59
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Toevoegen van Recensies (like tweakers), en het kunnen raten van films en reacties lijkt mij prettig 
Offline UpLink - 10/02/2011 09:30
Avatar van UpLink ... trailers zijn ook handig...
Offline Ontani - 10/02/2011 09:35
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik vind het gek dat je aan zo een project begint zonder een idee te hebben wat het eigenlijk moet worden...
Offline ArieMedia - 10/02/2011 09:48
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ontani schreef:
Ik vind het gek dat je aan zo een project begint zonder een idee te hebben wat het eigenlijk moet worden...
Laten we dat voorop stellen.
Offline Beirensg - 10/02/2011 10:05
Avatar van Beirensg HTML beginner Uitgebreide info over de films: acteurs (allemaal), regisseur, producer, ..., verhaallijn, recensies,...

eigenlijk alles wat je al op imdb.com vindt.
Offline WimJ - 10/02/2011 10:31
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Twitter, Facebook and all that 'meuk' (op zijn vinTage's)..
Offline Stijn - 10/02/2011 10:47
Avatar van Stijn PHP expert In welke bioscopen het wordt afgespeeld en de tijdstippen. Ook handig .
Offline Maart3n - 10/02/2011 10:50
Avatar van Maart3n Lid Reacties en scores geven is een must, anders is er niet veel community aan. Daarnaast is het misschien ook handig als er wat info à la IMDB instaat.
Offline Aar - 10/02/2011 11:09
Avatar van Aar PHP interesse De API van FilmTotaal kan je gebruiken, en de API van Open-IMDB (dus niet IMDB zelf)
Offline tomate - 10/02/2011 12:14
Avatar van tomate Lid
Ontani schreef:
Ik vind het gek dat je aan zo een project begint zonder een idee te hebben wat het eigenlijk moet worden...


Lol, ik ben al een jaar bezig met scripten en designen enzo... Laten we zeggen dat ik weet waar ik aan begin , het meeste van jullie voorstellen zit er zelfs al ingebouwd. ;).

@Aar, dat van die API vind ik wel een handige tip, nog niet aan die van Filmtotaal gedacht ;)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.215s