login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Blog op SiMa | Pagina 2

86 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 04/02/2011 16:19
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Met Crew bedoel ik het hele team. Eigenaren, team leden, moderators, admins, ect.
Offline ArieMedia - 04/02/2011 16:25
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Waldio schreef:
Dit zijn zomaar wat ideeën. Maar het belangrijkst is natuurlijk de crew. Die moet wat doen. Die moet er voor zorgen dat het allemaal goed wordt hier. Die moeten contact behouden met de andere mensen. Die moeten zorgen voor een hoogwaardig en goed forum waar beginners en gevorderde zich thuis voelen.
Niet mee eens, De Crew bepaalt welk vaarwater de site zal varen en ervoor moeten zorgen dat we in dit water blijven. De leden moeten ervoor zorgen dat het een fijne communitie is, waar beginners en gevorderde zich thuis voelen. Het is en/en, wellicht moeten sommige secties van de site eens goed onder de loep worden genomen. Vervolgens kunnen de leden weer invulling geven aan de site.
Offline marten - 04/02/2011 16:52
Avatar van marten Beheerder Zinkende schepen vangen veel water of hoe ging dat spreekwoord ook alweer  
Offline ArieMedia - 04/02/2011 16:58
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
marten schreef:
Zinkende schepen vangen veel water of hoe ging dat spreekwoord ook alweer  
De beste stuurlui staan aan wal 
Offline vinTage - 04/02/2011 16:59
Avatar van vinTage Nieuw lid
marten schreef:
Zinkende schepen vangen veel water of hoe ging dat spreekwoord ook alweer  


zoals het klokje in het hol van de porceleinkast verdrinkt, dan nooit?
^^
Offline WimJ - 04/02/2011 17:39
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Echt what the ... , Nieuw'tje de helft of meer van de crew studeert aan de hogeschool ..
Real life gaat echt WEL voor een web community ..

En al die personen dat hier bezig zijn over main tasks and sub tasks .. ik LOL.
Pak je bullen en start het zelf eens op .. geen kat dat zal kraaien, en janken zul je.
Als je SiMa niks vindt, simple dan kom je gewoon niet.
Offline Flex1986 - 04/02/2011 17:54
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Die simpel dan kom je gewoon niet houding slaat natuurlijk kant nog wal, iedereen die hier reageert heeft het beste voor met sitemasters. Als we niet het beste met sitemasters voor hebben hadden we allang overgelopen naar een andere website wat vele leden al gedaan hebben.

Als iemand kiest om in de crew te gaan dan kiest diegene daarvoor, het gelul dat ze geen tijd hebben is dan een non excuus. Dan stop je er namelijk mee en blijf je niet voor de sier in een crew zitten. Dat is ook puur de reden waarom ik nooit in een crew zou gaan, nog zoiets tijdsrovend zou opstarten.

En zo'n reactie als jij nu geeft is juist het punt wat iedereen zo jammer vind, sima is aan het afgeleiden tot een verschrikkelijk laag niveau.

Offline Ibrahim - 05/02/2011 01:51
Avatar van Ibrahim PHP expert Namens de crew wil ik laten weten dat wij dit topic opgemerkt hebben. Ook voelen wij jullie frustraties. Het spijt ons dat wij niet transparant genoeg zijn geweest de afgelopen tijd. Wij verzekeren jullie dat wij het beste voor sitemasters en zijn leden (zonder jullie is er geen sitemasters!) hebben. Achter de schermen gebeuren echter wel zaken die sitemasters in de long haul in zowel kwaliteit als kwantiteit zal doen groeien.
Offline milco - 05/02/2011 09:59
Avatar van milco Lid Maar het zou wel prettig zijn als de leden ook op de hoogte worden gehouden wat er wordt gedaan,
Nu is het net alsof de site DOOD is
Offline UpLink - 05/02/2011 12:08
Avatar van UpLink ... Misschien een aparte pagina met de vorderingen wat er achter de schermen gebeurd? Dat is in ieder geval een stuk transparanter (zoals Ibrahim het zelf noemt  )

Offline Stijn - 06/02/2011 00:46 (laatste wijziging 06/02/2011 00:47)
Avatar van Stijn PHP expert We kunnen niet alles wat er besproken wordt direct bij de leden gooien. Wij plaatsen soms veel ideeën maar die zien dan nooit het daglicht. Zoals Ibrahim zei, hebben wij het topic gezien (heb niet alles gelezen, enkel hoofdlijnen) en zijn we in een hogere versnelling gegaan. Een tipje van de sluier misschien. Er zal iets veranderen in de loop van maandag(avond) (maar verwacht nu geen versie 3 ofzo).
Offline vinTage - 06/02/2011 02:27 (laatste wijziging 06/02/2011 10:02)
Avatar van vinTage Nieuw lid *bliep*
Offline pijke - 06/02/2011 13:18
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Stijn schreef:
Er zal iets veranderen in de loop van maandag(avond)
iets?
dat kan vanalles zijn.
Offline WouterJ - 06/02/2011 13:28
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Stijn schreef:
Een tipje van de sluier misschien. Er zal iets veranderen in de loop van maandag(avond) (maar verwacht nu geen versie 3 ofzo).

Nu vraag ik me af. Wat is er zo geheim dat het niet verteld mag worden. De zin "een tipje van de sluier..." vind ik totaal overbodig. Als je je bezoekers wilt blijven houden en je wilt goed contact/transparant zijn met je leden zeg je gewoon wat er gaat gebeuren.
Ooit een grote site zien zeggen: "Over 2 uur gaat er wat gebeuren, maar wat dat vertellen we nog niet." Nee deze leggen uit wat er gaat gebeuren en wat de bezoekers kunnen verwachten.
Je moet je bezoekers niet in het diepe gooien, gewoon zeggen wat het is. Hoe je bezoekers op de hoogte!
Offline WimJ - 06/02/2011 14:14
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Mama, Maamaaaaaa.. Ik wil een lollieeeeeee NUUUUUUUUUU!! wat een gezaag seg .. get a life.
Offline WouterJ - 06/02/2011 15:04
Avatar van WouterJ HTML gevorderde Bedankt voor de nuttige en vooral vriendelijke bijdrage Wim...
Offline Martijn - 06/02/2011 15:31
Avatar van Martijn Crew PHP @Waldio: Nu kom je mogelijk maandag speciaal even kijken om te zien wat t is ;) Als je alles van te voren weet word t leven saai 
Offline DenMette - 06/02/2011 21:11 (laatste wijziging 06/02/2011 23:29)
Avatar van DenMette PHP gevorderde Heb snel alles eens doorlopen, ben al HEEL lang niet meer geweest omdat mijn vragen sneller zijn gezocht dan gevraagd, ben hier wel enorm van geschrokken hoe mensen reageren.

Ten eerste is een community een plaats dat je zelf verkiest, wat dat jullie gevorderde noemen, dat noem ik liever niet zo. Mensen die kunnen zoeken op het internet zullen meestal hun antwoord sneller hebben als andere.

Het is waar dat men de crew eens bij zijn oren mag trekken, we zijn onder tussen al HEEL lang aan het wachten op de V3, maar volgens mij zal deze er niet komen! Laat me ook even zeggen hoe dat zal komen!

In de begin jaren was web developing een nieuwe trend, nu zijn er al zoveel vragen gesteld en antwoorden gegeven dat als je zoekt je gelijk alles hebt. Waarom zou je dan nog eens je vraag sturen? Beginnende web developers zullen sneller geneigd zijn om hun vraag te stellen als gevorderde. Mijn ervaring leert me (wel als programmeur gezien niet web developer) dat als je snel wilt zijn, soms eenvoudiger af bent met een omweg om het probleem op te lossen dan de vraag te stellen.

Hopelijk zijn er binnenkort weer nieuwe features die we kunnen testen en dan zullen we wel zien. Zoals ook hard werd benadrukt als je een Bezoeker hebt met een vraag help deze dan! Geef hem/haar niet de BONS door te melden "Leer Googlen" dat heeft GEEN ZIN!

Hopelijk lezen mensen mijn post en zullen ze inzien dat enkel als je het zelf leuk maakt het leuk zal BLIJVEN!

Ibrahim schreef:
Het bedanken is enkel gericht op je laatste alinea 
Bedankt door: Ibrahim, UpLink
Offline Stijn - 07/02/2011 00:07
Avatar van Stijn PHP expert Wil je eens spanning wekken, is er ene met kritiek . Als je kan afleiden dan gaat er niets groots gebeuren maar wel iets. Enfin, nog een nachtje slapen en dan mag dit topic dicht. De punten zijn genoteerd.
Offline Ontani - 07/02/2011 10:03
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
't is maandag ...
Offline Beirensg - 07/02/2011 10:17
Avatar van Beirensg HTML beginner Maandag is nog niet voorbij  We hebben dus nog tijd
Offline ArieMedia - 07/02/2011 12:45
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Stijn schreef:
We kunnen niet alles wat er besproken wordt direct bij de leden gooien. Wij plaatsen soms veel ideeën maar die zien dan nooit het daglicht. Zoals Ibrahim zei, hebben wij het topic gezien (heb niet alles gelezen, enkel hoofdlijnen) en zijn we in een hogere versnelling gegaan. Een tipje van de sluier misschien. Er zal iets veranderen in de loop van maandag(avond) (maar verwacht nu geen versie 3 ofzo).
Had net een laadtijd van hier tot ginder, is er al wat veranderd? 
Offline Ontani - 07/02/2011 13:04
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Stijn schreef:
Er zal iets veranderen in de loop van maandag(avond) (maar verwacht nu geen versie 3 ofzo)...


Ik ben geen fan van het hele mysterieuze gedoe, de leden een beetje warm proberen maken om dan na 6 maanden met een nieuwe stylesheet te komen...
Offline Beirensg - 07/02/2011 13:09
Avatar van Beirensg HTML beginner Is er dan niemand met een beetje geduld?
Als ik vandaag geen verandering zie, zal ik het morgen wel zien.
 
Offline pijke - 07/02/2011 13:58
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Beirensg schreef:
Is er dan niemand met een beetje geduld?
Als ik vandaag geen verandering zie, zal ik het morgen wel zien.
 
en zo gaat het dan nog een maand verder.
Offline tomate - 07/02/2011 14:02
Avatar van tomate Lid We zullen wel allemaal zien vanavond. Hopelijk is het niet pas om 12u snachts ofzo, maar bon.
Offline DenMette - 07/02/2011 14:13
Avatar van DenMette PHP gevorderde Gewoon rustig afwachten, hopelijk houdt de crew zich aan hun afspraken , maar volgens mij wel!
Offline Beirensg - 07/02/2011 14:19
Avatar van Beirensg HTML beginner I'm confident in the capabilities of the crew  
Offline TotempaaltJ - 07/02/2011 14:23
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik las in een topic van iemand die verwachtte dat -ie een email van reacties zou krijgen, maar dat dat dus niet zo was. Is misschien wel handig.
Offline Beirensg - 07/02/2011 14:24
Avatar van Beirensg HTML beginner je kan een email krijgen als er iemand op je posts reageert. maar misschien bedoel je iets anders?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.196s