login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

216 dagen and counting...

Offline Abbas - 15/01/2011 14:32 (laatste wijziging 15/01/2011 14:32)
Avatar van AbbasGouden medaille

Crew .NET
Iedereen was het er mee eens hier in Vlaanderen: N-VA ging slagen in z'n missie na die massale overwinning.  Wel, na 216 dagen zonder regering en enige vooruitgang komt er blijkbaar nog steeds niets uit de bus.  Wat denken jullie hiervan? (Geen domme/belachelijke antwoorden en discussies. Een gegrond antwoord is welkom!)

30 antwoorden

Gesponsorde links
Offline fluaju - 15/01/2011 14:34
Avatar van fluaju IRC nerd 265 dagen zelfs. 216 sinds de verkiezingen 
Offline Sam - 15/01/2011 14:38
Avatar van Sam PHP expert Zoals ik verwachtte toen ik in Juni voor N-VA ben gaan stemmen, heeft de zuidelijke kant van ons land het grootste deel van de tijd "Non" gezegd. Het klopt dat het niet alleen de Walen zijn die dwarsliggen, de Vlamingen zelf kunnen er ook wat van maar het feit dat Milquet een geel met zwarte nummerplaat 'te Vlaams' vind wil volgens mij al heel wat zeggen.
Offline Stijn - 15/01/2011 15:15
Avatar van Stijn PHP expert Allemaal goed en wel maar vorm toch eens aub een regering. Is dat nu zo moeilijk? En wtf 500 miljoen euros / jaar voor Brussel... Fuck you di rupo, ga zelf gaan werken and earn the money by yourself. Ik vraag me af waarom de koning zelf niet het hef in eigen handen neemt... Wat een doetje is hij toch, Leopold 2 en Albert 1 waren tenminste koningen met ballen aan hun lijf.
Offline Ibrahim - 16/01/2011 21:23
Avatar van Ibrahim PHP expert Ik had begrepen dat jullie koning een tijdje terug een groot deel van zijn macht had overgedragen aan het parlement. Dus ook al wilde hij iets doen, kan hij niet.
Offline Stijn - 16/01/2011 21:53
Avatar van Stijn PHP expert Dan zal ik het maar oplossen... 
Offline WimJ - 17/01/2011 00:58
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Koen for President.
Offline Sam - 17/01/2011 10:50
Avatar van Sam PHP expert
WimJ schreef:
Koen for President.

Waw, wat een zinvolle bijdrage.

Ibrahim schreef:
Ik had begrepen dat jullie koning een tijdje terug een groot deel van zijn macht had overgedragen aan het parlement. Dus ook al wilde hij iets doen, kan hij niet.

Klopt. En als we hem terug meer macht willen geven zodat hij de problemen eventueel zou kunnen oplossen moet de regering er eerst nog uit geraken welke bevoegdheden hij terug mag krijgen. Ze geraken er al niet uit welk gewest welke bevoegdheden mag krijgen, dus dan gaat dit zeker niet lukken.
Offline Abbas - 17/01/2011 11:00
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
De koning moet niet terug meer rechten/bevoegdheden krijgen. Nu moet er een regering gevormd worden, al was het maar een tijdelijke, om een staatshervorming erdoor te krijgen. Niet zomaar een kleintje, maar een deftige, waarbij Vlaanderen heel wat meer autonomie verkrijgt over zaken die essentieel zijn naar de burgers toe. En als dat goed werkt kunnen we stilaan denken aan een Onafhankelijk Vlaanderen! 
Offline Koen - 17/01/2011 11:13
Avatar van Koen PHP expert
WimJ schreef:
Koen for President.


Dan heb ik al helemaal geen tijd meer voor mijn schoolwerk 
Offline WimJ - 17/01/2011 13:14
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Zie he je moet je eigen eens afvragen..
WAT gebeurt er, als the triumviraat (ofzo iets) er niet uit komt..
Het terug uitdraait op verkiezingen..

Anders dan dat de belg zegt, jullie zijn met ons aan het lachen.
Mmz ja, .. Wat zou er dan kunnen gebeuren ..
Offline Stijn - 17/01/2011 16:03
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
En als dat goed werkt kunnen we stilaan denken aan een Onafhankelijk Vlaanderen!
Droom verder... Dat gebeurt toch nooit, toch niet in mijn leven. Er zal eerder leven op Mars zijn. En dat leven zal eerder Vlaanderen splitsen .
Offline Ibrahim - 17/01/2011 20:57
Avatar van Ibrahim PHP expert Het is bijna al een jaar zonder regering, hoe is het dat jullie niet onderuit zijn gegaan in plunderen en chaos?

@stijn, er is water gevonden, een element van leven, dus misschien is het dichterbij dan je denkt.
Offline vinTage - 17/01/2011 21:13
Avatar van vinTage Nieuw lid WTF @ water, wie gaat daarvoor nou naar mars, dat hebben ze hier in overvloed, en beter nog, OOK BIER!!
Offline Stijn - 18/01/2011 00:34
Avatar van Stijn PHP expert @Ibrahim: nee er zijn ijskappen op Mars, dat weet men. Er zijn ook "kanalen" wat erop wijst dat het ijs ooit vloeibaar moet geweest zijn. Om een ingewikkeld proces van 200-500 jaar kort te omschrijven. Men gaat die ijskappen smelten, men gaat CO2 fabrieken bouwen om een atmosfeer te maken, men gaat bomen brengen naar Mars en dan gaat het leven zich verspreiden. Nu als dit eenmaal voltooid is, is men zeker dat Mars terug na zovele 100den jaren terug een dode steen gaat worden omdat die atmosfeer gewoon vanzelf verdwijnt.
Offline vinTage - 18/01/2011 00:36
Avatar van vinTage Nieuw lid wow, niet voor niks dadde gij 'content manager' bent 
Offline Maarten - 18/01/2011 15:37
Avatar van Maarten Erelid
vinTage schreef:
wow, niet voor niks dadde gij 'content manager' bent 
Jot, met zo'n uitleg is iedereen... 'content'...
Offline Stijn - 18/01/2011 16:22
Avatar van Stijn PHP expert Maar ssshhttt hé ik mocht het niet vertellen van NASA 
Offline Koen - 20/01/2011 17:53
Avatar van Koen PHP expert Ooooooh, De Wever gaat niet meedoen met de finale van de slimste mens ter wereld. 
Offline Stijn - 20/01/2011 17:54
Avatar van Stijn PHP expert Is hij daarvoor verkozen... om spelle'kes te spelen. Dat hij thuisblijft en frikandellen eet, jesus wat een flut politicus is dat weer. Wanneer komt er nu een kut regering . Misschien moeten we maar eens op straat komen en gaan protesteren...
Offline Koen - 20/01/2011 17:55
Avatar van Koen PHP expert Stijn, 23 januari in Antwerpen wordt er geprotesteerd 
Bedankt door: Stijn
Offline Ontani - 20/01/2011 18:30
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
@Stijn: Alle opnames hebben plaats gevonden 's avonds in de kerstvakantie dus dat mag geen argument zijn om er over te zagen.
Offline Abbas - 20/01/2011 19:31
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Jup, en hij heeft geen enkele afspraak moeten verzetten voor zijn job. 
Offline Stijn - 26/01/2011 22:52 (laatste wijziging 26/01/2011 22:53)
Avatar van Stijn PHP expert Hupla de kans op nieuwe verkiezingen is terug gestegen naar 33%... Waar/Waneer gaat dit eigenlijk stoppen?

Wel smerig van de N-VA om te zeggen: "wie wil er met ons nog samenwerken" en dan kunnen ze zeggen: "ja die partij wilde niet met ons samenwerken". Wtf is dat voor een retard vraag. Stopt met zeveren en doet je job eens tegoed.
Offline fluaju - 26/01/2011 23:02
Avatar van fluaju IRC nerd Bij je standpunten blijven is anders je job goed doen als politieker.
Offline Stijn - 26/01/2011 23:04
Avatar van Stijn PHP expert Ja maar als iedereen den koppige ezel uithangt gaat dit boeltje ook niet vooruit. Straks kunnen ze sneller een regering maken in Irak dan hier in dit kut, klein landje.
Offline Abbas - 26/01/2011 23:28
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Nog even en we zijn wereldkampioen "x dagen zonder regering"! 
Offline Ontani - 27/01/2011 10:29
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Nog 61 dagen 13 uur en 33 minute voor het wereldrecord. Dat doen we met 2 vingers in de neus. http://www.hetwereldrecord.be/
Offline Mario - 27/01/2011 10:29
Avatar van Mario Crew algemeen
titjes schreef:
Nog even en we zijn wereldkampioen "x dagen zonder regering"! 


Toch iets waar de Belgen dan (helaas) in uitblinken  
Offline Abbas - 27/01/2011 11:32
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@Ontani:   
Offline Stijn - 27/01/2011 11:39
Avatar van Stijn PHP expert Het is zielig.... 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.203s