login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Servage hosting (Opgelost)

Offline joppie - 24/12/2010 19:23
Avatar van joppieNieuw lid Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede maar goedkope hosting.
Nu kwam ik Servage.net tegen en vroeg me af of iemand er hier ervaring mee heeft en wat zijn of haar bevindingen met deze hosting is.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline pijke - 25/12/2010 00:02 (laatste wijziging 25/12/2010 00:08)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Ik heb geen ervaring met servage hosting.
mar een tijdje terug heb ik ook een soortgelijk topic gestart: http://www.site...webhosting.
misschien kun je er wat mee.

edit:
servage ziet er goed uit.
maar het ligt eraan hoeveel ruimte je nodig hebt.
normaal heb je dit niet nodig.
ik weet niet wat voor een site je wilt hosten, maar ik denk dat je met minder ruimte ook wel goed zit .
mijn tip: versio.
Bedankt door: joppie
Offline Koen - 25/12/2010 02:20
Avatar van Koen PHP expert Holy sh*t. 750GB space en 7,5TB bandwidth lijkt me nu net iets te veel van het goede. Als je het goedkoop wil houden zou ik maar eens rondkijken naar een aantal andere webhosts, tegenwoordig vind je al degelijke hosting providers voor amper 2 euro per maand of minder.
Offline Martijn - 25/12/2010 14:21
Avatar van Martijn Crew PHP webreus.nl, niet een luxe pakket, maar 10eu per jaar en 8en voor domeinnaam (dus 18eu per jaar, €1,50 per maand)

Fijne hoster, je mag lekker veel en het is goed ingesteld allemaal
Offline Pieter - 25/12/2010 22:56
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik heb ooit een servage account gehad voor een jaartje. Het is ongelooflijk hoeveel ruimte je krijgt, maar ik had ook ongelooflijk veel mysql connect problemen.
Als druppel die de emmer deed overlopen werden heel wat domeinen aangevallen en geinfecteerd. Zelfs statische html sites kregen de infectie.
De clusterstructuur en beveiliging liet echt te wensen over. Misschien dat het nu al wat verbeterd is, maar ik ben echt blij van nu bij een kwaliteitshost als netfeed te zitten.
Voor elk wat wils, maar ik vind dat servage niet ver van gratis hosting zit (met ook de nadelen).
Bedankt door: joppie
Offline Emonk - 26/12/2010 18:16
Avatar van Emonk Lid Ik gebruik domeinflits, waarbij je voor 17euro 500MB en 10 db's hebt, ongelimiteerd dataverkeer en een domein...
Dat werkt prima en snel.
Offline Pieter - 27/12/2010 12:03
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Emonk schreef:
Ik gebruik domeinflits, waarbij je voor 17euro 500MB en 10 db's hebt, ongelimiteerd dataverkeer en een domein...
Dat werkt prima en snel.

Bij hosting kijk ik altijd als de site in de BeNeLux gehost wordt, en als de host zelf ook verantwoordelijk is over zijn eigen hosting. Die domeinflits wordt in Duitsland gehost bij Hetzner. Ik heb liefst zo min mogelijk tussenpersonen zodat de uitleg voor downtime ook altijd van 1 persoon komt.

@Pijke, die visio ziet er nog interessant uit qua VPS. Thnx voor de info.
Offline joppie - 27/12/2010 12:50
Avatar van joppie Nieuw lid Je krijgt bij servage ook echt veel ruimte en dataverkeer voor het geld.
Maar ik lees veel verschillende meningen over servage voornamelijk slechte.

Maar die versio ziet er goed uit. Ik ga daar maar eens even kijken.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s