login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

goede webhosting

Offline pijke - 25/09/2010 20:44
Avatar van pijkeGouden medaille

Lid
hallo allemaal.

ik zit nu een tijdje met een website bij 1eurohosting.
helaas ben ik hier niet meer tevreden over.
hun controlepaneel doet het soms niet en ik kan niet inloggen in de ticket service.

heeft iemand een tip voor een goede hosting provider?
het enige wat ik echt belangrijk vindt is dat hij PHP en MYSQL ondersteund en dat hij meer dan 100 MB aan opslag biedt.

alvast bedankt, pijke.

52 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joost - 25/09/2010 21:51
Avatar van Joost PHP expert Netfeed!
Offline cx1213 - 25/09/2010 22:12
Avatar van cx1213 Lid nedfeed, webreus.
Offline Koen - 26/09/2010 02:56 (laatste wijziging 26/09/2010 14:40)
Avatar van Koen PHP expert Zoals de twee mensen boven mij kan ik enkel nog eens benadrukken dat Netfeed een goede keuze is. Netfeed is in feite het webhostingbedrijf dat de technische kant van Sitemasters al meer dan zes jaar draaiende houdt. Uit dit opzicht durf ik je met een gerust hart ervan te verzekeren dat ze zeker het overwegen waard zijn.

Uiteraard ligt de keuze van webhosting volledig bij jou, maar ik wil je wel even meegeven dat je bij het kiezen niet enkel naar de prijs moet zien. Jouw webhost doet namelijk meer dan alleen je geld ontvangen en even een accountje voor je opzetten, zij zijn diegenen die ervoor zouden moeten zorgen dat je zonder problemen gebruik kan blijven maken van hun diensten, dat je website online blijft, noem maar op. Ervaring leert mij dat Netfeed vooral uitblinkt in hun service en de manier waarop ze in contact staan met hun cliënteel.

Succes bij je keuze. 

PS: Indien je wat meer info wilt over Netfeed kan je uiteraard altijd een privéberichtje sturen naar Thijs. (Je vindt hem bij "Ons team")
Offline Sitebase - 26/09/2010 08:28
Avatar van Sitebase PHP expert Netfeed
Ik host mijn websites ongeveer al 4 jaar bij hen.
Het is natuurlijk niet de goekkoopste maar op webhosting moet je niet besparen als je een snelle website wilt hebben.
Dit in combinatie met de support die zei geven maakt netfeed een zeer goede keuze.
Offline pijke - 26/09/2010 09:24
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Koen schreef:
PS: Indien je wat meer info wilt over Netfeed kan je uiteraard altijd een privéberichtje sturen naar Thijs. (Je vindt hem bij "Ons team")
zal ik doen.

bedankt allemaal!
Offline UpLink - 26/09/2010 17:42 (laatste wijziging 26/09/2010 17:42)
Avatar van UpLink ... Ik kan aannemen dat jullie sponsor geprezen word hier op SiMa... maar een concurerend hostingbedrijf mag toch ook vernoemd worden mag ik hopen?

Ik heb ook bij Netfeed gezeten en het is zeker het overwegen waard, maar als je budget-gericht gaat kijken zijn er wel goedkopere bedrijven die zelf meer bieden voor dezelfde prijs (of zelfs goedkoper).

Dus als het toegestaan is een ander bedrijf te noemen dan Netfeed, dan wil ik graag Deziweb ook aanprijzen. Is ook zeker de moeite waard om eens te bekijken.
Offline vinTage - 26/09/2010 17:48
Avatar van vinTage Nieuw lid jij mag dat hoor, maar toch is het netfeed FTW !
Offline pijke - 26/09/2010 18:03 (laatste wijziging 26/09/2010 18:04)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
vinTage schreef:
jij mag dat hoor, maar toch is het netfeed FTW !
vind jij 
deziweb is idd nice. ik schrok alleen ff toen ik bij webhosting ging kijken .
maar die schrik verdween weer toen ik op het knopje statische hosting klikte.

edit:
deziweb is misschien iets te veel van het goede. zo veel ruimte!
Offline UpLink - 26/09/2010 18:05 (laatste wijziging 26/09/2010 18:10)
Avatar van UpLink ... Je mag zeggen wat je wil vinTage... maar Deziweb geeft veel meer voor de prijs die Netfeed aanrekend...

Webhosting:

Netfeed pakket B: 250MB ruimte en 2GB dataverkeer -> 30€ per jaar excl. BTW
DeziWeb Basic: 3000MB ruimte en 75GB dataverkeer -> 30€ per jaar excl. BTW

Mocht jij nu op zoek zijn naar webhosting en geen van beide bedrijven al kennen...
Make your choice...

// EDIT

@pijke:

Je weet nooit wat je op je webhosting kan zetten he...
Bestanden delen wordzo ook gemakkelijk he...
Je komt niets te kort per maand en je betaald evenveel als voor maar 250MB...

Ikzelf heb nu ook een VPS bij Deziweb... Ik heb 40GB ruimte en 600GB dataverkeer...
Ik draai daar ook enkel een website, chat en streaming server op...
Maar je weet nooit wanneer ik het in mijn bol krijg om ineens grote en of veel bestanden daarop te zetten om te delen... dan is veel ruimte en dataverkeer handig...
Offline pijke - 26/09/2010 18:09 (laatste wijziging 26/09/2010 18:11)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
ik vind 3GB alleen een beetje veel voor een eenvoudige website, en statische hosting ondersteund geen PHP maar die heeft wel een fatsoenlijke hoeveelheid ruimte voor een simpele site.

edit:
en deziweb heeft (net als netfeed) directadmin. en daar hou ik niet zo van.
Offline UpLink - 26/09/2010 18:13
Avatar van UpLink ... Wat is er mis met DA ?
Offline vinTage - 26/09/2010 18:13 (laatste wijziging 26/09/2010 18:14)
Avatar van vinTage Nieuw lid je vraagt om commentaar als je onze uber sponsor aanvalt he 

ik ben allang blij dat alle vaste klanten (zie reacties hierboven) meer dan tevreden zijn over netfeed.
Okay, netfeed is misschien niet de goedkoopste, maar voor elke actie waar je misschien last van kan hebben wordt je ruim op voorhand verwittigd, downtime => never sinds ik daar host (ook al een paar jaar).

Ik zeg ook helemaal niet dat anderen deze dingen niet kunnen hoor, maar alle anderen die ook bij netfeed hosten zijn ook tevreden 

Dus respect 


edit: idd, DA is gwn mega goed
Offline pijke - 26/09/2010 18:15
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
UpLink schreef:
Wat is er mis met DA ?
bijvoorbeeld hun subdomeinensysteem.
Offline vinTage - 26/09/2010 18:16
Avatar van vinTage Nieuw lid
pijke schreef:
[..quote..]bijvoorbeeld hun subdomeinensysteem.


en dat faalt in ?
Offline pijke - 26/09/2010 18:16 (laatste wijziging 26/09/2010 18:21)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
het linkt naar een submap. dat vind ik heel erg lelijk.

edit:
een sterk punt van netfeed. je kunt voor SVN hosting kiezen!
Offline UpLink - 26/09/2010 18:26 (laatste wijziging 26/09/2010 18:28)
Avatar van UpLink ... Ik vind Netfeed niet slecht en ik val ze ook niet aan he vinTage...
Ik zeg alleen maar dat als je budget-gericht gaat kijken dat Netfeed niet de beste keuze is...

@pijke:

Wat verwacht je dan van een subdomein?
Dat is een dir in je root...
Als je in DA een subdomein ingeeft, maakt die ineens ook die map aan...

Dus ik snap het probleem niet...
Offline vinTage - 26/09/2010 18:30
Avatar van vinTage Nieuw lid no offence hoor UpLink, ik geef alleen credits aan wie ik weet dat ze verdienen, jij mag dat ook (ni overdrijven zenne, anders moeten we je kelen )

@pijke, jah....het is toch een sub....
Offline pijke - 26/09/2010 18:31 (laatste wijziging 26/09/2010 18:31)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
als ik bijvoorbeeld naar cvs.codeyard.net ga. blijft dat cvs.codeyard.net.
als codeyard DA zou hebben, zou cvs.codeyard.net www.codeyard.net/cva worden, en dat vind ik erg lelijk.
Offline vinTage - 26/09/2010 18:35
Avatar van vinTage Nieuw lid eh... ?
Offline chth - 26/09/2010 19:14
Avatar van chth Lid ik gebruik wel eens www.000webhost.com
( je kan zelfs gratis een domein aanmaken van 1.5GB en onbeperkt dataverkeer)
Offline Koen - 26/09/2010 19:30
Avatar van Koen PHP expert Ehm Pijke... Je kan perfect in DA een subdomein aanmaken zonder dat dit doorlinkt naar een submap... Maak gewoon een extra domein aan "sub.jouwdomein.be".
Offline pijke - 26/09/2010 19:37
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Koen schreef:
Ehm Pijke... Je kan perfect in DA een subdomein aanmaken zonder dat dit doorlinkt naar een submap... Maak gewoon een extra domein aan "sub.jouwdomein.be".
ja, dan moet ik een extra domeinnaam betalen. liever niet!
Offline vinTage - 26/09/2010 20:15
Avatar van vinTage Nieuw lid
pijke schreef:
[..quote..]ja, dan moet ik een extra domeinnaam betalen. liever niet!


ooit al eens geweten wat een subdomein is? 
Offline pijke - 26/09/2010 20:20
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
ja, maar dat is gratis 
Offline Koen - 26/09/2010 20:33
Avatar van Koen PHP expert ...
Offline pijke - 26/09/2010 20:35
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
Koen schreef:
...
laat ik het zo zeggen, ik ben niet rijk 
Offline remcobers - 26/09/2010 21:49
Avatar van remcobers PHP expert kerel... Je hoeft enkel een DNS record aan te maken die er naar toe linkt.. Kost geen geld.
Offline Ricky - 27/09/2010 17:14
Avatar van Ricky PHP beginner Zelf host ik bij Neostrada; goede service, en echt niet duur. Goede ervaringen mee 
Offline pijke - 27/09/2010 17:32
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
dank je, ricky.
ziet er erg nice uit.
Offline Erwt - 27/09/2010 21:27
Avatar van Erwt PHP beginner Ik wil hier even aan toevoegen dat ik denk pijke, dat je met verkeerde ogen naar DirectAdmin kijkt. Omdat jij DirectAdmin verkeerd gebruikt, denk jij dat bepaalde dingen niet mogelijk zijn. Het is wel mogelijk om een subdomein aan te maken zonder dat je in de url /subdomein/ na je domeinnaam ziet.

Ikzelf zit bij hosting2go.nl, goede prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Over de service kan ik niks vertellen, niet zoveel ervaring mee.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s