login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Blog

Offline Brunge - 05/10/2010 17:00
Avatar van BrungeNieuw lid Hello


Ik ben van plan om een blog te maken. Ik hou absoluut niet van die voorgekauwde blogsystemen zoals wordpress, en ik bezit te weinig kennis over php / mysql om het volledig zelf te maken. Dus vroeg ik me af of er iemand is die wat tips hierover heeft. Zou ik het beste een systeem zoeken dat zeer gebruiksvriendelijke is wat gemakkelijk aan te passen is, of toch opteren om het zelf te proberen?

vg
Jan

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline icemar - 05/10/2010 17:39
Avatar van icemar Lid Zelf maken is altijd leuker.
Dan een kant en klaar script te gebruiken.
Maar ik kan jouw kennis niet inschatten qua php en mysql.
Kan je OOP , MVC ?
Offline Stijn - 05/10/2010 18:52 (laatste wijziging 05/10/2010 18:52)
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
Zou ik het beste een systeem zoeken dat zeer gebruiksvriendelijke is wat gemakkelijk aan te passen is, of toch opteren om het zelf te proberen?
Wordpress!!! Al mee gewerkt? Ik kan enkel maar nee gokken want Wordpress is (ik kan verkeerd gokken maar zal niet ver naast zitten) dé meest gebruikte blog software op het web. Een goed plugin systeem, fantastische documentatie, goeie community waar je gratis plugins, layouts, ... van kan downloaden en een forum. Vertel mij eens waarom je daar niet van houd .
Offline Ontani - 05/10/2010 21:40
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Stijn schreef:
[..quote..]Wordpress!!! Al mee gewerkt? Ik kan enkel maar nee gokken want Wordpress is (ik kan verkeerd gokken maar zal niet ver naast zitten) dé meest gebruikte blog software op het web. Een goed plugin systeem, fantastische documentatie, goeie community waar je gratis plugins, layouts, ... van kan downloaden en een forum. Vertel mij eens waarom je daar niet van houd .


Te groot, te onpersoonlijk, niet zo evident als het lijkt om volledige aan je eigen wensen aan te passen. Ook niet iedereen is fan van Apple!
Offline Stijn - 05/10/2010 22:32
Avatar van Stijn PHP expert 99% van wat hij gaat bouwen zit al in Wordpress. Het enige verschil is dat wij zijn code problemen zullen mogen gaan fixen .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s