login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

windows live messenger

Offline cdesigns - 27/09/2010 20:17
Avatar van cdesignsLid Beste leden,

sinds kort zit ik met een probleempje met mijn msn menssenger als ik klik op aanmelden krijg ik steeds deze error tekst.

Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.

Ik heb windows msn messenger al 2 x opnieuw geinstalleerd maar niks helpt zou iemand mij kunnen helpen want heb dit dus wel echt nodig haha 

MVG

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 27/09/2010 20:20
Avatar van Martijn Crew PHP firewall? En klopt je datum? Die laatste klikt raar, maar dat kan m ook zijn
Offline Stijn - 27/09/2010 20:24
Avatar van Stijn PHP expert Dude de service ligt gewoon op zijn reet, kan jij niets aan doen. Wacht gewoon. Met de software is niets mis hoor.
Offline cdesigns - 27/09/2010 20:26 (laatste wijziging 27/09/2010 20:37)
Avatar van cdesigns Lid @martijn ik heb het vakje uitgedaan dat geselecteerd was bij de firewall en opnieuw geprobeerd maar het helpt nog niet...

En wat bedoel je met datum, de datum van mij pc? die klopt ook,,...

@Stijn ik heb hier al weken last van hoe kan het dat de rest wel gewoon op msn kan?
Offline Koen - 28/09/2010 09:47
Avatar van Koen PHP expert Leeg je dns cache, reset je internet connectie (modem+router, ook leuk om die eens opnieuw op te starten), check je firewall... Windows live messenger heeft trouwens een foutcontrole functie ingebouwd die je verbinding controleert. Normaal is er een knopje bij je foutmelding, anders kan je er aan via Extra > Opties. (Kan zijn dat je eerst de menubalk moet weergeven via dat icoontje)
Offline Ontani - 28/09/2010 11:51
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
K ben dit probleem laatste weken bij enkele gebruikers tegengekomen. Enige optie was de laatste nieuwe beta versie downloaden.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s