login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vaarwel | Pagina 2

36 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 07/09/2010 21:38
Avatar van marten Beheerder Mag ik ook weg? Wil slapen
Offline valles10 - 07/09/2010 21:40
Avatar van valles10 HTML interesse Ja hoor marten, wel terug komen hé morgen 
Ik ga ook weg, voor vandaag toch 
;)
Offline vinTage - 07/09/2010 21:40
Avatar van vinTage Nieuw lid
Waldio schreef:
[..quote..]
Inderdaad!  


jij weet ook niet wat je wilt he...je bent al net zo wispelturig als het 'lijdend' onderwerp  
Offline marten - 07/09/2010 21:43
Avatar van marten Beheerder Ik kom nooit meer, vind pfz.nl veel leuker.

Offline Jelmerholland - 07/09/2010 21:50
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Ik zit nog te twijfelen of ik blijf, waarschijnlijk als ik m'n pc uitzet moet ik er toch aan gaan geloven 

Maarrrrrr, jongus en meisjus, morgun zal ik weer terug zijn, maarrrrrr niet verder vertellen hoorrrr. sssssht...

En ja. topic is wel populair Respect voor Waldio, Pijke en Milco. Hebben ze toch nog 'iets' bereikt in hun leven 
Bedankt door: valles10
Offline Gerard - 07/09/2010 22:43
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik denk dat de gehele situatie door Koen al uitstekend verwoord is. De overige reacties hier zijn puur bedoeld om mensen in diskrediet te brengen en een trap na te geven. Hoewel beide partijen misschien niet geheel blij zijn met de waarschuwing die zij hebben gekregen, zijn ze beide meer dan verdiend.

Wij zijn van mening dat er adequaat gereageerd is en er voldoende mogelijkheid is geboden om op een fatsoenlijke manier met elkaar het probleem uit te praten. Om dit niet verder te laten escaleren zal ik het topic dan ook sluiten. Ik zou het erg op prijs stellen wanneer men geen nieuw topic meer aan zal maken.

Wanneer iemand nog aanvullende vragen heeft, of wanneer één van de betrokkenen in het conflict nog opheldering wil over iets wat niet duidelijk is, dan bij dezen het verzoek om een crewbox item te openen.
Bedankt door: avdg
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s