login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vaarwel

Offline pijke - 07/09/2010 20:27
Avatar van pijkeGouden medaille

Lid
ik weet dat het zo niet hoort, maar ik wil toch even zeggen waarom ik hier wegga. dit is gekomen na het gedoe met milco. ik heb na aanleiding van mijn reacties een waarschuwing gekregen. ik vind dit enigszins onterecht. de crew hadden hun ogen DUIDELIJK NIET OPEN! zij mogen wel ff iets beter kijken voordat ze links en rechts waarschuwingen uit gaan delen. ik vind dat de crew hier zijn werk niet goed doet. bij deze vraag ik een ban vanuit de crew aan en ik heb nog één verzoek. doe dit topic niet direct op slot en verwijder het ook niet.

dank je wel.

36 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WouterJ - 07/09/2010 20:30 (laatste wijziging 07/09/2010 21:16)
Avatar van WouterJ HTML gevorderde DELETED door WALDIO
Offline Stijn - 07/09/2010 20:40
Avatar van Stijn PHP expert Collectieve zelfmoord? Nja vaarwel Je kon ook slecht nieuws over crewleden melden in de crewbox.
Bedankt door: valles10, Jelmerholland
Offline WouterJ - 07/09/2010 20:43 (laatste wijziging 07/09/2010 20:43)
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
Stijn schreef:
Je kon ook slecht nieuws over crewleden melden in de crewbox.

1) Ik meld hier geen slecht nieuws
2) Het kwam voornamelijk door andere dingen.

PS: Hoe vaak gaan jullie hier nu nog dingen deleten en bij sluiten/onzichtbaar zetten? 
Offline vinTage - 07/09/2010 20:44
Avatar van vinTage Nieuw lid Willen de mensen die een ban willen dit voor de zekerheid nog even bevestigen, gewoon om evt misverstanden of fout gelezen reacties te vermijden 

oh en vaarwel alvast.
Bedankt door: marten, valles10
Offline Filip - 07/09/2010 20:45
Avatar van Filip IRC guru Als je al gaat lopen wegens 1 waarschuwing... Veel succes met je verdere leven dan.. Als er iemand een waarschuwing geeft of iets zegt waar je niet tegen kan gaan lopen.. Goeie optie moet k zeggen 
Offline marten - 07/09/2010 20:48
Avatar van marten Beheerder
vinTage schreef:
Willen de mensen die een ban willen dit voor de zekerheid nog even bevestigen, gewoon om evt misverstanden of fout gelezen reacties te vermijden 

oh en vaarwel alvast.



Ik
Offline Jelmerholland - 07/09/2010 20:51 (laatste wijziging 07/09/2010 20:52)
Avatar van Jelmerholland PHP beginner
Stijn schreef:
Collectieve zelfmoord? [...]


Haha, heerlijk geformuleerd.. Ik heb de opmerking op het puntje van mijn tong, maar ik ga het maar niet zeggen, is niet echt gepast 

//edit
Waarom gaat iedereen nou weg? vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand? Vergaat ook dit jaar de wereld weer, dus moet iedereen maar snel zijn sporen van de aardbol uitwissen? 
Offline WouterJ - 07/09/2010 20:56
Avatar van WouterJ HTML gevorderde >Waarom gaat iedereen nou weg?
Ik ga niet weg, ik ga een periode offline.
>vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand?
In mijn geval is er meer aan de hand.
Offline Filip - 07/09/2010 20:56
Avatar van Filip IRC guru
Jelmerholland schreef:
[..quote..]
Waarom gaat iedereen nou weg? vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand? Vergaat ook dit jaar de wereld weer, dus moet iedereen maar snel zijn sporen van de aardbol uitwissen? 


Omdat die 2 die gast niet afkunnen... 
Offline vinTage - 07/09/2010 20:58
Avatar van vinTage Nieuw lid
nephilim schreef:
Omdat die 2 die gast niet afkunnen... 


:p
Offline Jelmerholland - 07/09/2010 21:01 (laatste wijziging 07/09/2010 21:01)
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Dan wil ik daar 1 dingetje over kwijt. Ik ben die 'ene' persoon (jaja, over wie hebben we het nou ) ook aardig zat. Hij/zij vraagt om van alles en vervolgens niet accepteren. Tja, dan vind ik ook dat die persoon aardig loopt te stoken. Ik had al meteen een déjà-vu naar het eerdere item.. dus ik vraag me af hoe die zich gaat redden zijn zijn/haar leven..

Maargoed.. ik zeg dan ook maar vaarwel..  leuk jullie gekend te hebben...

vintage, NEE dit was GEEN vraag om een ban o.i.d. XD voordat er misverstanden ontstaan 
Offline Koen - 07/09/2010 21:01
Avatar van Koen PHP expert Hoi Pijke,

Sta me toe om even een ander licht op de situatie te werpen. Over het algemeen probeert de crew in dit soort situaties steeds de neutrale rol van opzichter te behouden. Hiermee bedoelen we dat we bij conflicten geen van beide partijen "voor te trekken" bij het oplossen van zulke problemen. Het is dan ook ons opzet om deze dingen zo discreet mogelijk aan te pakken, hiervoor is het waarschuwingssysteem in leven gebracht. Gezien de situatie lijkt het me slimmer om de situatie hier wat meer toe te lichten, in een openbaar forumbericht.

Zoals ik al zei probeert de crew steeds om dit soort situaties discreet aan te pakken vanuit een neutraal standpunt (zie ook de privéberichten die ik naar elk van de drie betrokken personen heb gestuurd om hun blik op de "feiten" te weten te komen). Ik heb een perfect beeld van hoe ook deze situatie werd afgehandeld en hier viel niets op aan te merken. Daarom vind ik die steek in de richting van Sitemasters en zijn crewleden op z'n minst voorbarig en ongepast.

Voor zover wij het begrepen hebben gaat het hier over een website die onlangs door milco werd toegevoegd bij de Sitekeuringen sectie van onze showcase. Zoals gewoonlijk krijgt de poster wat hij gevraagd heeft: kritiek (of deze nu positief of negatief is) op het item en tips hoe hij eventuele minpunten kan verbeteren. Het ligt echter niet in de macht van de crew om te beslissen hoe iemand gaat reageren op die kritiek. Niet iedereen kan evengoed om met kritiek en ik denk dat het wel veilig is om te zeggen dat dit hier duidelijk niet het geval was. Hier is dan verder op in gegaan en het gesprek mondde uit in een heuse discussie tussen de reacties van dit showcase-item. Hoewel ervaring ons leert dat men beter niet verder in discussie zou moeten treden met personen die nog niet de eigenschap hebben aangeleerd om goed om te gaan met al dan niet waardevolle kritiek, is dit duidelijk wel gebeurd.

Dit is dan het moment waar de crew zijn intrede deed in het verhaal. Een crewlid zag al gauw dat er iets niet helemaal pluis was en stelde vast dat alle betrokken partijen tot een bepaalde grens over de schreef gegaan zijn. De regels schrijven duidelijk voor dat het in die gevallen vereist is om een bericht (waarschuwing) te versturen naar de betreffende gebruikers waarin ze vriendelijk worden gewezen op hun fouten met de vraag daar in het vervolg rekening mee te houden.

Ik betreur het dat dit "voorval" tot zoiets moest groeien en om bovenstaande redenen vind ik het ongepast om de schuld hier in de schoenen van de crew te schuiven die enkel en alleen zijn werk deed.

I have spoken. 
Bedankt door: pijke
Offline Filip - 07/09/2010 21:04
Avatar van Filip IRC guru Koen is een zeveraar 
Offline Ontani - 07/09/2010 21:08
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://www.youtube.com/watch?v=zEIzyhu5txE
Bedankt door: Abbas, Flex1986
Offline marten - 07/09/2010 21:08
Avatar van marten Beheerder

haha
Offline vinTage - 07/09/2010 21:10
Avatar van vinTage Nieuw lid ROFL 

cookoo, so long, farewell
Offline Flex1986 - 07/09/2010 21:15
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
We zullen jullie missen wat moet sitemasters toch zonder jullie. Ik zeg dichtgooien die site het is nu helemaal niks meer waard.

ps, Koen haal die waarschuwingen van mij eens weg anders zal ik jullie ook moeten verlaten  
Offline vinTage - 07/09/2010 21:16
Avatar van vinTage Nieuw lid neej, jouw waarschuwingen zijn leuk 
Offline Koen - 07/09/2010 21:18
Avatar van Koen PHP expert
Flex1986 schreef:
We zullen jullie missen wat moet sitemasters toch zonder jullie. Ik zeg dichtgooien die site het is nu helemaal niks meer waard.

ps, Koen haal die waarschuwingen van mij eens weg anders zal ik jullie ook moeten verlaten  

Deze?
Citaat:
Hoer  

of
Citaat:
Noob =]

Offline Jelmerholland - 07/09/2010 21:21 (laatste wijziging 07/09/2010 21:22)
Avatar van Jelmerholland PHP beginner http://everssta...e-doeiiiii/

En dan de slider precies on de de 'o' van 'over' in de zin 'Natuurlijk vlogen de bedankjes over en weer in de studio...'

Snap?

Dan nog een andere vraag, hoe de *** kom je aan die zilveren en gouden bekers? die zijn gangstah... die wil ik ook of moet je dan cool zijn? 
Offline valles10 - 07/09/2010 21:22
Avatar van valles10 HTML interesse Ik blijf lekker Hier bij sitemasters hoor 
"Lang leve Sitemasters"

Wat die Milco betreft... Daarnet opende hij een topic, met de vraag hoe hij a:hover in css kon laten werken met html, er worden reacties gepost, en dan plots heeft hij zelf een oplossing gevonden...

Pijke, ik weet/ken jouw situatie niet, maar ik denk dat je toch niet moet weggaan van Sitemasters... En al zeker niet om ban vragen, als je hier echt niet meer wil komen, log dan gewoon niet meer in...

Ik vind dat jij gwn moet blijven, het is jouw keuze... maar hierboven willen nog mensen van Sitemasters weg, en ik begrijp echt niet waarom?! Oké ik heb al eens een waarschuwing gehad omdat ik bij men 2 of 3de post code tags was vergeten, en daarna hadk nog is een warning, maar so what?

Op school, thuis enz krijg je toch ook zoveel waarschuwing? Hoeveel keer heb jij vroeger (op school) straf gekregen voor iets wat je niet gedaan hebt... Of wat eigenlijk onterrecht was? of wel terrecht, maar dat er te veel toneel om draait dan eigenlijk nodig is...

Ik heb al 2 scripts toegevoegt op Sitemasters, allebij werden ze afkeurd, ook al waren die scripts best handig nice... Ik had een zoekmachine in JS, ik plaatste het script in een daarvoor bestemde categorie JS>zoekmachines in JS>mijn script. En het werd afkeurd om de domme reden 'JavaScript wordt niet (meer) gebruikt als zoekmachine, alleen nog sql enzo...'. Daarom trap ik het hier niet af ...

Achja genoeg gezevert, vinTage zei het ook al... De crew doet gewoon hun werk...
Offline Flex1986 - 07/09/2010 21:23
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ach nu ze openbaar zijn maakt het ook niet meer uit. Dan blijf ik meer jullie kunnen niet zonder me  

ps, zulke crew waarschuwingen versterkt het punt van de TS wiens naam ik alweer vergeten ben natuurlijk wel  
Offline marten - 07/09/2010 21:24
Avatar van marten Beheerder JelmerHolland

Uwen taalgebruik laat ook ten wenschen over schobbejak. Geef daar eens acht op.

Ik vind dit een heel zwaar emotioneel moment........  
Offline Jelmerholland - 07/09/2010 21:30 (laatste wijziging 07/09/2010 21:30)
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Geachte Marten,

Hierbij zou ik graag mijn oprechte excuses willen aanbieden. Ik begrijp dat u, in deze situatie emotioneel geraakt zou kunnen zijn en hoop dan ook dat u mijn excuses aanvaard.
Tevens hoop ik dat u, noch iemand anders gekwetst is door mijn manier van doen. Nogmaals, mijn excuses.

Hoogachtend,

Jelmer
Offline valles10 - 07/09/2010 21:30 (laatste wijziging 07/09/2010 21:31)
Avatar van valles10 HTML interesse Trouwens pijke, ga niet weg vanwege die milco -.-'

@Jelmer, LOL
Offline Koen - 07/09/2010 21:32
Avatar van Koen PHP expert
valles10 schreef:
Trouwens pijke, ga niet weg vanwege die milco -.-'

@Jelmer, LOL


Volgens mij heb je dat net al gezegd 
Offline Ontani - 07/09/2010 21:32
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Jawel, ga weg.
Offline valles10 - 07/09/2010 21:33 (laatste wijziging 07/09/2010 21:40)
Avatar van valles10 HTML interesse
Koen schreef:
[..quote..]

Volgens mij heb je dat net al gezegd 

Oh ga je me weer waarschuwe, straks vertrek ik ook^^

Dit topic is best populair 

Omg... Pijke was laatst online om 19:41, dit topic is gestart op 20:27 ?
Offline Flex1986 - 07/09/2010 21:37
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ontani, doe is lief ze hebben het al zwaar met hun afscheid.
Offline WouterJ - 07/09/2010 21:37
Avatar van WouterJ HTML gevorderde
valles10 schreef:
[..quote..]Dit topic is best populair 

Inderdaad!  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.27s