|
Categorieën >
Overige
vaarwel
|
|
|
|

Lid
|
ik weet dat het zo niet hoort, maar ik wil toch even zeggen waarom ik hier wegga. dit is gekomen na het gedoe met milco. ik heb na aanleiding van mijn reacties een waarschuwing gekregen. ik vind dit enigszins onterecht. de crew hadden hun ogen DUIDELIJK NIET OPEN! zij mogen wel ff iets beter kijken voordat ze links en rechts waarschuwingen uit gaan delen. ik vind dat de crew hier zijn werk niet goed doet. bij deze vraag ik een ban vanuit de crew aan en ik heb nog één verzoek. doe dit topic niet direct op slot en verwijder het ook niet.
dank je wel. |
36 antwoorden
WouterJ – 07/09/2010 20:30 (Laatst gewijzigd op 07/09/2010 21:16)
|
|
|
HTML gevorderde
|
DELETED door WALDIO
|
|
|
|
|
Content Manager
|
Collectieve zelfmoord? Nja vaarwel  Je kon ook slecht nieuws over crewleden melden in de crewbox.
|
WouterJ – 07/09/2010 20:43 (Laatst gewijzigd op 07/09/2010 20:43)
|
|
|
HTML gevorderde
|
Stijn schreef: Je kon ook slecht nieuws over crewleden melden in de crewbox.
1) Ik meld hier geen slecht nieuws
2) Het kwam voornamelijk door andere dingen.
PS: Hoe vaak gaan jullie hier nu nog dingen deleten en bij sluiten/onzichtbaar zetten?
|
|
|
|
|
Nieuw lid
|
Willen de mensen die een ban willen dit voor de zekerheid nog even bevestigen, gewoon om evt misverstanden of fout gelezen reacties te vermijden
oh en vaarwel alvast.
|
|
|
|
|
IRC guru
|
Als je al gaat lopen wegens 1 waarschuwing... Veel succes met je verdere leven dan.. Als er iemand een waarschuwing geeft of iets zegt waar je niet tegen kan gaan lopen.. Goeie optie moet k zeggen
|
|
|
|
|
PHP expert
|
vinTage schreef: Willen de mensen die een ban willen dit voor de zekerheid nog even bevestigen, gewoon om evt misverstanden of fout gelezen reacties te vermijden
oh en vaarwel alvast.
Ik
|
Jelmerholland – 07/09/2010 20:51 (Laatst gewijzigd op 07/09/2010 20:52)
|
|
|
PHP beginner
|
Stijn schreef: Collectieve zelfmoord? [...]
Haha, heerlijk geformuleerd.. Ik heb de opmerking op het puntje van mijn tong, maar ik ga het maar niet zeggen, is niet echt gepast
//edit
Waarom gaat iedereen nou weg? vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand? Vergaat ook dit jaar de wereld weer, dus moet iedereen maar snel zijn sporen van de aardbol uitwissen?
|
|
|
|
|
HTML gevorderde
|
>Waarom gaat iedereen nou weg?
Ik ga niet weg, ik ga een periode offline.
>vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand?
In mijn geval is er meer aan de hand.
|
|
|
|
|
IRC guru
|
Jelmerholland schreef: [..quote..]
Waarom gaat iedereen nou weg? vanwege die 'ene' persoon of is er wat anders aan de hand? Vergaat ook dit jaar de wereld weer, dus moet iedereen maar snel zijn sporen van de aardbol uitwissen? 
Omdat die 2 die gast niet afkunnen...
|
|
|
|
|
Nieuw lid
|
nephilim schreef: Omdat die 2 die gast niet afkunnen... 
:p
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|