login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sisa antwerpen

Offline napster983 - 02/08/2010 17:20 (laatste wijziging 07/06/2011 13:49)
Avatar van napster983Lid niks

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 02/08/2010 17:21 (laatste wijziging 02/08/2010 17:22)
Avatar van vinTage Nieuw lid Nogmaals GEEN hardware vragen!

mac sucks



binnenkort weet je waarom we hier niet dat soort vragen willen hebben (mac vs windows fanaten) 
Offline napster983 - 02/08/2010 18:11
Avatar van napster983 Lid ja dat weet ik maar ik weet niet of er gebruik wordt gemaakt van macs of windows pc op deze school.

:)
Offline vinTage - 02/08/2010 20:12
Avatar van vinTage Nieuw lid Koop gewoon geen mac 
Offline cx1213 - 02/08/2010 20:40
Avatar van cx1213 Lid koop gewoon een laptop die je graag wilt, ze ondersteunen waarschijnlijk alles en je kan windows ook op je mac installeren via bootcamp.
Offline DenMette - 03/08/2010 07:22
Avatar van DenMette PHP gevorderde Als je nu gewoon eens naar je school gaat wanneer ze open is deze vakantie, waarschijnlijk de 2 laatste weken in augustus. Dan kan je daar gaan horen hoe ze werken. Dan kan dit topic dicht, en heb jij de juiste info.

Want op een forum vragen wat je moet kiezen is tamelijk dom, het is hardware en mac vs windows dat is ook niet zo goed.

Dus de boodschap luidt "Vraag het eens in het secertariaat op school!" zij zullen je zeker kunnen helpen.
Offline pijke - 03/08/2010 09:59 (laatste wijziging 03/08/2010 09:59)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
neem géén mac, neem géén windows, maar neem ubuntu.
is ook nog eens gratis 
Offline Ontani - 03/08/2010 13:17
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ohja laten we een linux nemen. Alsof ze op het middelbaar met linux gaan werken...
Offline pijke - 03/08/2010 13:49 (laatste wijziging 03/08/2010 13:51)
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
waarom niet? ik ken genoeg scholen waar linux wordt ondersteund.

edit:
het kan prima samenwerken met windows.
Offline nemesiskoen - 03/08/2010 23:16 (laatste wijziging 03/08/2010 23:21)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Vroeg 'em niet naar wat voor type laptop ipv wat voor type os. OS maakt toch geen hol als de keuze nu gemaakt moet worden want dit kan nog altijd veranderd worden. En topicstarter: geen mac, je betaald je blauw voor bought hardware. Funny video http://www.youtube.com/watch?v=mVHVcofxfKI
Offline Ontani - 04/08/2010 00:55
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Da heb ik al jaren niet gesnapt welke dwaas er €1000 meer besteed aan slechtere hardware! Heb mij gisteren een pc besteld en die heeft mij in totaal €257 gekost...
Offline Abbas - 04/08/2010 02:32
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zaaaaaaalig filmke! 
Offline UpLink - 04/08/2010 07:03 (laatste wijziging 04/08/2010 07:22)
Avatar van UpLink ... dat filmpje rockt gewoon   

Aplle sucks big time...

Neem het zoals het is... Je betaald een MacBook Pro meer dan dubbel zoveel als een gewone laptop met windows XP/Vista/Win7 en de specificaties liggen echt duidelijk veel slechter...

Zoals het filmpje al enkele keren zei: Apple users are f*cking RETARDS

Een normaal mens zou zeggen: Pay less, get more
Bij Apple hebben ze het motto: Pay more, get less

Zeg nu nog eens dat Apple de beste keuze is 

//EDIT:

Ik heb recht tegenover SiSa gezetn, meer bepaald op TNA...
Je zal toch wel tegen een beetje gepest moeten kunnen van de leerlingen uit het TNA...
We vonden de SiSa studenten vroeger al strevers en debielen...
En dat vinden ze duidelijk nu nog steeds (ben in april nog op TNA geweest en de gangen vertellen genoeg )

Ik wil je niet ontmoedigen, maar je bent gewaarschuwd dat je kan verweten worden voor het 1 en ander door de TNA studenten  
Offline DenMette - 04/08/2010 08:13
Avatar van DenMette PHP gevorderde Als we nu eens gewoon OP de topic, dat gestart is overgaan. En ons niet gaan verlagen tot wat Apple en Windows freaks zijn. Ik weet dat de wereld rond dat stuk draait, maar alles heeft zijn voor- en nadelen. Dus stop gewoon over het Apple en Windows gedeelte en help de Jongeman.

Zoals ik dus eerder zei, je kunt het best gaan vragen in jou school zelf, waarschijnlijk gaan ze jou Technische Informatie geven van wat de laptop moet kunnen. Rekening houdend met wat jouw verwachtingen zijn.
Offline nemesiskoen - 04/08/2010 13:07 (laatste wijziging 04/08/2010 13:08)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Inderdaad vraag even, maar als ze zeggen dat een Mac wel een goed en goedkoop apparaat is kan je beter van school veranderen Om maar niet te spreken van de waardeloze garantie. Heb hier een Dell notebookje gekocht, prima spul, en een prachtige garantie van 6 jaar. Op m'n Dell netbook heb ik een garantie van 3 jaar met next business day on site, en toch betaalde ik minder dan een macbook (met waardeloze garantie).

Wat ik hiermee wil zeggen is: kijk niet alleen naar het product dat je koopt maar zoek ook uit wat er gebeurt als het spul kapot gaat. Want alle technologie heeft de vreemde eigenschap om totaal kapot te gaan (is het omdat je een glas cola morst, of je steekt hem te ruw weg, je laat het vallen, of gewoon omdat het zo is) en dit geldt ook voor apple-producten. Anyhow, een goede garantie mag je echt niet verwaarlozen, dit is minstens even belangrijk als het product zelf. Want wat als je computer het begeeft een halve week voor je examen? Ik heb dit gehad 3 jaar geleden, maar de volgende dag stond er wel iemand van Dell bij me thuis om m'n moederbord te vervangen en alles werkte zoals het hoort.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s