login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Freelancers op Sitemasters?

Offline Sitebase - 02/03/2010 14:54
Avatar van SitebasePHP expert Gewoon uit interesse:
Zijn hier nog personen die zelfstandige webontwikkelaar/designer zijn of die dit in bijberoep bij doen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 02/03/2010 14:56
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Er was een plan om dit jaar m'n BTW nummer aan te vragen, maar ben gisteren voor een huis gaan kijken en ga met die plannen nog even wachten.
Offline vinTage - 02/03/2010 15:10
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik heb geen zin in alle administratieve rompslomp, dus ik heb er maar voor gekozen om het niet te doen.
Offline larssy1 - 02/03/2010 15:15
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ik ben er momenteel ijverig mee bezig Ik ben m'n eigen designer / developper , uiteraard met af en toe wat hulp en tips van sitemasters 
Offline Sitebase - 02/03/2010 15:53
Avatar van Sitebase PHP expert
vinTage schreef:
Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik heb geen zin in alle administratieve rompslomp, dus ik heb er maar voor gekozen om het niet te doen.


Daar bestaan boekhouders voor he .
Offline Koen - 02/03/2010 15:57
Avatar van Koen PHP expert Bij deze de poll, in overleg met de topic starter. 

http://www.site...amp;id=292

Misschien is het beter om de discussie daar verder te zetten.
Offline Jelmerholland - 02/03/2010 16:20
Avatar van Jelmerholland PHP beginner Ik ga 2010-2011 Mediatechnologie in Utrecht doen (als 't goed is) en dan helikopter piloten opleiding. Maar webdesigner en alles wat er bij hoort wil ik er wel bij als 'hobby'/extra zakcentje. En zeker tijden m'n pilotenopleiding is het praktisch. Eigen uren inlassen enzo.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s