login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Tutorials

Offline Sirax - 21/01/2010 10:20
Avatar van SiraxNieuw lid Hey,

Weet er iemand waarom er eigenlijk bij de tutorials geen afbeeldingen meer te zien zijn?
Ik wou een paar tutorials van Photoshop bekijken en uitproberen maar ik had er 4 bekeken en nergens stonden nog afbeelding bij.

Kan dat misschien gefixed worden ofzo want om zo de tutorials te volgen heeft niet veel nut denk ik. Als je niet kan zien wat je wil bereiken of maken.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 21/01/2010 10:54
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Omdat in de tutorials de hosting van de afbeeldingen niet door sitemasters gedaan wordt, daardoor zijn veel afbeeldingen om hosts van gebruikers geplaatst waardoor er veel nu niet meer beschikbaar zijn.
Offline ArieMedia - 21/01/2010 11:39
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ontani schreef:
Omdat in de tutorials de hosting van de afbeeldingen niet door sitemasters gedaan wordt, daardoor zijn veel afbeeldingen om hosts van gebruikers geplaatst waardoor er veel nu niet meer beschikbaar zijn.
eigenlijk best wel een slechte zaak. Kan dit niet veranderd worden?
Offline Ontani - 21/01/2010 11:50
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dit is al veel ter sprake gekomen, maar wordt blijkbaar niets aan verranderd. Zal te veel bandbreedte kosten zeker...
Offline ArieMedia - 21/01/2010 12:03
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ontani schreef:
Dit is al veel ter sprake gekomen, maar wordt blijkbaar niets aan verranderd. Zal te veel bandbreedte kosten zeker...
Gewoon hotlinking tegengaan en caching aanzetten. zie het probleem dan niet?
Offline Martijn - 21/01/2010 12:45
Avatar van Martijn Crew PHP Ik meen dat er int oekomst plannen staat dat het op sima komt te staan Precies vanwege deze reden
Offline ArieMedia - 21/01/2010 12:55
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Martijn schreef:
Ik meen dat er int oekomst plannen staat dat het op sima komt te staan Precies vanwege deze reden
Hoe staat het trouwens met de nieuwe versie? (Dacht dat die er kwam toch?)
Offline Martijn - 21/01/2010 16:43
Avatar van Martijn Crew PHP Achter de schermen word er vol op aan gewerkt Het is een groot project, en we proberen aan zo veel mogelijk te denken
Offline UpLink - 22/01/2010 01:17 (laatste wijziging 22/01/2010 14:55)
Avatar van UpLink ... Kan je misschien al een wat nieuwe dingen prijsgeven? *evil eyes*  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s