login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Rekening houden met avant? (Opgelost)

Offline roberini - 22/12/2009 23:19
Avatar van roberiniHTML beginner Hallo,

De ene vraag is afgerond en de volgende komt alweer.

Maar goed, hier komt hij.

Ik keek net of mijn website cross-browser was. Ik zag dat hij in Flock, Internet Explorer 8, Mozilla Firefox, Netscape, Opera en Safari deed, maar in Avant deed hij het niet. Is het belangrijk dat ik hier rekening mee hou? Of zullen niet veel mensen deze browser gebruiken.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline voltrex - 23/12/2009 00:00 (laatste wijziging 23/12/2009 08:28)
Avatar van voltrex Lid Ikzelf heb nog nooit van Avant gehoord zelfs. 
Maar even gegoogeld en ik kwam op een pagina van w3schools uit. En zoals je ziet staat deze browser zelfs niet in de lijst.
http://www.w3sc..._stats.asp

Wat je ook kan doen is, indien je dit hebt, naar je Google analystics kijken. Daar staat ook bij welke browser je bezoeker had. Indien Avant vaak/regelmatig voorkomt kan je je website aanpassen voor Avant.

Maar ik raad het aan niet te doen, aangezien deze browser zover ik weet zo goed als onbekend is. 
Offline cloudstrife - 23/12/2009 09:58
Avatar van cloudstrife PHP beginner Ik zou hier geen rekening mee houden. Wat wel belangrijk is, is dat je je site test in de verschillende versies van internet explorer. Je zegt hier dat je hem getest hebt in IE8, maar IE6 en IE7 worden ook nog heel vaak gebruikt en het verschil kan erg groot zijn.
Offline roberini - 23/12/2009 13:29
Avatar van roberini HTML beginner Bedankt allebei.

Inderdaad, ik moet het ook nog testen in IE6 en IE7. Maar ik draai vista op een 64 bit systeem en daar werken IE6 en IE7 niet op. In IE7 kan ik het wel testen op XP draaiende op een 32-bit systeem. Maar IE6 kan ik niet testen. Is er iemand die de site wil testen in IE6 voor mij?
Offline cloudstrife - 24/12/2009 11:09
Avatar van cloudstrife PHP beginner Er is zo een programma multiple IE om oa 6, 5.5, 5, etc te testen.

Ik wil hem wel eens openen in IE 6 en je een screenshot sturen.
Offline Ultimatum - 24/12/2009 11:36
Avatar van Ultimatum PHP expert Je kan ook deze site gebruiken om je site in andere browsers te controleren, zeer handige site.
http://browsershots.org/
Bedankt door: roberini
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s