login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

403 fout (Opgelost)

Offline prienstra - 28/11/2009 17:46
Avatar van prienstraMySQL interesse Ik heb bij een domeinnaam van mij een 403 fout (http://www.hotel-blog.nl/). Er staan nergens geen bestanden, deze zijn allemaal verwijderd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 28/11/2009 19:35
Avatar van Filip IRC guru Als er geen enkel bestand is, dan is dat misschien wel het probleem?
Offline prienstra - 28/11/2009 21:02
Avatar van prienstra MySQL interesse Nee dat is het probleem helaas niet. Als ik er een index inzet krijg ik dezelfde error. Ik had de chmod gewijzigd ivm wordpress rechten. Toen heb ik alles gewist en sindsdien krijg ik de error.
Offline avdg - 29/11/2009 00:03
Avatar van avdg PHP gevorderde Misschien nog eens nakijken of de server wel genoeg rechten heeft om te lezen
Offline ArieMedia - 29/11/2009 00:36
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik citeer van wikipedia

Citaat:
The 403 Forbidden HTTP status code indicates that the client was able to communicate with the server, but the server won't let the client access what was requested.

This response is returned by the Apache web server when directory listings have been disabled. Microsoft IIS responds in the same way when directory listings are denied. This response may also be returned by the server if the client issued a WebDAV PROPFIND request but did not also issue the required Depth header, or issued a Depth header of infinity

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s