login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website in google

Offline Raze - 25/08/2009 19:36 (laatste wijziging 25/08/2009 19:37)
Avatar van RazePHP beginner Hallo,

ik heb voor iemand een eenvoudige site moeten maken die vooral zou moeten opvallen in google (soort van bedrijfspagina): http://www.henro.be.

Ik heb in de title (<title>-tags) een aantal woorden, en ook de meta-tags description en keywords hebben een redelijke content (niet al te veel).

Ik heb de site midden augustus aangemeld bij google, en wanneer ik nu zoek in google naar "verwarming meeuwen henro" komt deze bij mij op de eerste pagina te staan.

Maar nu: wanneer iemand anders dit zoekt, verschijnt dit resultaat niet, hij vind henro.be nergens in de zoekopdrachten.

Is dit normaal? en moesten jullie 2 seconden tijd hebben, willen jullie dan eens kijken of via deze link bovenaan "henro meeuwen-gruitrode" staat? Bij mij is het al direct het eerste resultaat.

http://www.goog...q=f&oq=

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GijsB - 25/08/2009 19:41
Avatar van GijsB Nieuw lid Als je ingelogd bent bij Google gaat hij ook kijken naar hoe vaak jij een bepaalde pagina hebt bezocht dacht ik, dit bestaat ook nog niet zo lang. Wellicht dat dat een verklaring is waardoor hij bij jou beter scoort dan bij anderen.

Verder zijn de meta tags niet heel belangrijk voor Google, beter is veel backlinks.
Offline vinTage - 25/08/2009 20:31
Avatar van vinTage Nieuw lid Je link staat ook op 1 hier.
Offline Raze - 25/08/2009 20:50
Avatar van Raze PHP beginner @vintage: bedankt voor het proberen ;)
@gijsB: van dat aanmelden had ik ook al gehoord

van backlinks heb je inderdaad gelijk, ik ga de website in een paar link directories plaatsen zodat hij eventueel hoger kan scoren.
Offline Daiben - 25/08/2009 21:19
Avatar van Daiben Lid hier ook bovenaan
Offline Borre - 25/08/2009 23:13
Avatar van Borre Nieuw lid Staat bij mij ook in de top3..
Offline Koen - 26/08/2009 02:50
Avatar van Koen PHP expert Depends .nl, .com of .be gok ik 

Tussen haakjes: noem je dat een website?
Offline Richard - 26/08/2009 09:44
Avatar van Richard Crew algemeen Staat op 2, dit topic staat op 1 nu..  
Offline GijsB - 26/08/2009 10:14
Avatar van GijsB Nieuw lid
Koen schreef:
Depends .nl, .com of .be gok ik 

Tussen haakjes: noem je dat een website?


Het hangt er bij Google ook vanaf waar je woont, dit klinkt misschien raar maar dit is wel zo. Google heeft logischerwijs meerdere servers staan, de zoekresultaten van deze servers willen regelmatig eens verschillen, geen grote verschillen maar wel verschillen zoals wat normaal op 3 staat staat daar ineens op 1 ofzo. Van waar je woont hangt het er dus vanaf onder andere op welke server hij de data gaat zoeken die jij intypt. Zo zal het wel eens vaker voorkomen dat iemand in Groningen andere resultaten krijgt dan iemand in Maastricht, ookal zoeken beide personen in google.nl
Offline Ontani - 26/08/2009 11:12
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
En ik die dacht dat google op 1 machine draaide  
Offline gerits - 26/08/2009 12:40 (laatste wijziging 26/08/2009 12:40)
Avatar van gerits Lid bij mij staat dit topic bovenaan ;) (en jouw site als 2de)

maar voor dit soort dingen bestaan er hele boeken, probeer eens te zoeken naar Wikipedia.org: Search_engine_optimization
Google.be: seo
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s