|
Categorieën >
Overige
Sociale netwerken
WMP – 30/07/2009 10:27 (Laatst gewijzigd op 30/07/2009 21:16)
|
|
|
PHP expert
|
Wie heeft er hier nog allemaal een facebook account? Of gebruiken jullie een ander sociaalnetwerk?
Ik gebruik vooral facebook. Linkedin gebruik ik ook wel eens maar dat is meer voor zakelijke contacten. Twitter gebruik ik dan weer om vooral nieuwtjes te posten over mijn projecten waar ik mee bezig ben.
Hier vindt je mijn facebook en twitter account.
Ik heb pas ook nog een groep opgestart voor Windows 7 gebruikers op facebook. Deze kan je hier vinden. |
15 antwoorden
|
|
|
|

PHP ver gevorderde
|
Alleen Hyves... vind ik meer dan voldoende xD
|
|
|
|
|
PHP ver gevorderde
|
Hyves gebruik ik elke dag.. (Linkdin, Facebook en Twitter heb ik ook wel) ;)
|
|
|
|
|
MySQL interesse
|
Ik zit op
partypeeps2000.com
geen hyves, facebook et etc 1tje wel genoeg toch:p
|
Koen – 30/07/2009 11:01
|
|
|
Community Manager
|
Toegevoegd, heb nog geen tijd gehad om m'n profiel helemaal te verneuken met foto's, maar dat komt nog wel :]
|
|
|
|
|
Lid
|
Cyberbase is ook leuk.
|
|
|
|
|
Crew PHP
|
helemaal niets  ik socialize wel met echte mensen
|
Martijn1989 – 30/07/2009 13:41 (Laatst gewijzigd op 30/07/2009 13:41)
|
|
|
PHP ver gevorderde
|
Citaat: helemaal niets ik socialize wel met echte mensen
Hahah, ja dat doen wij ook.. we praten niet tegen AI's  . Maar alsnog heb ik ook heel veel contact in real life maar een netwerk als hyves is gewoon handig omdat bijna iedereen dat wel heeft en zo dus ook heel gemakkelijk contact op kan nemen als je iets snel wilt zeggen. Daarnaast voor verjaardagen etc  ..
|
|
|
|
|

PHP ver gevorderde
|
Martijn1989 schreef: [..quote..]
Hahah, ja dat doen wij ook.. we praten niet tegen AI's  . Maar alsnog heb ik ook heel veel contact in real life maar een netwerk als hyves is gewoon handig omdat bijna iedereen dat wel heeft en zo dus ook heel gemakkelijk contact op kan nemen als je iets snel wilt zeggen. Daarnaast voor verjaardagen etc  .. Verjaardagen zeker handig ja xD Heb er nooit meer 1 vergeten
|
|
|
|
|
HTML gevorderde
|
Hier is het ook FB.
ik heb ook ergens nog een twitter account denk ik, maar dat gebruik ik zelden tot nooit.
|
WMP – 30/07/2009 14:46
|
|
|
PHP expert
|
Koen schreef: Toegevoegd, heb nog geen tijd gehad om m'n profiel helemaal te verneuken met foto's, maar dat komt nog wel :]
Ik heb je geaccepteerd Koen.
|
Dit onderwerp is gesloten.
|
|
|