login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Webratio

Offline Pellens - 16/06/2009 11:11
Avatar van PellensPHP interesse Iemand die wat van het vervelende webration afkent?
Enkele minuten hulp is nodig, please PM!

Alvast bedankt!
Groeten

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 16/06/2009 11:15
Avatar van Bart PHP expert Waar wil je naartoe? Is dit een voorbeeld van "een vraag droppen met niet genoeg informatie"..
Wat is je probleem en wat wil je vragen aan iemand die meer weet van webration?
Offline Pellens - 16/06/2009 11:29
Avatar van Pellens PHP interesse Ik wil gewoon iemand vinden die mij op weg kan helpen in het doolhof van Webratio. Een vervelend oud programma dat ik verplicht ben te hanteren.

Ik heb meerdere vragen, die ik stap voor stap wil overlopen. Als iemand mij een duwtje in de rug kan geven met vraag A, kan mss vraag B tot Z zelf oplossen, vandaar even vragen als iemand die er echt iets van kent mij kan PM'en zodat ik deze persoon rustig kan contacteren, dat is alles...

Je niet te rap opjagen @Quicky :-)
Offline Filip - 16/06/2009 11:36
Avatar van Filip IRC guru En nu weet nog steeds niemand waarover het gaat...
Offline diederik1 - 16/06/2009 11:39 (laatste wijziging 16/06/2009 11:40)
Avatar van diederik1 Nieuw lid Wil je gerust helpen; maar ga nou eerst maar is uitleggen wat je probleem is.

bij het plaatsen van een bericht

geef het onderwerp van een bericht een omschrijvende titel

Citaat:
- geef in het bericht een duidelijke omschrijving van het probleem of een concrete foutmelding
- voorzie het bericht eventueel van codefragmenten (géén lappen text)
- vermeld erbij wat het gewenste gedrag van de code is en hoe jouw code hier van afwijkt
- plaats het zelfde bericht niet op meerdere fora; als je vind dat er een forum ontbreekt, meld dit dan aan een medewerker
- het forum is een plaats waar mensen elkaar proberen te helpen, start hier dus geen flamewars
Offline Pellens - 16/06/2009 11:53
Avatar van Pellens PHP interesse Beste,

Algemene vraag: "Hoe kan ik de pagina's 'edit-baar' maken."

Ik heb reeds het datamodel, siteview en administratorpagina aangemaakt. Dus de informatie op een pagina moet bewerkbaar kunnen worden na het inloggen, deze module om dit te bekomen weet ik niet klaar te krijgen.

In de siteview staan meerdere pagina's, hoe kan ik bepalen welke pagina's bijhorende informatie uit de database moeten halen?

Alvast bedankt, en mijn excuses voor de onduidelijke start van deze topic.
Offline ArieMedia - 16/06/2009 11:56 (laatste wijziging 16/06/2009 12:18)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Pellens schreef:
Beste,

Algemene vraag: "Hoe kan ik de pagina's 'edit-baar' maken."

Ik heb reeds het datamodel, siteview en administratorpagina aangemaakt. Dus de informatie op een pagina moet bewerkbaar kunnen worden na het inloggen, deze module om dit te bekomen weet ik niet klaar te krijgen.

In de siteview staan meerdere pagina's, hoe kan ik bepalen welke pagina's bijhorende informatie uit de database moeten halen?

Alvast bedankt, en mijn excuses voor de onduidelijke start van deze topic.
Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik weet nog niet wat je precies wil.
Edit: Lama =\
Offline Ontani - 16/06/2009 11:58
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als je niet weet wat Webratio is kan je beter uit dit topic wegblijven Arie2Zero.
Offline Martijn - 16/06/2009 12:01
Avatar van Martijn Crew PHP Arie, graag nuttige antwoorden. Met dit soort antwoorde krijg je alleen maar rare reacties terug, en als jij wilt vragen ook geen antwoord.

nu terug ontopic. Volgens mij heeft ie een programma en zoekt ie hoe hij iets moet doen, maar weet hij niet wat.... Niet zo lastig?
Offline Hellbindere - 16/06/2009 12:16
Avatar van Hellbindere Lid Zucht....Webratio is een programma waarmeer je WebML volgens een grafische interface kan maken, desalniettemin is het behoorlijk complex, naar een broncode vragen is dus onzin, die wordt pas achteraf gegenereerd.
Offline Pellens - 16/06/2009 12:28
Avatar van Pellens PHP interesse @Hellbindere idd. Het is een WebML programma dat .jsp pagina's genereert en op basis van Tomcat werkt. Het maakt interactie met de database, maar is niet aanpasbaar zoals CMS'en zoals Drupal etc. Dit wil zeggen: je kan niet zomaar even een onderdeel openen in een webeditor en aanpassen naar believen.

Documentatie is zeer slecht aanwezig op het net...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s