login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

W3C certificeringen

Offline Sar - 12/05/2009 11:54
Avatar van SarPHP interesse Ik zat zo eens rond te kijken voor verschillende certificeringen op webdesign gebied.

En kwam langs die van W3C.

Maar zijn deze nou ook wat waard, oftewel, zal een werkgever je eerder aannemen met deze certificeringen?

http://www.w3schools.com/cert/default.asp

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 12/05/2009 12:03
Avatar van Bart PHP expert Ik neem aan van wel, dit is hetzelfde als alle MCSA certificaten van Microsoft en alle Cisco CCNA certificaten. Zo heb je ook W3C certificaten.
Offline Ontani - 12/05/2009 13:22
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ga er maar niet van uit dat je eerder zal worden aangenomen met deze certificaten.
Offline Martijn1989 - 12/05/2009 13:28
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Nee, je zal niet eerder worden aangenomen, het is wel leuk als erkenning of als toegevoegde waarde aan jezelf .
Offline Martijn - 12/05/2009 13:54
Avatar van Martijn Crew PHP Ik denk wel dat het helpt hoor. Stel je hebt als hobby programmeren, en je wilt bij een lokaal websitebedrijfje komen. Dan denk ik best dat je met deze certificaten een beetje meer kans maakt.

Niet dat het gelijk staat aan een opleiding, maar denk dat het best aardig meer dan niets is 
Offline Ontani - 12/05/2009 13:59
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Met een portfolio ben je 10x meer als deze certificaten. Ik kan er hier wel enkele opnoemen die misschien wel goed kunnen scoren voor deze (relatief gemakkelijke) certificaten die ik niet in mijn bedrijf zou willen hebben.
Offline Sar - 12/05/2009 18:57
Avatar van Sar PHP interesse Hmm, okey, bedankt voor de reacties..!
Dan weet ik dat tenminste even...

Andere certificaten of dingen die wel zouden helpen?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s