login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

de site diepenbeek | Pagina 2

39 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sitebase - 08/05/2009 14:13
Avatar van Sitebase PHP expert
DeviourSoul schreef:
naja oke. Maar toch, ik denk dat t een beetje veel geld is voor het product.


Je weet inderdaad niet wat er allemaal achter zit. Denk maar aan een nieuwsbrief systeem en dergelijken.

En wat de prijzen betreft. Persoonlijk vindt ik dat tegenwoordig de prijzen veel te laag liggen voor websites. Dit komt vaak door onervaren pubers van 15 jaar die €5 vragen voor een website en die dan, hoe kan het ook anders, een slechte site afleveren die niet te onderhouden is. Dit is niet zo erg voor de mensen die als hobby websites maken maar wel voor mensen zoals mij die hun brood moeten verdienen met webdevelopment.
Offline larssy1 - 08/05/2009 15:30
Avatar van larssy1 MySQL beginner LOL! grappig die codes XD

en ja idd.. 33.000 voor zo'n site?
Er kunnen dan misschien wel veel fuetures erachter zitten..

Maar het uiterlijk van de site is wel het visite kaartje ;)

en deze site kwa uiterlijk? hij krijgt een mooie -33000 van mij 
Offline Raze - 08/05/2009 17:08
Avatar van Raze PHP beginner
Ontani schreef:
weet je niet, als het systeem achter die i-loket ook volledig geschreven is wil ik je dat wel eens op een week zien doen.


het zou met sterk lijken dat ze dit systeem zelf geschreven hebben, aangezien je een controle hebt met o.a. je eID enzo, ik denk niet (ik hoop het niet!!!!) dat de regering het systeem dat hierachter zit zomaar te grabbel gooien op het internet zodat ontwikkelaars dit kunnen gebruiken.

Daarnaast vind ik de layout niet echt mooi, maar bij mij laad de website wel enorm snel...   en dat vind ik wel een pluspunt, hoewel dat pluspunt geen € 33 000 waard is
Offline dododedodo - 08/05/2009 17:17
Avatar van dododedodo Lid Die hebben vast 1000 euro per uur gevraagd...
Offline Sitebase - 08/05/2009 23:00 (laatste wijziging 08/05/2009 23:04)
Avatar van Sitebase PHP expert @Raze
Die eID readers kan je voor €10 kopen als je wilt dus dit kan je zelf gemakkelijk inbouwen.

Nu hebben we wel genoeg -16 jaar filters geschreven denk ik .

Back ontopic.
Offline zointer - 09/05/2009 02:23
Avatar van zointer HTML gevorderde
Raze schreef:
[..quote..]
het zou met sterk lijken dat ze dit systeem zelf geschreven hebben, aangezien je een controle hebt met o.a. je eID enzo, ik denk niet (ik hoop het niet!!!!) dat de regering het systeem dat hierachter zit zomaar te grabbel gooien op het internet zodat ontwikkelaars dit kunnen gebruiken.

Alstublief
Offline Raze - 09/05/2009 22:58
Avatar van Raze PHP beginner
WMP schreef:
@Raze
Die eID readers kan je voor €10 kopen als je wilt dus dit kan je zelf gemakkelijk inbouwen.


ik reageerde hierop:
Ontani schreef:
weet je niet, als het systeem achter die i-loket ook volledig geschreven is wil ik je dat wel eens op een week zien doen.


en aangezien je de link geeft naar het systeem, hebben ze het dus duidelijk niet zelf geschreven  (of toch ten minste niet volledig)

het enige wat ik hieruit kan besluiten, en dat besluit heb ik al véél getrokken, niet alleen bij dit nu, is dat wanneer er iets voor de overheid moet uitgevoerd worden, dit altijd véél meer geld kost dan wanneer het voor een burger moet uitgevoerd worden...
Offline Koen - 09/05/2009 23:14 (laatste wijziging 09/05/2009 23:43)
Avatar van Koen PHP expert
WMP schreef:
@Raze
Die eID readers kan je voor €10 kopen als je wilt dus dit kan je zelf gemakkelijk inbouwen.

Nu hebben we wel genoeg -16 jaar filters geschreven denk ik .

Back ontopic.


Inderdaad, heb de onzin er even tussenuit gehaald.

Ontopic of het topic gaat dicht 

vinTage schreef:
darn, al die mooie snippets weg 

sliphead schreef:
Ze waren toch allemaal fout 
Offline Nrzonline - 09/05/2009 23:35
Avatar van Nrzonline PHP ver gevorderde Wat een extreem hoge kosten voor een site die er toch echt best onverzorgd uitziet voor een website gerealiseerd door anaXis. Ik denk trouwens niet dat alleen de site €33.000 heeft gekost, ze zullen er ook vast wel gebruikt hebben gemaakt van een aantal andere diensten. Mocht dat niet het geval zijn, mogen ze toch echt wel is een keer achter hun oren gaan krabben.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s