login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

website niet oproepbaar (Opgelost)

Offline san - 03/05/2009 10:39
Avatar van sanHTML interesse Wilde een website aanpassen. Ben gister met ftp ingelogd op de site om te kijken of het wachtwoord klopte. Eerst een paar keer fout wachtwoord waardoor ik er niet in kwam. Daarna de juiste gekregen en ik kwam er wel in. Daarna gelijk weer eruit gegaan. Nu probeer ik de betreffende website weer op te roepen maar krijg melding "de webpagina kan niet worden weergegeven". Terwijl ik er gister nog wel gewoon inkwam. Op andere computers is de website wel gewoon oproepbaar dus het ligt aan mijn computer. Wie weet hier een oplossing voor??

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bart - 03/05/2009 10:49 (laatste wijziging 03/05/2009 10:49)
Avatar van Bart PHP expert Cookies / Tijdelijke internetbestanden / Geschiedenis legen en browser opnieuw opstarten?

Kan je wel andere websites bezoeken zoals www.google.nl?
Offline san - 03/05/2009 10:54
Avatar van san HTML interesse Bovenstaande heb ik al geprobeerd maar dan doet hij het nog niet. Kan wel alle andere websites bezoeken, alleen deze niet. Ik denk dat het er wat mee te maken heeft dat ik gister in het ftp-adres ben geweest.
Offline Bart - 03/05/2009 10:57
Avatar van Bart PHP expert En wat krijg je voor resultaat als je Win + R -> cmd -> ping <webadres (inclusief www.)> doet?
Als het goed is krijg je dan ook een IP adres, schrijf dat op, en probeer het te benaderen via je andere computer. Wat is daar het resultaat van?
Offline san - 03/05/2009 11:04
Avatar van san HTML interesse Win + R -> cmd -> ping ???
Sorry, maar bovenstaande begrijp ik niet.
Ik heb overigens zelf geen andere computer maar had wat andere mensen gevraagd om de website te raadplegen en bij hen kwam hij wel gewoon tevoorschijn. Echt een raadsel.
Offline vinTage - 03/05/2009 11:05
Avatar van vinTage Nieuw lid reset je router/hub anders eens ?
Offline san - 03/05/2009 11:12
Avatar van san HTML interesse Net gedaan maar nog steeds niet....
Offline Bart - 03/05/2009 11:14
Avatar van Bart PHP expert Wat is het adres waar je naartoe gaat?
Offline san - 03/05/2009 11:15 (laatste wijziging 05/05/2009 12:15)
Avatar van san HTML interesse
Offline Daiben - 03/05/2009 11:37
Avatar van Daiben Lid ctrl + f5
Offline san - 03/05/2009 11:47
Avatar van san HTML interesse Had ik ook al geprobeerd...ook niet.
Offline Martijn - 03/05/2009 11:54
Avatar van Martijn Crew PHP gebruik je IE? dan is dit een mooi moment om over te stappen naar firefox 

iig, misschien is die website bij geblokkeerde sitese in een lijstje gekomen?
Offline san - 03/05/2009 11:55
Avatar van san HTML interesse Gebruik IE maar heb ook firefox en op beide doet hij het niet.
Offline rambo - 03/05/2009 11:57
Avatar van rambo HTML beginner
san schreef:
Win + R -> cmd -> ping ???
Sorry, maar bovenstaande begrijp ik niet.
Ik heb overigens zelf geen andere computer maar had wat andere mensen gevraagd om de website te raadplegen en bij hen kwam hij wel gewoon tevoorschijn. Echt een raadsel.


Indrukken: Windows toets + R -> intypen: cmd -> enter ->intypen: ping www.douwecuperus.nl -> enter

Andere mogelijkheid dat ook nog zou kunnen is dat er iets in je host-file staat met een verwijzing naar een verkeerd adres. Deze file kun je (normaal gesproken) hier vinden: C:\Windows\System32\drivers\etc en dan het bestandje 'hosts' openen met kladblok. Controleer of hier iets van www.douwecuperus.nl voorkomt. Is dit het geval, verwijder die regel dan.
Offline san - 03/05/2009 12:13
Avatar van san HTML interesse Beide oplossingen helaas ook niet.
Offline larssy1 - 03/05/2009 12:45
Avatar van larssy1 MySQL beginner miss heeft je website je ip bij de block-list neergezet 

heb ik ook al eens gehad, een domme fout.. log op een andere computer in en kijk dat even na ;)
Offline san - 03/05/2009 12:59
Avatar van san HTML interesse Ik vermoed inderdaad dat zoiets het geval is. Hoe kijk ik dat precies na dan? Moet ik dan op een andere computer in het ftp-adres inloggen?
Offline Ontani - 03/05/2009 17:14
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Hij is blijkbaar terug online, wss zijn de dns servers van je host gewijzigd geweest. Dit kan ongeveer 24 uur duren voor dat bij iedereen door gekomen is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.185s