login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ALLES printen (Opgelost)

Offline vinTage - 05/03/2009 01:04 (laatste wijziging 05/03/2009 01:07)
Avatar van vinTageNieuw lid Hey lezer,

Onlangs heb ik een site gescript, die maandelijks een resum facturen produceert (zichtbaar voor admin).
Nu wil die klant AL de facturen in één klik af kunnen printen, maar de facturen worden gegenereerd "per factuur"...

Bestaat er een mogelijkheid om aan zijn vraag te voldoen (maakt niet uit in welke taal (hoop ik) )...

eventueel is het zelfs een optie om een bepaald programma daarvoor te downloaden(wat ik dus moet maken), maar VOORDAT ik mezelf stort op een bepaalde taal wil ik eerst ZEKER weten dat dit mogelijk is...

Dus concreet wil ik weten of een programma/webapp kan
-connecten (evt inoggen)
-een select doen naar een bepaald php script
WHILE
{
-uitprinten wat dat script genereert (PER FACTUUR een print)
}


thx 

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 05/03/2009 08:15
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Ik zou eerder alle gegevens opnieuw ophalen en 1 print genereren.
Offline jaronneke - 05/03/2009 08:44
Avatar van jaronneke MySQL interesse alles in een while lus zetten en uitprinten met 'fpdf'
Offline Martijn - 05/03/2009 11:50
Avatar van Martijn Crew PHP als je het met een while doet, kan de buffer van je printer vollopen als het een beetje oude printer is beter is denk een manier vinden daardoor je een nieuwe pagina kan maken , en dan met een while alles tot 1 opdracht genereren, met steeds een nieuwe pagina per factuur
Offline Godlord - 05/03/2009 16:26
Avatar van Godlord PHP gevorderde
Citaat:
als je het met een while doet, kan de buffer van je printer vollopen als het een beetje oude printer is

Vaak regelt de printer driver dit en dus niet de printer zelf. Eerder zou dus waarschijnlijk, bij een blocking printer driver het geheugen "vollopen" of in sommige gevallen "overlopen" dan het geheugen van de printer. In de meeste gevallen zal de driver wel een wait request sturen anyway waarmee dit vermeden kan worden. Zou deze implementatie niet bestaan in het besturingssysteem dan hebben die mensen ongelofelijke issues. In ieder geval dit als je reëel print.

Als het een reactie is op wat jaronneke zei dan wordt met printen bedoelt generen (referendum).

Voor het topic zelf hoef ik niet aan te vullen of een andere inbreng te posten aangezien drie mensen dit al voor me gedaan hebben.
Offline vinTage - 05/03/2009 17:17
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik ga doen wat Ontani zei, ism met een pagebreak moet dit goed te doen zijn.
  1. .pagebreak
  2. {
  3. page-break-before: always
  4. }
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s