login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ontwerp programma's

Offline webmaker - 24/06/2008 11:38 (laatste wijziging 24/06/2008 11:39)
Avatar van webmakerPHP interesse Met welke programma's ontwerpen jullie allemaal sites. 
En met welk programma kun je zo'n mooie resultaten als hier bereiken.
http://www.weyers.be/
http://www.logilabel.be

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline wes - 24/06/2008 11:41 (laatste wijziging 24/06/2008 11:42)
Avatar van wes PHP interesse Ik gebruik The Gimp (www.gimp.org)

Maar voordat je zo'n website kan maken, moet je wel een goede ervaring hebben met gimp, photoshop of welk programma dan ook (paint )
Offline webmaker - 24/06/2008 11:43
Avatar van webmaker PHP interesse Kun je daar sites mee ontwikkelen?
Offline wes - 24/06/2008 11:46 (laatste wijziging 24/06/2008 11:47)
Avatar van wes PHP interesse Je kan daar de layout mee maken, en als je daar gewoon html, css en php bij gebruikt krijg je wel een mooie website 
Offline webmaker - 24/06/2008 11:53
Avatar van webmaker PHP interesse Wat gebruik je dan van html editor
Offline webmaker - 24/06/2008 12:05
Avatar van webmaker PHP interesse Bestaat er eigenlijk een html editor zoals frontpage in de tijd, dat u kunt zien wat u ontwerpt, en zeer gebruiksvriendelijk.
Offline Ontani - 24/06/2008 12:10
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Dreamweaver, maar dit is allesinds niet de manier om html en css te leren. Ik gebruik ook dreamweaver maar enkel de "Code View" voor de kleurcode en omdat het bij mijn Adobe pakket zat
Offline Joost - 24/06/2008 12:10 (laatste wijziging 24/06/2008 12:10)
Avatar van Joost PHP expert Dreamweaver.
En frontpage wordt meestal ook nog wel ondersteund.

Te laat:(
Offline jvs - 24/06/2008 12:11 (laatste wijziging 24/06/2008 12:12)
Avatar van jvs HTML beginner het is de bedoeling dat je eerst een layout (een afbleelding) ontwerpt met photoshop of een ander programma en dat je daarna de boel omzet naar xhtml en css met een editor zoals dreamweaver of andere. Meestal zal je voor het meest juiste resultaat toch in de browser moeten testen want de visuele voorstelling van editors geeft het soms fout weer.

edit: ook te laat  
Offline webmaker - 24/06/2008 14:12 (laatste wijziging 24/06/2008 14:13)
Avatar van webmaker PHP interesse Weet ik, daarom gebruik ik ook dreamweaver. Maar het zou kunnen dat er misschien nog betere op de markt zijn. Als ik een website ontwikkel zal ik eerst hierover eens nadenken en dan een afbeelding maken en uitvoeren in dreamweaver.

Maar ik vraag mij af hoe je zo'n speciale website's maakt zoals in het 1 ste bericht vermeld.
Offline Ontani - 24/06/2008 14:18
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Nog steeds photoshop, html en css. Geen enkele website is uitgebreider dan een andere de makers hebben gewoon meer fantasie
Offline gerits - 24/06/2008 15:12
Avatar van gerits Lid
webmaker schreef:
Weet ik, daarom gebruik ik ook dreamweaver. Maar het zou kunnen dat er misschien nog betere op de markt zijn. Als ik een website ontwikkel zal ik eerst hierover eens nadenken en dan een afbeelding maken en uitvoeren in dreamweaver.

Maar ik vraag mij af hoe je zo'n speciale website's maakt zoals in het 1 ste bericht vermeld.

daar heb je de tutorial afdeling voor om zo een dingen te leren.. Veel oefenen is de boodschap ;)
Offline djb - 24/06/2008 16:50
Avatar van djb PHP beginner bij de eerste website veranderd de achtergrondkleur van een div met de hover functie in css 
daarmee kan je hele mooie resultaten mee krijgen (vind ik )
Offline Abbas - 24/06/2008 16:53
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Visual Studio!
Offline Erwt - 24/06/2008 22:51
Avatar van Erwt PHP beginner Wil je websites leren maken of niet.. als je dit niet wilt (het kost namelijk heel veel tijd) dan kan je het één en ander met Frontpage of Dreamweaver proberen. Als je dit wel wilt, gebruik je gewoon een programma zoals kladblok (ikzelf gebruik Programmers Notepad) en ga je xhtml en css leren. De layout maak je vervolgens in Photoshop en exporteer je via Imageready..

Sorry dat ik zo TE gemotiveert antwoord.
Offline Abbas - 25/06/2008 00:30
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Erwt schreef:
Sorry dat ik zo TE gemotiveert antwoord.
Je antwoord is goed, waarom zou dat TE gemotiveerd zijn? 
Offline gerits - 25/06/2008 09:28 (laatste wijziging 25/06/2008 09:28)
Avatar van gerits Lid Ik vind de verklaring niet echt correct.. Ik maak mijn websites altijd in dreamweaver ipv kladblok. Waarom? Omdat dreamweaver een programma is om de productiviteit te verbeteren. Ik zou mijn sites net hetzelfde in kladblok kunnen maken maar in dreamweaver gaat het gewoon sneller.
Offline Pieter - 25/06/2008 10:21 (laatste wijziging 25/06/2008 11:08)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Jou manier zal misschien productiever zijn gerits, maar mijn xhtmlcode zal altijd netter zijn dan die van jou.
Het zal ook met gewoontes te maken hebben, ik ben gewoon in een goeie text-based editor (TextMate) te werken, ik werk er minstens zo snel in als jij in dreamweaver.
Alleen heb ik de code meer onder controle.
Offline webmaker - 25/06/2008 11:08
Avatar van webmaker PHP interesse
gerits schreef:
Ik vind de verklaring niet echt correct.. Ik maak mijn websites altijd in dreamweaver ipv kladblok. Waarom? Omdat dreamweaver een programma is om de productiviteit te verbeteren. Ik zou mijn sites net hetzelfde in kladblok kunnen maken maar in dreamweaver gaat het gewoon sneller.


Dat vindt ik ook, met dreamweaver gaat het sneller, en je hebt ook de highlighting van de code.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s