login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geschikte webhosting (Opgelost)

Offline Aishla - 17/06/2008 17:28
Avatar van AishlaNieuw lid Ik heb nu al een hele tijd zitten zoeken, maar ik kan maar nergens een webhosting vinden die naam mijn smaak is.
Ik heb een tijdje zitten na denken over mijndomein.nl, maar ik las daar erg veel slechte gebruikservaringen over op internet. Dus die viel ook al af...
Dit zijn mijn aandacht punten:
× Minstens 10 mb webspace
× Ongelimiteerd dataverkeer (dat is toch hetzelde als bandwidth?)
× .nl domeinnaam inbegrepen
× niet meer dan 40 euro per jaar (inc. BTW!)
Weet je een host of een goede site waar ik pakketten kan vergelijken, post het dan asjblieft!

19 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 17/06/2008 17:30
Avatar van Wim Crew algemeen webreus.nl, iets van een 20euro per jaar met domeinnaam bij, 250MiB webspace, 5GiB traffic. Heb mijn contract in maart nog verlengd, heb nooit problemen gehad met de host. De snelheid is ook goed (www.gdx.be), ik verschiet ervan dat de qualiteit zo hoog is voor zo'n lage prijs!

Trouwens, nooit van webhosters.nl ofzo gehoord?
Offline Chillobillo - 17/06/2008 17:30
Avatar van Chillobillo Lid Ik zit zelf ook bij mijndomein, maar ik ben er erg tevreden over. Zit er nu 2.5 jaar, heb slechts 2 maal een storing gehad dat mijn website er even, 1 uur ofzo, uit lag.
Offline Rik - 17/06/2008 17:31
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Kijk eens bij Webhosting op deze site.  Daar staat ook een mooi overzicht.

Bandbreedte en bandwidth is inderdaad hetzelfde.
Offline Joost - 17/06/2008 18:09
Avatar van Joost PHP expert http://www.neostrada.nl/nl/4/1

Ik denk er het mijne van, maar het voldoet aan je eisen, behalve dan ongelimiteerd dataverkeer. Maar daar hebben ze ook zeker geen tekort aan.
Offline Aishla - 17/06/2008 18:27
Avatar van Aishla Nieuw lid @Wimmarien: 5gb komt niet echt overeen met ongelimiteerd geloof ik... aan 5 heb ik echt totaal niet genoeg.

@Chillobillo: maar ik lees vaak op internet dat ze een slechte service hebben, dat ze bijvoorbeeld heel lang duren over het reageren op berichten.

@Boukefalos: maar op deze site staat erg veel verouderde info. Dat blijkt iets beijvoorbeeld opeen exclusief btw te zijn geworden, of 5oomb is nu 1000mb geworden, dat soort dingen.

@Medieval: ik weet het niet zeker. ik lees namelijk op sommige sites dat ze daar heel erg slordig zijn. foute facatures, fouten domeinen geregistreerd enzo... =(
Offline Rik - 17/06/2008 18:30
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Je kunt ook eens naar one.com kijken. Het is zeker niet duur en het heeft goede service. Alleen jammer dat ze een kleiner zelfgemaakt cp hebben dan bijvoorbeeld plesk of directadmin. Cronjobs hebben ze ook niet, maar als jij dit alles niet nodig hebt kun je one.com toch overwegen. Onbeperkt datalimiet hebben ze in ieder geval wel.  
Offline Pieter - 17/06/2008 18:33
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Boukefalos, moet je eens iets proberen op te zeggen of transfereren bij One.com. Ik heb ze al telefonisch aan de lijn gehad, gefaxed, gemaild en nu moet ik nog per brief opzeggen ook.  
Offline Joost - 17/06/2008 18:36 (laatste wijziging 17/06/2008 18:36)
Avatar van Joost PHP expert @Aishla: Daar was ik niet van op de hoogte, wist alleen dat die host erg goedkoop was en veel bood. 
Offline Aishla - 17/06/2008 18:41
Avatar van Aishla Nieuw lid Weet iemand misschien hoeveel bandwidth je ongeveer hebt als je ziet bij een webhosting die onberperkt heeft maar wel met FUP? Want zoiets kan toch heel erg verschillen? En hoeveel dat dan ongveer is zeggen ze nooit...
Offline Rik - 17/06/2008 19:45
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
pieterc schreef:
@Boukefalos, moet je eens iets proberen op te zeggen of transfereren bij One.com. Ik heb ze al telefonisch aan de lijn gehad, gefaxed, gemaild en nu moet ik nog per brief opzeggen ook.  
Ik had iemand geholpen een site over te zetten naar one.com, dat ging redelijk vloeiend. Opzeggen is voorlopig nog niet nodig dus daar heb ik dan nog geen ervaring mee.  
Offline MothZone - 17/06/2008 19:56 (laatste wijziging 17/06/2008 19:56)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde One.com is goed voor als je niet veel van webdesign/hosting etc kent.
Ze leveren een goede basis, maar het blijft ook bij die basis.
Zoals al gezegt is, hebben ze amper een controlpanel en geen cronjobs.
Maar wat ik ook erg vind is de manier hoe ze subdomeinen afhandelen: Er wordt gewoon een frameset op het subdomein gezet die linkt naar een pagina op je hoofd-domein.
Ook hebben ze geen ondersteuning voor multiviews en heb je maar 1 database.
Qua service en uptime vallen ze nog goed mee, meestal een antwoord binnen de 2 à 3 dagen en heb nog maar 1x geweten dat ze plat lagen, wat niet voor lang was.

One.com is dus goed als je een kleine website hebt zonder veel extra's, maar van zodra je wat groter gaat denken kan je beter een andere hosting zoeken.
Offline rambo - 17/06/2008 20:05
Avatar van rambo HTML beginner Waarvoor denk je ongelimiteerd dataverkeer nodig te hebben als ik vragen mag? Je geeft aan dat je maar (minstens) 10 MB wilt. Een beetje scheve verhouding lijkt mij.

Verwacht je zoveel bezoekers dat je met een schijfgebruik van 10 MB over een bepaald verbruik heen komt? De meeste webhosters verkopen namelijk de webruimte/dataverkeer in zo'n verhouding dat je daar meestal niet mee in de knoei komt.
Offline Wim - 17/06/2008 20:23
Avatar van Wim Crew algemeen
pieterc schreef:
@Boukefalos, moet je eens iets proberen op te zeggen of transfereren bij One.com. Ik heb ze al telefonisch aan de lijn gehad, gefaxed, gemaild en nu moet ik nog per brief opzeggen ook.  


email = schriftelijk. Zorg dat je iig een ontvangstbevestiging hebt en ze hebben volgens mij geen poot meer om op te staan (als het op tijd opgezegd is tenminste!)
Offline bertvanhees - 17/06/2008 21:03
Avatar van bertvanhees Onbekend http://www.vbdesign.be ?
Offline djb - 17/06/2008 22:00
Avatar van djb PHP beginner one.com (http://www.one.com/nl/)
geen limiet qua dataverkeer
koste voor mij 37,50 voor het kleinste paket
dat is 100 keer meer wat jij wilt (1000MB)

ik zit er net een paar dagen dus kan je niet vertellen of hij super goed is 
hij is wel snel enzo en als je probleem hebt kan je het chattend (in het nederlands oplossen) heel handig als je je ftp ofzo niet goed krijgt 
ook kan je makkelijk een blog beginne en fotoalbums erop zette enzoo.
Offline hondasport - 17/06/2008 23:02 (laatste wijziging 17/06/2008 23:03)
Avatar van hondasport Nieuw lid Ik ben zeer tevreden van eurohost
eurohost
Offline Martijn - 17/06/2008 23:12
Avatar van Martijn Crew PHP ik heb hosting 2 go
Niet echt iets voor jou denk, maar is €30 (waarvan een paar euro domein en 1malige posten zijn)
zit heel veel op standaard GD-library, fijne admin controls (plesk)
Offline vinTage - 17/06/2008 23:24
Avatar van vinTage Nieuw lid NetFeed FTW...we weten allemaal hoe snel die is en hoeveel uptime er geleverd word...

Mss niet de allergoedkoopste, maar toch een van de weinige die zichzelf bewezen heeft en niet alleen mooie praatjes verkoopt 




off
@extor, krijg ik nu korting op mn volgende aanvraag? 
Offline maigel - 22/06/2008 02:52
Avatar van maigel PHP beginner ik gebruik antagonist, goedkope host, snel, veel uptime:
3000gb ruimte
60gb per maand bandwith
nl of be domein inbegrepen

dit voor 30€
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s