login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sponsoring etc

Offline Olympischdav - 29/04/2008 22:27
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Weet iemand hier op welke websites je sponsoring voor een website kan aanvragen? Ik weet het van SiteDeals maar ik vind 9 euro beetje duur als je lang nie tzeker bent van een sponsor (zit krap etc etc)

Iemand een idee? bedankt

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Meulenhof - 29/04/2008 22:50
Avatar van Meulenhof Lid Ik weet niet maar je hebt voor nog geen 20 euro per jaar webhosting, je kan me toch niet vertellen dat je dat niet kan betalen 
Offline Olympischdav - 29/04/2008 22:55
Avatar van Olympischdav Nieuw lid Ik bedoel geen webhosting, de bedoeling is dat zij mij met geld sponsoren in ruil voor banners reclame etc op mijn website, met het grootste deel van het geld maak ik vervolgens reclame voor mn eigen website
Offline vinTage - 29/04/2008 23:16
Avatar van vinTage Nieuw lid Nou, ik maak VOOR NIKS een banner voor je, en dan mag jij die VOOR NIKS plaatsen op je site, zo hoef je zelf niets te laten maken 
Offline Gerard - 29/04/2008 23:55
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Olympischdav schreef:
Ik bedoel geen webhosting, de bedoeling is dat zij mij met geld sponsoren in ruil voor banners reclame etc op mijn website, met het grootste deel van het geld maak ik vervolgens reclame voor mn eigen website


Hoe wil je dat gaan aanpakken? Wat is de doelgroep van je website? Wat zijn je verwachte inkomsten nu, over 3 maanden, over 6 maanden, over 1 jaar? Wat voor groeipotentie verwacht je? ....
Offline Olympischdav - 30/04/2008 09:02
Avatar van Olympischdav Nieuw lid Mijn site gaat over de Olympische Spelen, het is de grootste Nederlandse site met informatie en nieuws over de aankomende en gehouden OS.

Het desbetreffende bedrijf betaald een vast bedrag per maand. Dit blijft tot aan de Olympische Spelen hetzelfde bedrag, als zij dan zouden instappen zou het veel duurder zijn. Op de website word geen reclame van concurerende bedrijven geplaatst.

De doelgroep is, logisch, sportfans en iedereen die de OS zal gaan volgen om wat voor reden dan ook.

Op dit moment geen AdSense dus geen inkomen, verwacht wordt dat als ik het voor elkaar krijg mijn website hoog op google te krijgen de inkomenssterk zullen stijgen in Juli en Augustus. Verwachte inkomsten dan 150-250 euro per maand, misschien meer, moeilijk te zeggen.

Veel groeipotentie gezien de website uniek is en veruit de grootste website over de OS
Offline markpieper - 30/04/2008 09:32
Avatar van markpieper HTML beginner €150 = 1500 kliks = 150000 bezoekers heb je per maand dan ongeveer nodig. Met de nog geen 1500 die je nu hebt, kom je er nog lang niet.
Offline Ontani - 30/04/2008 09:33
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Als je er zeker van bent dat je de grootste van Nederland hebt stuur een mailtje naar Nike, Addidas, Puma, Extran, etc...
Offline Stefan14 - 30/04/2008 13:10
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde
Ontani schreef:
Als je er zeker van bent dat je de grootste van Nederland hebt stuur een mailtje naar Nike, Addidas, Puma, Extran, etc...


die eerste drie zijn ook helemaal geen concurrenten  

Olympischdav schreef:
Op de website word geen reclame van concurerende bedrijven geplaatst.
Offline Ibrahim - 30/04/2008 13:14
Avatar van Ibrahim PHP expert Je moet niet kieskeurig gaan worden als het gaat om sponsering 
Offline gothmog - 30/04/2008 13:15
Avatar van gothmog Lid Noem je de site groot? Ik zie maar 4 sporten ertussen staan, volgens mij zijn er wel bijna 100...
Offline Meulenhof - 30/04/2008 14:41
Avatar van Meulenhof Lid Sponsors zoeken uhm. Aangezien het met sport te maken heeft. Kun je naar een sportzaak gaan die bij jouw in de buurt ligt. Ik noem maar een winkel: Perry Sport.

Vertel je plan aan hem en zeg wat hij ervoor terug krijgt.

Winkels zijn echt niet zo bescheiden hoor. Zo af en toe moet ik wat flyers maken waar de sponsors op komen ze geven allemaal meer als €100 of sponsoren drankhekken, leuke prijzen zoals kadobon, of zorgen voor super goedkoop drinken bv €0,50 in plaats van volle mep.
Offline Stefan14 - 30/04/2008 15:03
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde
gothmog schreef:
Noem je de site groot? Ik zie maar 4 sporten ertussen staan, volgens mij zijn er wel bijna 100...


links in het menu staan er inderdaad maar 4, rechts echter in het dropdown menu staan er wel meerdere, ook met informatiepagina erachter.

Uiteraard zou ik er als webmaster wel voor kiezen ook de andere sporten in het linkse menu erbij te zetten.
Offline Olympischdav - 30/04/2008 16:49 (laatste wijziging 30/04/2008 17:25)
Avatar van Olympischdav Nieuw lid eigenlijk goed dat jullie dat zeggen denk ik, boven die 4 sporten staat sowieso de link "alle sporten" dat moet mss wat duidelijker dat dat een link is, bedankt allemaal

oh trouwens gothmog de olympische sporten zijn er zeker geen 100, niet eens meer dan 50 
Offline urqbz - 01/05/2008 17:57
Avatar van urqbz PHP interesse Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom je dan sponsoring nodig hebt. Sponsoring is voor non-profit organistaties en dergelijke om de kosten te dekken, maar als je de webhosting zelf betaalt, wat heb je dan nog voor kosten?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.178s