login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Welke volgorde van talen leren is het beste? (Opgelost)

Offline Aishla - 20/04/2008 18:10
Avatar van AishlaNieuw lid Ik vraag dit op dit forum, omdat hier mensen zijn met meer ervaring dan ik, ik wil namelijk een mooie site maken, en ik ben begonnen met html leren, dat bleek niet genoeg te zijn en nu kan ik html, xhtml en css. Maar ik wil graag nog meer talen leren. Waarmee kan ik het best beginnen, en wat zijn jullie ervaringen ermee?

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline napalm1432 - 20/04/2008 18:12
Avatar van napalm1432 Lid ik ben zelf ook beginner en ken ook html xhtml en css ben nu bezig om php te leren ik denk dat dat nu de beste taal is om te leren
Offline Aishla - 20/04/2008 18:14
Avatar van Aishla Nieuw lid Waarom niet javascript?
Offline napalm1432 - 20/04/2008 18:15
Avatar van napalm1432 Lid ik werk daar niet graag mee met php kan je vaak meer daarna wil ik javascript leren
Offline Martijn - 20/04/2008 18:33
Avatar van Martijn Crew PHP html en css is een mooi begin, je moet niet te hoog grijpen. Voor php heb je eigenlijk ook html kennis nodig, dus het is praktischer om wat langer in de html fase te blijven hangen, en dan wat moeilijkere dingen dan een tabelletje.
Ik ben persoonlijk langzaam in de php gekomen daarna, en dat is, naar mijn mening, nét iets praktischer dan javascript. Javascript is ook fijn, maar kan dus niet dingen opslaan, zoals een gastenboekje ofzo...
Offline Aishla - 20/04/2008 20:31
Avatar van Aishla Nieuw lid Ten eerste wil ik jullie allemaal even bedanken voor de reacties, ben er erg blij mee. =D

En, ten tweede heb ik het volgende commentaar. Ik kan (volgens mij) al best goed html, ik ben denk ik lang genoeg in de html fase blijven hangen, ik kan echt wel meer dan een simple tabelletje. Tenminste, dit is mijn site: www.myfantasy.6x.to
Eerst was het met een tabel, maar nu is het dus met divs.