login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Programma's

Offline onepixel - 28/11/2007 15:24
Avatar van onepixelLid Kopen jullie programma's zoals dreamwaever en photoshop ..... in de winkel?
Of downloaden jullie dit van het net?

Ben in opstart met een eigen designbedrijfje.

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 28/11/2007 15:31
Avatar van marten Beheerder eigen bedrijf = legale software
Offline onepixel - 28/11/2007 15:38
Avatar van onepixel Lid maar als je al die programma's moet kopen is toch een hele investering !
De meeste onder jullie zal dit toch niet allemaal gekocht hebben zekers.Dan ben je al direct bijna 2000 eurokes kwijt.
Offline marten - 28/11/2007 15:49
Avatar van marten Beheerder Jup het is het risico dat je neemt he 
Offline Stijn - 28/11/2007 15:51
Avatar van Stijn PHP expert Als je een bedrijf start maak je altijd kosten en webdesign bedrijven moeten idd dure software pakketen aankopen.
Offline gothmog - 28/11/2007 15:54
Avatar van gothmog Lid Voor een gemiddeld bedrijf is dat geen investering maar een habbekrats. Ik begrijp dat het als starter een grote investering is, maar je kan de 30 dagen trial nemen en in die 30 dagen al wat winst proberen te maken. 
Offline Abbas - 28/11/2007 15:54
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Je kan het niet maken om als bedrijf illegale software te gebruiken. Ik snap dat als je als hobby programmeert of designt dat je dan eens iets hebt dat niet echt legaal is. Bijna iedereen heer op sitemasters heeft dat ook wel. Maar als je een bedrijf hebt MOET je legale software aankopen, grote investering of niet. Dat hoort bij het bedrijfswezen!
Offline marten - 28/11/2007 15:56
Avatar van marten Beheerder als je goed investeert krijg je het dubbel en dwars terug.
Offline DenMette - 28/11/2007 16:08
Avatar van DenMette PHP gevorderde Dat is zo. Als ik ooit eens een bedrijfje zou opstarten waar wel veel kans op is dan zal ik dat ook allemaal moeten aankopen. Je kan natuurlijk als programeur nog altijd in KLADBLOK werken en designen in PAINT.NET wat allemaal gratis is maar dan toch. Ikd enk niet dat dat plezant zal zijn 
Offline zointer - 28/11/2007 16:35 (laatste wijziging 28/11/2007 16:38)
Avatar van zointer HTML gevorderde
onepixel schreef:
maar als je al die programma's moet kopen is toch een hele investering !
De meeste onder jullie zal dit toch niet allemaal gekocht hebben zekers.Dan ben je al direct bijna 2000 eurokes kwijt.

Als bedrijf heb je veel meer nodig dan enkel de software 
En investeringen brengen op, als je er tenminste iets mee doet.

Maar je kan het ook nog leasen(ja het kan) of het voordelig is moet je met een boekhouder over hebben.

edit: ik heb hier één prog dat meer dan 4000 pleuros kost.  
Offline XeriuM - 28/11/2007 16:37
Avatar van XeriuM Lid
gothmog schreef:
Voor een gemiddeld bedrijf is dat geen investering maar een habbekrats. Ik begrijp dat het als starter een grote investering is, maar je kan de 30 dagen trial nemen en in die 30 dagen al wat winst proberen te maken. 


Helaas mag je het programma tijdens deze trial periode niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
Offline Snoodaert - 28/11/2007 16:38
Avatar van Snoodaert Lid Als je van plan bent al deze software te kopen, koop dan ineens een heel pakket. Zoals er bijvoorbeeld het Web Premium of Design Premium pakket van Adobe is.
Offline cloudstrife - 28/11/2007 17:40
Avatar van cloudstrife PHP beginner Of gebruik The Gimp  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s