login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Het niveau op Sitemasters

Offline timmie_loots - 05/08/2007 00:26 (laatste wijziging 10/08/2007 21:23)
Avatar van timmie_lootsPHP gevorderde Beste mensen,

Ik vroeg me af of er meer mensen waren die doorhadden dat het niveau op Sitemasters de laatste tijd steeds sneller naar beneden holt. Ik kan uit de laatste topics van dit moment wel een aantal topics naar voren halen, maar ik ga er van uit dat de mensen die het met me eens zijn die topics zelf wel kunnen opzoeken.

Bovendien zou het niet eerlijk zijn tegenover de posters, aangezien zij de enige zijn die mijns inziens vragen mogen stellen die wellicht onder het algemene niveau zijn (daar is het forum tenslotte voor). Waar ik me echter wel over verbaas (en van tijd tot tijd ook aan kan ergeren) is het lage niveau in de antwoorden op die vragen.

Vaak worden verkeerde antwoorden gegeven, of komt men met antwoorden die zo algemeen zijn dat ze wel moeten conflicteren met andere code. Ook lijkt niemand zich enigzins bewust te zijn over hoe het nu wél netjes moet.

Moet er aan dit soort reacties niet iets gedaan worden? Mijn idee was om in ieder geval de tutorials iets te laten opschonen (sommige zijn echt te gruwelijk voor worden, als je ze ziet is het geen wonder dat het niveau laag is), zodat men in ieder geval niet fout begint.

Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar dan hoor ik het wel van jullie.

Marten schreef:
Normaal mag een hele post niet in vet geschreven zijn maar dit is een belangrijke 

We hebben dit topic heropend om samen met de leden te zoeken naar verschillende oplossingen. Dit is dus absoluut geen topic om maar even gezellig te kletsen of een beetje onzin en offtopic te gaan posten. Draag goede argumenten aan in dit topic zodat we er samen aan kunnen gaan werken

58 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Scott - 05/08/2007 00:35 (laatste wijziging 05/08/2007 00:39)
Avatar van Scott Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ben het zeker met je eens. Vragen die normaal gesteld zijn en waarbij enig initiatief is getoond kunnen toch ook normaal beantwoord worden ?

'k Zie vaak topics waarbij wordt gereageerd met 'zoek maar op ..'. Ja, dat kan, maar ik denk dat je in eerste instantie gewoon de gebruikers moet helpen. Initiatief toont niemand als ze beginnen. Sitemasters moet zich niet professioneel op gaan stellen (door veel te verwijzen naar zoekmachines, nieuwe gebruikers en PHP-leeks kunnen daar toch weinig mee), terwijl de vragen er van laag niveau zijn.

En inderdaad, de basis bij vele users hier ontbreekt, wat mede veroorzaakt wordt wegens incorrecte, verouderde en slordig geschreven tutorials. Als daar inderdaad aan gewerkt wordt, dan kan daar ook naar verwezen worden.



Daarnaast denk ik dat er ook wat aan het beleid moet gebeuren. Niet meer mogen reageren en je post moeten bewerken is niet altijd geweest bijvoorbeeld. Eerst kon het wel, maar werd er gezegd te bewerken ipv opnieuw een reactie te plaatsen. Waarom is dat veranderd ? Kon het niet gehandhaafd worden ? Dan moet je als beheerders vaker in actie komen (dit kan mede door meer beheerders aan te stellen) of strenger op te treden.
Offline Ibrahim - 05/08/2007 00:58
Avatar van Ibrahim PHP expert
Citaat:
Niet meer mogen reageren en je post moeten bewerken is niet altijd geweest bijvoorbeeld. Eerst kon het wel, maar werd er gezegd te bewerken ipv opnieuw een reactie te plaatsen. Waarom is dat veranderd ? Kon het niet gehandhaafd worden ?


wanneer is dit veranderd ? je kunt nog steeds niet reageren op jezelf hoor
Offline Gerard - 05/08/2007 01:14 (laatste wijziging 05/08/2007 01:15)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik zal eerst even reageren op stijn1989 en daarna zal ik op de topic-starter terugkomen.

Stijn, als je even logisch nadenkt en objectief naar de topic-start kijkt dan zal je zien dat je reactie natuurlijk een beetje overtrokken is. De crew heeft de afgelopen tijd ook lof gehad voor de velen zaken die zijn aangepast op het functionele en technische gebied van sitemasters. Daarnaast is er altijd wel wat (opbouwende) kritiek. Hier moet je gewoon mee om kunnen gaan. Een crew die geen luisterend oor heeft voor dit soort threads/posts is een slechte, omdat je dan namelijk niet luistert naar de personen waar je dit juist voor doet.

Nu even terugkomend op de topic-start.

Het probleem wat je hier schetst is al een hele tijd aanwezig. Alleen begint het steeds duidelijker naar voren te komen. Ik weet niet in hoeverre dingen teveel getolereerd worden en hoe het mod-beleid zit bij sima, omdat ik zelf hier niet meer actief ben.

Misschien dat dat mensen al was opgevallen, maar de afgelopen maanden ben ik hier niet echt meer actief geweest. Soms een postje op zijn tijd, maar tegenwoordig heb ik mijn focus gelegd bij een andere community waar ik me gewoon wat meer thuisvoel. Omdat ik geen reclame wil gaan maken voor anderen zal ik de naam niet naar voren brengen, het is echter een andere welbekende nederlandse community.

Ook in de tijd dat ik crew was werd er vaak teveel getolereerd en was het probleem van de tutorials al aanwezig. Toen lag er een plan om de tutorials te gaan herschrijven en meerdere tutorials te koppelen onder het mom van een 'cursus'. Dit om dan de leden wel een juiste basis aan te leren hoe je om moet gaan met php.

Veel van de antwoorden die gegeven worden, worden gegeven vanuit wat de reageerder denkt dat goed is zonder dit vaak na te zoeken of te testen. Het is een nadeel, maar eigenlijk ook weer een voordeel. Op die manier stimuleer je de topic-starter om zelf op zoek te gaan naar het antwoord. Hoewel de TS tegenwoordig ook steeds luier worden, maar dat is weer een ander probleem.

Ik moet het in ieder geval wel met timmie eens zijn.
Offline Scott - 05/08/2007 01:23
Avatar van Scott Gouden medaille

PHP ver gevorderde
siliecom14 schreef:
[..quote..]

wanneer is dit veranderd ? je kunt nog steeds niet reageren op jezelf hoor


Toen Sitemasters v2 begon kon ik zeker meerdere keren achter elkaar reageren. Dat maakt overigens ook niet uit, het was maar een voorbeeld van een beleid dat op deze manier geforceerd wordt, terwijl je ook gewoon kunt zorgen dat men zich aan de regels houdt.

@ stijn: Zoals Proximus ook al zegt: dit is kritiek waar je wat mee kunt. Zeker jij als beheerder van de site kunt dit overleggen met je collega's en er eventueel wat aan doen. Je moet als crew niet alleen het leuke modje uithangen met hier en daar een slotje en een artikel goedkeuren, maar ook zorgen dat de site verbetert. De punten waarop het kan verbeteren hebben wij alleen maar aangegeven nu, aan jullie om ze in te koppen ;)
Offline BigBug - 05/08/2007 01:41
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
Toen Sitemasters v2 begon kon ik zeker meerdere keren achter elkaar reageren. Dat maakt overigens ook niet uit, het was maar een voorbeeld van een beleid dat op deze manier geforceerd wordt, terwijl je ook gewoon kunt zorgen dat men zich aan de regels houdt.
Ja dat is zeker waar.
Offline Stijn - 05/08/2007 01:44 (laatste wijziging 10/08/2007 21:20)
Avatar van Stijn PHP expert Wat aan doen? Wij zijn geen Ontani, Murfy of Nemesiskoen.

Er zijn initiatieven genoemen van de nieuwe crew maar blijkbaar is er weinig positief response op.

- De recente wedstrijd: 2 leden die aan hun woord hebben gehouden en wij hebben de leden 4 maand gegeven omdat ze zeiden dat ze het druk hadden met school/werk.
- De sitemasters chat: Die is nu al een maand online en men stopt er moeite in en toch komt er niemand. (ik zit daar soms 3 uur alleen tot er iemand komt en dan weer vertrekt na 5 seconden)

Maar ik ben natuurlijk ook blij met de positieve dingen die we meegemaakt hebben. We laten ons niet hangen, we doen gewoon verder.

Marten schreef:
Het topic is heropend. Dit omdat we als crew beseffen dat we ervan kunnen leren.
Offline marten - 10/08/2007 21:22
Avatar van marten Beheerder Normaal mag een hele post niet in vet geschreven zijn maar dit is een belangrijke 

We hebben dit topic heropend om samen met de leden te zoeken naar verschillende oplossingen. Dit is dus absoluut geen topic om maar even gezellig te kletsen of een beetje onzin en offtopic te gaan posten. Draag goede argumenten aan in dit topic zodat we er samen aan kunnen gaan werken
Offline vinTage - 10/08/2007 21:28 (laatste wijziging 10/08/2007 21:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik denk dat jullie gewoon elke domme reactie moeten deleten, ik weet zeker dat jullie elk topic doorlezen, dus is het een kleine moeite om even op de delete knop te rammen.

(this post will be deleted in a few seconds) ^^


Mensen die VAAK simpele vragen stellen ook terechtwijzen/waarschuwing geven. (en die ingebouwde sleep gaan gebruiken op irritantelingen)

(mijn volgende post is 5 minuten na submit)
 
Offline marten - 10/08/2007 21:29
Avatar van marten Beheerder Dat gebeurt ook in dit topic.
Offline Rens - 10/08/2007 21:38
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Iedereen hier heeft het over kritiek.
Kijk, ik kan best tegen kritiek, maar als het zo over komt dat wij (lees: de crew) niks meer goed kunnen doen, gaat het plezier vanzelf weg hè.
Het is nog steeds "vrijwilligerswerk", en dat doe je met plezier.
Maar zoals hierboven gezegd, door de manier waarop alles geuit word hier, gaat het plezier vanzelf weg...
Offline Gerard - 10/08/2007 21:40
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik zie niemand zeggen dat de crew niets meer goed kan doen hoor. Ik weet ook niet uit wiens reactie jullie dat halen.
Offline Rens - 10/08/2007 21:42
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Niet bepaald uit één reactie hoor.
Maar meer de manier waarop alles gemeld word en zo.
En ook met die wedstrijd, wij organiseren een wedstrijd, en krijgen 2 inzendingen.

En zo'n dingen allemaal...
Offline marten - 10/08/2007 21:43
Avatar van marten Beheerder Nou ik weet bijna zeker dat Rens de volgende punten bedoeld:

* Script wedstrijd, denk dat er minimaal 20 leden zaten te zeuren wanneer komt er weer een wedstrijd. Wij als crew hebben ons hier echt voor in gezet maar de opkomst is 2 leden. (Crew weet genoeg over de wedstrijden nu)

* Forum upgrades, veel kritiek gehad hierop terwijl het naar mijn mening de functionaliteit van het forum sterk heeft verbeterd.

Hierdoor gaat het plezier er snel af. Het word maar gezegd door een klein deel maar dat gaat aan je knagen.
Offline vinTage - 10/08/2007 21:50
Avatar van vinTage Nieuw lid aha, jullie vissen naar complimentjes !!

Guys van de crew, ik hou van jullie (bijna) allemaal!
Jullie doen je taken meer dan perfect en wel zo goed dat iedereen eigenlijk op de knieen zou moeten gaan!
Kritiek op het forum, mjah, ik was er toen niet, maar als het bugs betrof, dan moest je beter testen 

Over die wedstrijd, lol, ik denk dat er nooit een wedstrijd geweest met meer dan 3 of 4 inzendingen? (behalve ooit een header ontwerp ding)


En nou mijn echte mening, ik vind echt dat jullie je werk goed doen, maar jullie klagen zelf harder dan de rest hier op sima imo  
Offline Rens - 10/08/2007 21:54
Avatar van Rens Gouden medaille

Crew algemeen
Nee, ik vis helemaal niet naar complimentjes.
Ik zou graag alleen zien dat er wat minder gezeurd werd op de crew...
We brengen updates op het forum, in de UBB.
We organiseren een wedstrijd.
Dit doen we niet voor onszelf maar voor de leden.
En wat krijgen we ervoor terug?
"Kan dit niet anders?" => doen we het anders, is het niet goed
"Kan dat niet anders?" => doen we het anders, is het niet goed
"Dit moet anders" => doen we het anders, is het niet goed
"Waarom duurt die wedstrijd zo lang?" => om jullie tijd te geven (hebben we vervolgens nog maar 2 inzendingen...).

Jullie, bedoel je dan ons allemaal?
Voor zover ik weet zit ik nooit te klagen (behalve dan in dit topic).

Snap je nu waarom ik daar de laatste tijd schijt ziek van word?
Offline vinTage - 10/08/2007 21:55 (laatste wijziging 10/08/2007 22:05)
Avatar van vinTage Nieuw lid Jullie == crew
Jullie != personen 

Citaat:
Rens edit:
Jij == vinTage
vinTage != 100% in orde 

En het is personen b.t.w. 
vinTage schreef:
Ik had personen al geedit (gelijktijdig met jouw edit waarschijnlijk)

vinTage != 100% in orde
Ik ben happy in mn eigen wereldje 
Offline JBke - 10/08/2007 21:59 (laatste wijziging 10/08/2007 22:02)
Avatar van JBke PHP gevorderde Voor mij is sitemasters een site waar ik al mijn vragen kan stellen, soms zitten daar ook stomme vragen tussen maar je kan niet alles weten he. Als ik ergens een antwoord op geef probeer ik dat wel steeds te staven of een voorbeeld te geven. Ik ben nochtans niet ontevreden over de antwoorden op door mij gestelde vragen. en vind zelfs dat er een toffe sfeer hangt rond SIMA en dit in tegenstelling tot andere sites waar ik vroeger meer op verbleef?

En voor mij duurt de wedstrijd dikwijls niet lang genoeg en dit ook weer door een zeeeer druk werkleven  anders zou ik zeker meedoen en inzenden. Ga nu volgende maanden wat tutorials posten die ik eerder had gemaakt hopend de tutorials wat op te krikken( zeker die van PS daar ontbreken veel links en foto's )
Offline Flex1986 - 10/08/2007 23:43
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Persoonlijk snap ik het probleem niet. Je kan het namelijk perfect zelf oplossen als iemand met een oplossing komt op een probleem wat geen oplossing is of juist het probleem erger maakt dan kan je diegene daar zelf subtiel op wijzen en de oplossing wel geven.

Als jij constateert dat een gebruiker en niet ideale oplossing geeft dan verbeter je hem en probeer je zowel de Topic starter als degene die hem probeerde te helpen wat bij te brengen. Je kan en mag namelijk niet verwachten dat het niveau van elke gebruiker gelijk is. Je leert namelijk van je fouten! Dus fouten mogen gemaakt worden.

En de tutorials van een te laag niveau doe het beter er staan er namelijk 0 van jou. En als je dingen zoveel beter weet maak dan een nieuwe tutorial voeg hem toe staat namelijk nergens dat tutorials die al bestaan niet herschreven mogen worden! Beconcurreer elkaar op een goeie manier dat zal Sima ten goede komen niet een topic waar je gaat zeuren over anderen maar zelf niks doet!

Verbeter de wereld en begin bij jezelf!
Offline Daiben - 11/08/2007 00:25 (laatste wijziging 11/08/2007 01:26)
Avatar van Daiben Lid inderdaad laten we het over de chat hebben het is daar inderdaad erg stil soms zit ik daar ook op en kan je wachten tot je een ons weecht maar niemand komt erop en dan is er iemand op ben je blij en dan maar voor 2 minuten en dan logt hij uit

stijn1989 schreef:
Ken het probleem ik verberg mijn Xchat in me system tray en je moet maar mijn naam typen > tab > enter en ik kijk meteen. Maar als ik dan eens zie, dan zie ik soms verschillende connecten en weggaan omdat ik niet chat 
Offline ThAlmighty - 11/08/2007 01:42
Avatar van ThAlmighty HTML beginner Ik schop af en toe een rel en heb hier en daar ook zeker wat te zeiken, maar ik heb respect voor mensen zoals hierin de crew. Ik vind het geweldig wat jullie doen en jullie moeten er zeker mee doorgaan.

Het enigste waar ik mijn voet aan stoot hier op de website, is het feit dat de crew héél actief de crew uithangt. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind dat jullie een soort muur om jullie heen bouwen. Je weet wel, "Wij zijn de crew, wij hebben gezag, ondermijn dat gezag niet." en "Wij zijn de crew, wij runnen de website, ben ons dankbaar", en dat vindt ik jammer. Samengevat, ik vind dat jullie uit de hoogte doen tegenover ons als leden.

Natuurlijk leden zijn ondankbare donders, dat moet je als een crewlid doorhebben. Het gros heeft veel te zeiken, maar de mensen die deze community echt iets waard maken, die waarderen wat jullie doen en van die mensen moet je je iets aantrekken.

Dus wat mij lijkt, doe wat minder uit de hoogte, laat dat onzichtbare schild zakken. Sta open voor dingen. Jullie doen het goed, maar op deze punten kan het nog wel beter. Tuurlijk, onzin reacties moet je verwijderen, echter onzin vragen (domme, simpele vragen) niet. Deze moet je kort en krachtig antwoorden want dit soort vragen helpen de beginner over de lijn te trekken en zijn bassis kennis geven. Anders krijg je dat ze zelf wat proberen en dat het per ongeluk werkt, waardoor ze denken dat ze het wel snappen.

De kwaliteit is hellaas achteruit gegaan, maar dit kan zeker weer in orde komen. Een wat informeler beleid van de crew helpt daar zeker aan mee. Verder, als je iets organiseerd, een wedstrijd ofzo. Leg dan de verwachtingen laag en handel naar die verwachting. Eerlijk gezegd, ik gebruik de chat niet, gaat het ook niet doen. Het heeft geen zin voor mij, ik chat via msn en vragen beantwoord ik op het forum. Dus voordat je je ergens opstort, denk eerst eens na over de significanties. Of het dus bijdraagt aan de community, of meer gewoon een feature is.

Ik wil nu niet een heel plan uitstippelen wat de crew moet gaan doen, maar dit is mijn visie. Doe er iets mee, of doe er niets mee. Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik niet zo geregeld meer op de website kom, mede door wat de TS'er onderstreept, waarschijnljjk ook omdat mijn niveau de community is ontgroeid. Dan bedoel ik, als ik een vraag stel, zijn de eerste 3 antwoorden bijdehand of onzinnig, dan pas komt het echt op gang en zelfs dan krijg ik niet vaak een goed, duidelijk antwoord. Dit verwijt ik niemand en ik wil ook niet opscheppen over mijn niveau.

Ik eindig deze post nog even met mijn complimenten. Deze gaan uit naar de crew. Jullie lever goed werk, hellaas ook ondankbaar werk, maar geloof me, we zien wel wat jullie doen en we waarderen het ook, maar ik denk dat sommige (iig ik) botsen op de manier waarop de crew zich opstelt.

Ik zet hier zelfs mijn naam onder ,

Thomas van der Ploeg
Offline Flex1986 - 11/08/2007 10:02 (laatste wijziging 11/08/2007 10:11)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ik ben het grotendeels met thAlmighty eens maar mij stoort het vooral de air die veel gebruikers hier hebben. We hebben hier nu over dat het niveau te laag is voor jullie. Dus omdat jullie niveau hoog is en dat van een ander is het niet meer nodig om deze site te bezoeken. De mensen die met zo'n gedachte hier rond wachelen die moeten eens met beide poten op de grond gaan staan inplaats van zo raar doen!

Als je andere dom houdt dan zal het niveau hier nooit omhoog komen omdat juist dan alleen maar de "domme" hier zitten. We moeten van elkaar leren want dat is een community en niet leren en dan denken krijg de klere ik weet het hun niet lekker puh.

Als iedereen met hun "geweldige intelect" nu even de moeite nemen om 15 min per dag antwoorden te beantwoorden op het forum en eens in de maand even een tutorial schrijven over iets of een andere tut verbeteren dan gaat het niveau vanzelf omhoog. Het enigste wat ik zie zijn de "geniale" die zeuren maar niks doen om het probleem aantepakken!

En wat betreft de chat, Als ik aan het msnen, surfen & scripten ben dan staat die aan. Bij elk breicht connectie blinkt me tray bar en kijk ik wat er aan de hand is. Tot nu toe zijn de enigste waar ik af en toe mee chat Rens, Stijn, XGP & Nquirz voor de rest zie je niemand. Ook daar kunnen sommige mensen wat meer toewijding geven zodat het daar zowaar af en toe gezellig kan zijn!

Mijn eindconclusie is dan ook het probleem ligt niet bij het niveau van de gebruikers maar bij de toewijding en die toewijding is ook verschrikkelijk slecht bij de meer ervaren gebruikers
Offline Simon - 11/08/2007 10:31
Avatar van Simon PHP expert Jah, gelijk hebben jullie thAlmighty en Flex, en ik moet eerlijk toegeven dat ik me soms te pletter erger aan die stomme vragen (bv: hoe gebruik je een select; order by en where die omgedraaid zijn; enzovoort)
Ik vind dat zulke antwoorden voor de hand liggen en met een beetje opzoekwerk bij het antwoord komt. Het is natuurlijk zo, dat in mijn geval (en nog andere hier), daardoor geen zin hebben om op de topics te reageren. Een link naar google met daarbij als eerste hit een goed resultaat vaak niet meer volstaat want na 2 minuten dat je replyde, komt de topicstarter posten dat hij het niet begrijpt. Lijkt me toch dat hij niet echt gelezen heeft. Tegenwoordig moet je alles tot in de puntjes uitleggen, en maak je een typo in je code is het meteen van: 'het werkt niet!!!'

Dus daarom: tutorials verbeteren qua code en wel NETTE code (escape van quotes, enkele quotes gebruiken en dergelijke)
@crew: je moet het maar zeggen als je hulp wil hierbij 
Offline Flex1986 - 11/08/2007 10:38 (laatste wijziging 11/08/2007 10:39)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
@Simon het is niet aan de crew omtezeggen we hebben hulp nodig. Als iedereen nu gewoon af en toe een tutorial er bij pakt die niet goed zijn en die gaat verbeteren of uitbreiden dan kan de minder ervaren gebruiker daar naar verwezen worden.

Willen ze dan niet leren pech voor hun. En ik weet dat ik ook nog geen tutorials heb gemaakt maar zal ik morgen op me kostelijke zondag het goeie voorbeeld gaan geven ik ga 1 of 2 tutorials verbeteren waar ik daar toe in staat ben! En als Simon & de TS er ook even 2 doen in de loop van de week dan zijn er al 6 verbeterd! Misschien volgen er dan wel meer!

We zijn een community en een community moeten de leden ook onderhouden en dat moet je vrijwillig en voor de fun doen niet omdat de crew het vraagt dan ben je namelijk geen community meer!
Offline zwinselman - 11/08/2007 12:31 (laatste wijziging 11/08/2007 12:53)
Avatar van zwinselman Lid Dit onderwerp is inderdaad al eerder besproken.
Daar liep toen volgens mij de discussie ook erg hoog op.

Ik had daar ook gereageerd en blijf nog steeds bij mijn standpunt over de beantwoording van vragen, wat soms bijzonder storend is en helemaal nergens over gaat.
Dit geld niet alleen voor leden maar ook de crew.

Mij valt het ook erg vaak op dat wanneer iemand een vraag steld er meteen weer een aantal klaar staan om te antwoordenmet:
Heb je wel gezocht?
Google
enz enz.

Wanneer je iets zoekt in het forum kom je ook ik weet niet hoeveel onderwerpen tegen met je zoekopdracht waar je dan uiteindelijk niets mee kan. (omdat het bij een antwoord blijft van heb je wel gezocht. (onderwerp gesloten)).

Ook de vragensteller is daar in het geheel niet mee geholpen en kan mij dan heel goed voorstellen dat hun dus denken:
Nou hier kom ik niet weer.
Wordt toch niet geholpen.
Ook denk ik 1 van de reden van onderstaande quote.

Proximus schreef:
Misschien dat dat mensen al was opgevallen, maar de afgelopen maanden ben ik hier niet echt meer actief geweest. Soms een postje op zijn tijd, maar tegenwoordig heb ik mijn focus gelegd bij een andere community waar ik me gewoon wat meer thuisvoel. Omdat ik geen reclame wil gaan maken voor anderen zal ik de naam niet naar voren brengen, het is echter een andere welbekende nederlandse community.


Ik denk dat er vele met hem zijn meegegaan om die reden..

stijn1989 schreef:
</quote>, teveel devarea zekers 


tony schreef:
</quote>, pffffff.. weer zo,n reactie


stijn1989 schreef:
Weer zo'n reactie? Nuja het was maar een schoonheidsfoutje en ik weet toevallig dat ze op devarea <quote></quote> gebruiken


tony schreef:
En dan moet dat meteen weer uitgebreid gemeld worden....Ook 1 van die redenen waar ik me erg aan stoor...
elk bericht wordt vernield door dat soort berichten er onder van crewleden, waar niemand iets aan heeft....
Offline Flex1986 - 11/08/2007 13:03 (laatste wijziging 11/08/2007 13:05)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Stijn1989 schreef:
teveel devarea zekers  


Sorry hoor maar geloof dit wereldwijd bekend staat dat de reactie.zin met een vleugje humor genomen moet worden. Als dat tegenwoordig al niet meer kan wat doe je hier dan? Alleen commentaar geven?
Offline gerits - 11/08/2007 13:56
Avatar van gerits Lid Dat er al zo een topic als deze geopend moet worden is al erg genoeg, als je het beu bent, stop er dan gewoon mee, maar zit geen volledig topic door te zagen he... Verwijs ons allemaal netjes door naar http://whatthefuck.be/ en dan heb je geen last meer van ons... Maar ik wet dat de helft van de crew dan weer op een andere site opnieuw begint, waar ze merken dat het daar hetzelfde is en weer naar een andere plaats gaan...
Offline Pieter - 11/08/2007 16:14 (laatste wijziging 11/08/2007 16:30)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Dat zou wel erg gemakkelijk zijn hé Gerits. Ik denk dan ook dat je niet echt nagedacht hebt over je reply...
Offline gerits - 11/08/2007 16:29
Avatar van gerits Lid euhm, eigenlijk wou ik gister avond al replye, maar heb gewacht tot vandaag dus weet heel zeker dat dit iets is dat op alle plaatsen voorkomt en dat de admins er niet de slechte dingen uit moeten gaan vissen... Alle forums waar ik kom staan er wel ergens onnozele reply's of zijn er tutorials verouderd..
af en toe komt er zo een nieuwe community site bij waar alles up-to-date is, maar na een tijd is dat ook al weer voorbij. Ik denk dat sitemasters blij mag zijn met de velen jaren die ze gehad hebben, maar nu is het gewoon heel veel verouderd... is toch normaal denk ik.

btw: het is Gerits, met 1 'r' en 1 'e' 
Offline Pieter - 11/08/2007 16:32
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
En toch moet het kunnen. Constructief te werk gaan. Niet zomaar ermee stoppen maar verbeteren. Er is gewoon nog zoveel aan te passen hé  .

Je naam heb ik aangepast  
Offline gerits - 11/08/2007 18:10
Avatar van gerits Lid  ik niks anders doen dan het aanmoedigen dan, volhouden is goed, ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk te helpen 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s